11.BÖLÜM

22 3 8
                                    

Bu hikayede geçen her şey
Kurgudan ibarettir.


~Dedublüman&Mauzer Tabancas- En Dibine Kadar~

09/09/2015

Neden böyleydi? Hayat, neden böyleydi? Biz, neden böyleydik?
Neden yaşayamıyorduk?

Elbet bir gün ölecektik ama buna insanlar değil, Tanrı karar verirdi!

Neden canları alanlar insanlar oldu? Ne oldu, herkes kendini birden tanrı mı ilan etti?

Bu cümleyi insanların yanında kursaydık yemediğimiz laf kalmamıştı değil mi?

Ne dine bağlılığımız onları sustururdu ne de dinsizliğimiz.

Bırakın, susmasınlar. Konuşsunlar, elbet zamanı geldiğinde onları susturan biri olacak!

🍀


08/09/2023

Gözlerimi karşımda ki adama dikmiş savunmasını bitirmesini bekliyordum.

"Sanık Ateş HAZNEDAR, Derin EFE'yi kalbinden 11 kez bıçaklayarak öldürmüş ve bununla yetinmeyip suçu üstünden atmak için sayın Gazel BAYRAKTAR'ın evine bırakmıştır. Şimdi siz söyleyin sayın yargıç, kendi öz kuzenine bunu yapan, diğer insanlara ne yapmaz?"

Sertçe yutkundu ve şu sözlerle devam etti. "Maalesef sanık bunlarla da yetinmeyip öldürmeden önce Derin EFE'ye istismarda bulunmuştur!"


🥀

09/09/2015

8 YIL ÖNCE

Ayaz ile yaklaşık 6-7 saattir karakoldaydık. Bir türlü buradan ayrılmak istemiyordu.

Yanımıza bir polis memuru geldi ve "Derin EFE'nin abisi sizdiniz değil mi?" Diye sordu.

Ayaz hızla başını sallayıp "evet." Dedi. "Kriniminale gidip teşhis yapmanız gerekiyor." Dedi. Ayaz sertçe yutkundu.

Ellerini yere bastırarak yavaşça doğruldu. Dizleri titrerken dolu gözlerle karşısında ki memura bakmaya başladı.

Bende hızla ayağa kalkıp yanında durdum. Derin bir nefes aldı. "peki." Gözlerinde ufak bir umut parıltısı belirdi.

Bana dönüp gözlerimin içine bakarak "belki de o değildir. Başkasıyla karıştırmışlardır. Olamaz mı?"

Hiç bir şey diyemedim. Sadece sustum.

Sadece..


🌼

(Yazarın anlatımıyla.)

Kriniminal uzmanı genç kızın kafasına kadar örtülmüş olan beyaz çarşafı yavaş bir şekilde omuzlarına kadar çekti.

Genç kızın abisi Ayaz ise soğuk odada soğuk olduğunu bildiği zeminde uzanan kızın, kendi kız kardeşi olmaması için ettiği duaların nafile olduğunu gözleri ile görüyordu.

Tuttuğunu fark bile etmediği nefesini verdi. Gözleri yanıyor, kalbi bin parçaya ayrılıyordu.

İçinden 10'a kadar saydı. Tıpkı küçükken kız kardeşiyle saklambaç oynadığında yaptığı gibi..

Ama şimdi ne kardeşinin saklanması için 10'a kadar sayan bir abi ne de saklanmak için yer arayan bir, küçük kız vardı.

Abi, kardeşini bulamayacağını kardeş ise kendi isteği ile kaybolmadığını biliyordu..

Kriniminaldaki uzman "şu an görmüş olduğunuz kişi kardeşiniz Derin EFE' mi?" Diye sordu sert bir sesle.

Ayaz sol gözünden akan yaşı elinin tersi ile sildi ve fısıldayarak "kardeşim" dedi.

"Yüksek bir sesle evet ya da hayır diyin lütfen." Uzmanın uyarısı üzerine derin bir nefes alan Ayaz ayakta durmakta zorlanıyor gibiydi.

Tekrardan titrek bir nefes aldıktan sonra "evet, o; kardeşim Derin EFE!" Dedi sesinin çıkıp çıkmadığını bilmiyordu.

Ama bildiği bir şey vardı o da kız kardeşinin hayallerini alanın nefesini alacağıydı!





Sonunu bile bile ben seçmiştim.
Elimde değildi, yenilmiştim.

Bir gün vardın bir yoktun değişmiştin.
Mesle bu ya ben seninmiştim.







Merhaba, çok uzun zamandır yokum.

Sebebi ise yeni bir kitap için çalışmalardaydım. Ama bu demek olmuyor ki CİĞERPARE'yi boşlayacağım.

Böyle bir şey söz konusu bile değil, vakit buldukça hem burayla hemde Instagramla ilgileniyorum. Bu beni biraz yorsa da sizler ve karakterlerim benim yorgunluklarımı alıp götürüyor.

Diğer bir yazmış olduğum kitabın ismi ise Kesilmiş Bilekler
Profilimden ulaşabilirsiniz.

Bölümü nasıl buldunuz?

Gidişat kafanızı karıştırıyor mu?

Hepinizi çok ama çok seviyorummm

Mucx 💋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CİĞERPAREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin