10. Bölüm

27 4 14
                                    

Bu hikayede geçen her şey
Kurgudan ibarettir.

~Cem Adrian & Aylin Aslım-Herkes gider mi?~

09/09/2015

(Gazelin anlatımıyla)

Siz hiç âşık oldunuz mu? Ben oldum. İçim yana yana oldum hemde. Siz hiç başkası için canınızdan vazgeçmek istediniz mi? Ben istedim.

Sevdiğim, âşık olduğum adam için onun gözünden düşecek bir damla yaş için bile canımdan vazgeçmek istedim.

Şu an bi' çocuk gibi dizlerini kendine çekmiş ağlarken, ben kaç kere yalvardım Allaha bilemezsiniz. Yarabbim, onun bu acısını alda bana ver diye kaç kez el açtım rabbime.. Bi' ben bilirim bi Allah.

Ve ben bunu sadece 5 dakikadır yapıyorum biliyor musunuz?

Hıçkırıkları iç çekişlere döndüğünde ona dolanmış olan kollarım daha da sıkılaştı.
Gitmesinden korkar gibiydim...

Kollarımın arasından bana baktığında canımdan can kaç kere gitti...
"Nefes alamıyorum, ölüyorum." Dudaklarından dökülen bu cümle sağ gözümden bir damla yaşın düşmesine neden oldu.

Başımı iki yana sallayarak "lütfen böyle konuşma." "Yapamıyorum Gazel, hiç bir zamanda yapamayacağım. O, benim her şeyimdi. Geçmişim, şimdim, geleceğim..."

Son söylediği şey ne kadar acıydı değil mi?
Geleceğim diyordu ama artık Derin için bir gelecek yoktu... Ne acıydı değil mi?

Birileri sanki zamansız ölmeye geliyordu bu dünyaya.. Belki de zaman diye bir şey yoktur.
Zaman nedir? Sadece saniyelerin birbirini kovalaması mı? Yoksa zaman dediğimiz şey insandan mı ibarettir sadece?

Belki de her insanın bir zamanı değil her zamanın bir insanı vardır...

"Herkes gider mi? " dedi başını dizlerinden kaldırıp duvara yaslarken.
"Gider." Dedim acımasızca. "Çok erken değil mi?" Sağ omzumu kaldırıp indirdim.

"Bilmem, belki de onun için geç bileydi..."

🍂

5 YIL SONRA

(Yazarın anlatımıyla)

Genç adam fakülteden çıkmış,neredeyse her gece yaptığı gibi gece kulüplerinden birine gidiyordu.

Gece kulübünden içeri girdiğinde loş ışık ve yüksek ses dış dünyadan kopmasına az da olsa yetti. Ama hâlâ her şeyi hatırlıyordu,
en berbadıda bu değil miydi?

Bar kısmındaki boş sandalyelerden birini çekip oturdu. Barmen gelip siparişini sorduğunda her zamanki gibi sek viski istedi.

Barmen kafasını sallayıp siparişini hazırlarken, genç adamın yanındaki sandalyeye biri oturdu.

Barmen adama içeceğini verip başka müşterilerle ilgilenmeye gitti. Genç adam içeceğini bir dikişte içip bardağı masaya bıraktı.

Şişe açtırdığı için tekrardan barmeni çağırmak zorunda kalmadı. Viski şişesini eline alıp bardağa bile koyma gereği duymadan içmeye başladı.

"Yavaş ol." Yan tarafında oturan kızı umursamadan içmeye devam etti. Şişedeki suymuş gibi davranıyordu.

"Hey! Sana diyorum." Genç adam sıkıntıyla dudaklarındaki şişeyi sertçe masaya bırakıp yanındaki kıza döndü ve bi an bile düşünmeden dudaklarına yapıştı.

Kadın ilk başta tepki veremesede dudaklarını talan eden adama daha fazla sabredemedi ve oda genç adamın sert öpüşüne karşılık verdi.

Genç adam karşısında ki kızın dudaklarına son bir öpücük bırakıp geri çekildi ve alnını kızın alnına yaslayarak "kimsin sen?" Diye fısıldadı.

"Azra.. Azra MAHİ!"



Bi tık değişik bir bölüm oldu sanki?

Geçiş peki jskjskjsk

Satır aralarına neden yorum yazmıyorsunuz? Yorum okumayı seviyorummmm

Sizce şu genç adam kim?

Seviliyorsunuzzzz💖
Mucx 💋

CİĞERPAREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin