Bu hikayede geçen her şey
Kurgudan ibarettir08/09/2015
"Şu balonları oraya alalım." "Evet, evet. "Şu çiçekler neden burada?" "Pasta hazır mı?" "Masaların yerini beğenmedim." "Onu oradan kaldır." "Bence fazla abartıyor." Ablamın söylediği şeyle bakışlarımı annemden çekip ona çevirdim. "Aynen öyle. Alt tarafı bir doğum günü -ki benim doğum günüm olmasına rağmen ben bile bu kadar abartmadım." "Onun bu kadar abartmasının sebebi o çok saygıdeğer arkadaşlarının da gelecek olması." Ablamın söylediklerine gözlerimi devirdim.
"Aman ne saygıdeğer ne saygıdeğer hepsi birbirinin kocalarıy-" "ne konuşuyorsunuz orada? Gelinde bir işin ucundan tutun." Sözümü kesen yüzüne bakarak ofladım Balcayla oturduğumuz yerden kalkıp annemin yanına gittik. "Gazel sen mutfağa bak, Balca sence dışarıya bak, bir işi becerebilmişlermi çok merak ediyorum doğrusu."
3 saat sonra
Son kez saçlarımı biraz havalandırıp aynadaki yansımama baktım. Güzel görünüyordum. Saten, lacivert, uzun bir elbise vardı üzerimde. İnce şerit askılarıyla çok hafif hissettiriyordu. Elbise bel boşluğuma kadar dar, ondan sonra hafif kabarıyordu. Sol diz kapağımın bir tık üstünde biten bir yırtmacı vardı. Belim ise sadece ince şerit iplerle x şeklinde bağlanmıştı. Uzun dalgalı saçlarımı açık bırakmıştım, yüzüme ise nude tonlarında bir yapmıştım.
Ayağımda beni rahatsız etmeyecek taşlı bir topuklu ayakkabı vardı. Son kez kendimi baştan aşağıya inceledikten sonra odamdan çıktım. Büyük salona geldiğimde misafirlerin çoktan geldiğini gördüm. Yüzüme zoraki bir gülümseme yerleştirip annemin (sözde saygıdeğer) arkadaşlarının olduğu masaya geçtim.
"Hoş geldiniz." "Hoş bulduk." Yaklaşık bi' 10 dakika daha o masada durduktan sonra diğer masalarla ilgilenme bahanesiyle yanlarından ayrıldım. Yaklaşık bi' yarım saat sonra Kayalar da gelmişti. Hemen onların masasına geçtim. "Ooo doğum günü kızı, yakıyorsun ortalığı." Kaya'nın söylediklerine gülümseyip kızlara döndüm. "Hoş geldiniz." Derya gülümseyerek "hoş bulduk güzelim, nasılsın?" "İyiyim, sen nasılsın?" "Bende iyiyim." Kızlarla muhabbet etmeye devam ederken Balca yanımıza geldi ve artık mum üfleme merasiminin başlayacağını söyledi.
Kafamı aşağı-yukarı sallayıp birazdan geleceğimi söyledim. Ben gitmeden pasta çalışanlar tarafından getirildi." Pastayı salonun ortasına koyup benim gelmemi beklediler. Bu olayın hızlı bir şekilde bitmesi için hızla pastanın önüne geldim. Tabi misafirler bunun heyecandan olduğunu düşünüyordu, aman ne heyecan ne heyecan 18 yıldır aynı terane. Pastanın başına geldiğimde misafirler dilek tut, dilek tut diye bağırmaya başladılar. Göz devirmemek için kendimi zor tutuyordum. Onlara sahte bir gülümseme gönderip gözlerimi kapattım. Ne dilemeliyim diye düşünürken gözlerimin önüne birinin yüzü geldi. Anında gözlerimi açtım ve yanıbaşımda duran Kayaya "Ayaz... Ayaz nerede?" Diye sordum. Omuzlarını indirip kaldırarak "bilmiyorum, gelmez her halde." Dedi bu nedensiz bir şekilde kalbimde bir yerlerin çatlamasına neden oldu. Gözlerimi direkt pastaya çevirip mumları hızlı bir şekilde üfledim.
Herkes aynı anda alkışlamaya başladı. Daha fazla bu saçmalığa katlanamadığım için hızlıca bahçeye çıktım. Büyük çınar ağacının kalın dalına bağlı salıncağa oturdum ve yerdeki çimleri izlemeye başladım. Bunu yaparken hafif hafif kendimi sallıyordum ki bacaklarımın üzerine bir zarf düştü. Bakışlarım direkt olarak zarfı buldu. Soran gözlerle bacaklarımın üzerinde duran elbisemle aynı renk zarfa baktım. Nedenini anlayamadığım titreyen ellerimle zarfı aldım. Yavaşça ters çevirip zarfı açtım ve içinden çıkan lacivert kağıda beyaz,parlak kalemle yazılmış yazıya baktım. Bu bir şiirdi evet ama daha önce hiç duymadığım bir şiir. Şiirin mısralarında şu sözler yer alıyordu...
Ey! Gülüşü güzel sevgilim,
Ey! Yüreği çocuk çiçeğim,
Gözlerine baktıkça sevgiyi
Görmeme izin verir,
Benim olur musun?Ey! Benim içimdeki büyük
Yangınların adı,
Ey! Gönlümdeki korun ateşi,
Gözlerine baktıkça sevgiyi
Görmeme izin verir,
Benim olur musun?Ey! Benim çıkmaz
Sokaklarımdaki gökyüzü
Ey! Benim kısımdaki bahar,
Gözlerine baktıkça sevgiyi görmeme izin verir,
Benim olur musun?Ey! Benim güzel gözlü sevgilim,
Ey! Benim gülüşünde sevgiyi bulduğum meleğim,
Gözlerine baktıkça sevgiyi görmeme izin verir,
Benin olur musun?-Bay G
Ayyy acayip heyecanlandımmm sanırım şu ana dek en sevdiğim bölüm bu olduuuuu
Bu ara kısa bir not geçmek isterim Bay G'nin Gazele yazdığı şiirde son kıta bana ait değildir çok sevdiğim bi' insandan armağan ama ilk üç kıta tamami ile bana aittir
Seviliyorsunuzzzz 💖
Mucx 💋
Sen oku kelimeleri gözlerimden...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CİĞERPARE
Ficção AdolescenteSiz hiç âşık oldunuz mu? Ben oldum. İçim yana yana oldum hemde. Siz hiç başkası için canınızdan vazgeçmek istediniz mi? Ben istedim. Sevdiğim, âşık olduğum adam için onun gözünden düşecek bir damla yaş için bile canımdan vazgeçmek istedim. Aşk buy...