7.Bölüm

28 2 20
                                    

Bu hikayede geçen her şey
Kurgudan ibarettir.

08/09/2015

Nefesimi tutmuş,elimdeki kağıda bakıyordum. Birden hafif hafif sallanan salıncak birinin etkisi ile durdu.

Kafamı kağıttan kaldırıp arkama baktığımda onu gördüm, o muhteşem kahve irislerin sahibini. "Sanırım şiir seni bi' tık etkiledi ha!" Gülümseyerek başımı salladım.

"Çok.. çok etkiledi." Dedim gözlerine bakarak. Bu onu gülümsetti. "Peki, cevabın ne olacak?" "Neyin cevabı?" Diye sordun anlamamazlıktan gelerek. Sırıttı. "Gözlerine baktıkça sevgiyi görmeme izin verir, benim olur musun?" Gülümseyerek "sevgisiz kalmama izin veremem, bu sebeple daima gözlerime bakıp sevgiyi görebilirsin." Dedim

Cevabım karşısında şaşırmış olacak ki "ciddi misin?" Diye sordu. Başımı salladım ve oturduğum salıncaktan kalkıp tam karşısında durdum. " Fazlasıyla ciddiyim." Dedim yarı şaşkın yarı heyecanlı, gülümseyerek "yani..bu evet, demek mi?" Hâlâ inanamıyormuş gibiydi.

Başımı onaylarcasına salladım. "Hı-hı.. bu evet, demek." Birden belimden sarılıp beni havaya kaldırdı ve bunu yaparken kendi etrafında dönmeye başladı. Bu yaptığı şey başta beni şaşırtsada fazla vakit kaybetmeden ellerimi boynuna doladım ve kahkaha atmaya başladım. O da bana eşlik etti.

Sonra beni yere indirdi ama ellerini belimden çekmedi bende ellerimi onun boynundan çekmedim ve biz orada iki aşık, göz göze, kalp kalbe, karşı karşıya sadece bakışlarımızla anlaştık. Sonra bi' ses yükseldi, kafamı kaldırıp gökyüzüne baktığımda havai fişeklerin olduğunu gördüm.

Mükemmel görünüyordu. Tıpkı şu an beni izleyen adam gibi... Bakışlarımı karşımdaki adama çevirdim ve tam gözlerinin içine bakarak gülümsedim. O -ki hiç tahmin edemeyeceğim bir şey yaptı ve dudakları ile dudaklarımı birleştirdi. O an donup kaldım sanki. Ne yapacağımı bilemedim, kalbimin sesi kulaklarıma geliyordu.

Aslında pek de bir şey yapmam gerekmediğini sadece kulaklarımı dolduran kalbimin sesini dinlemem ve o yönlü hareket etmem gerektiğini düşündüm ve onun öpüşüne karşılık verdim.

Dudakları dudaklarıma son bir öpücük bırakıp ayrıldığında gözlerimin en derinine bakıyordu kahve irisleri... "Seni seviyorum." Dedi ve bir kez daha birleştirdi dudaklarımızı.

Ben, Gazel BAYRAKTAR ilk öpücüğümü 18. doğum günümde; âşık olduğum adam tarafından almıştım. Yeni yaşımın bana verdiği en güzel hediye ise onun dudaklarından dökülen iki sözcüktü.. Seni seviyorum...
.

.

.

Gözlerimi zifiri bir karanlığa araladığımda damağımda ciddi bir susuzluk vardı. Gözlerimi ovalayarak yataktan doğruldum, üzerimde ki çarşafı kenara attım ve ayağa kalktım. Sersem bir şekilde mutfağa doğru ilerledim.

Bundan baş ucumda ki sürahiyi kontrol edeceğim. Mutfağa geldiğimde ışıkları açma gereği duymadan buz dolabına doğru ilerledim dolabın kapağını açıp su şişesini aldım ve dolaplardan birinden her hangi bir bardağı alıp suyu doldurdum.

Suyu kana kana içtikten sonra bardağı tezgaha bıraktım ve odama götürmek için bir bardak daha su doldurdum.

Su şişesini dolaba koyma gereği duymadan tezgaha bıraktım ve su doldurduğum bardağı alıp mutfaktan çıktım. Odama gitmem için salondan geçmem gerekiyordu -ki karanlık olduğu için bu bi' hayli zor oluyordu.

Biraz daha ilerledikten sonra çorabımın ıslandığını hissettim " off suyu mu döktün Gazel?" Kendime söylene söylene hemen dibinde olduğum koltuğun yanındaki abajuru yaktım. Yakmamla çığlığı basmam bir oldu. Bir şeyin yere düşüp kırılma sesi, ayağımın ıslandığını hissediyorum.

Ama neden hiç bir tepki veremiyorum? Bardak mı kırıldı? Kim beni dürtüyor? Birileri kulağımın dibinde ismimi sesleniyor, birileri koşuşturuyor. Ağlıyorlar, bağırıyorlar.

Ama ben tepkisiz bir şekilde ayaklarımın dibinde ki kıza, sevdiğim adamın kız kardeşinin cesedine bakıyorum...



Ayyyy çok heyecanlı bir bölüm değil miydi????
Yazarken nefesim kesildi yemin ederimm jskjskjsk

Siz nasıl buldunuz?
Bol bol yorum bekliyorummmm
Bide şey ya neden yıldız atmıyorsunuz? 🥺🥺

Bir sonraki bölüm acayip iyi oldu bu arada jskjskjsk

Seviliyorsunuzzzz 💖💖
Mucx 💋

CİĞERPAREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin