Bu hikayede geçen her şey kurgudan ibarettir.
20/07/2015
Saçımın bir tutamını kulağımın arkasına attım ve camdan dışarıya bakmaya başladım.
Taksi büyük villanın önünde durduğunda parayı şoföre uzatıp arabanın kapısını açtım ve yavaşça aşağı indim.
Taksi buradan ayrılırken ben hâlâ lüks villaya bakıyordum. En sonunda başka çarem olmadığını anlayıp kapıya doğru ilerledim. Beni büyük bir bahçe karşıladı biraz ilerlediğimde de büyük villanın ihtişamı daha belirgin hâle geldi.
İçeriden gelen müzik sesi parti'nin çoktan başladığını ilan ediyordu. Kapıya geldiğimde beni kocaman aslan figürlü bir tokmak karşıladı. Bu beni biraz ürkütsede önemsememeye karar verip zile bastım.
Beni üzerinde siyah etek, beyaz gömlekle evde hizmetli olduğu anlaşılan bir kadın karşıladı. Çantamı beni karşılayan hanımefendiye uzatıp içeriye doğru yöneldim. Salona girdiğimde müziğin sesi bu kez kulaklarımı ağrıtacak cinstendi kalabalığa göz gezdirdiğimde tanıdık biri bulmayı umuyordum ve buldum da. Partinin sahibi görüş alanıma girdi. Birkaç kişiyle birlikte bir masanın etrafında toplanmışlardı. Onlara doğru gittiğimi fark ettiğinde gülümseyerek el salladı. Nihayet yanına vardığımda tokalaştık ve doğum gününü kutladım. "Teşekkür ederim.Senin burada olman beni çok mutlu etti." dedi. Çantamdan çıkardığım hediyeyi ona uzattım ve paketi açmasını bekledim. Paketin içindekini gördüğün de kafasını kaldırıp bana baktı sonra tekrar hediyeye ve inanamayarak "ciddi misin?" diye sordu. " Evet umarım beğenmişsindir. Aklıma başka bir şey gelmedi." "Kızım bu müthiş birşey, ben ne zamandır bu maçı bekliyordum bilet almak istediğimde de tükenmişti." Evet, doğum günü hediyesi olarak çok uzun zamandır beklediği ama bilet bulamadığı basket maçına iki bilet almıştım. İki bilet almamın sebebi ise yanında istediği bir arkadaşını götürmesiydi. Bana teşekkür edip eğlenmeye devam etti. Yaklaşık 15 dakika sonra biri kolumdan dürttü arkama döndüğümde Kaya gülümseyerek bana bakıyordu. " Selam fıstık, naber?" " İyi, senden?" " İyi bende, seni gördüm gözüm gönlüm açıldı." Dedi. Gülüşerek sohbet etmeye devam ettik. " Ooo kuzenlerde buradaymış!" Ateş elinde iki içecekle yanınımıza geldi.
İçeceklerden birini bana diğerini Kayaya verdi. içeceğimden bir yudum aldım. Imm vişne suyu işte şimdi keyfim yerine geldi. Yaklaşık bi' yarım saat sonra Kayayla birlikte partiden ayrıldık. Kaya benim için arabasının yolcu koltuğunun kapısını açıtı. Gülümseyerek " itiraz yok. Benimle geliyorsun fıstık." Dedi. Bende itiraz etmedim ve arabaya bindim . Arkamdan kapıyı kapatıp şoför koltuğuna geçti ve arabayı çalıştırdı.
Yorgunluk artı karın ağrısı da eklenince gözlerim kapanmaya başladı. Başımı cama yaslayıp gözlerimin kapanmasına izin verdim. Ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama arabanın sıcağı yerine soğuk havanın tenime vurması Kaya'nın beni kucağına alıp arabadan indirdiğini anlamama yetti. Bi' süre sonra sırtım yumuşak birşeye değdi sonra ayakkabılarım çıkarıldı ve en sonda üstüm örtülüp ışığın kapanmasıyla uykum derinleşti.
Ayy çok heyecanlandımmm :D
Umarım beğenirsinizzzz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİĞERPARE
Teen FictionSiz hiç âşık oldunuz mu? Ben oldum. İçim yana yana oldum hemde. Siz hiç başkası için canınızdan vazgeçmek istediniz mi? Ben istedim. Sevdiğim, âşık olduğum adam için onun gözünden düşecek bir damla yaş için bile canımdan vazgeçmek istedim. Aşk buy...