~1~

1.7K 44 150
                                    

Dışarıdaydım. Yağmurun altında oturuyordum. Sırılsıklam kaldırımın altımdaki beyaz pantolonu kirletmesi umrumda bile deildi. Özenle yaptığım makyajın göz yaşlarım yüzünden harab olmasını bile umursamıyordum şu an. Karanlık bir sokakta tabelanın kırmızı ışığıydı beni tek aydınlatan. Dizlerimi kendime çekip kafamı bacaklarıma gömdüm. Dünyanın en lanet günüydü. Annem bu gün sevgilisinden ayrılmıştı, sinirini de benden çıkarmıştı tabii.  Birden saçlarımda bir el hissettim. Tam kafamı kaldırıcaktım ki kafamdaki el beni biraz daha bastırdı. "Shh güzelim korkma benden." Bu sesi tanımıyordum. "S-sen kimsin!" Elleri biraz saçımla oynadı. "Ben artık senin babanım." Direk kafamı kaldırdım.

"Babanım derken?!" Sesimi biraz yükseltmiştim. Elini saçlarımdan indirdi. "Aynen öyle." Kaşlarımı çattım. "Ne saçmalıyorsun be adam!" Deli herif hızla ayağa kalktı. "Adam değil Hyunjin. Hwang olan Hyunjin." Bu adam oydu evet. Ünlü iş adamı Hwang Hyunjin. Ama bundan bananeydi? "Eeee yani?" Ellerini beline koydu. "Yani babanım işte."

Elimi yüzüme çarptım . "Yav adam kıt mısın iş adamı olmanla babam olman arasında nasıl bir bağ kurayım ben?!" Bende ayağa kalktım. "Defol burdan!" Yüzüne alaycı bir ifade yerleştirdi. "Neden? Sokak senin mi?" Sinirle ellerimi sıktım. Ellerimi görünce gülümsemesi büyüdü. "Yaa sinirlendin mi çen. Çen onlarla mı vurcan bana çen hım?" Hem dalga geçiyor hemde sinirlendiriyordu. Ellerimi daha çok sıktım. Çenem ağrımıştı.

"Ne o konuşmayı mı unuttun?" Sinirden ağlamaya başlamıştım. "Hey hey hey sakin ol kızım. Aglama." Hayla kızım diyordu kaçık herif! "LAN BAS GİT. BABANIM DİYİP DURUYORSUN. OTURUCAK BAŞKA YER Mİ BULAMADINDA BENİM OTURDUĞUM SOKAĞA GELDİN! RAHAT BIRAK BENİ !" Bikaç adım uzaklaştı. Bu iş burda bitmedi küçük hanım." Arkasını dönerek uzaklaştı. Ağladıĝım yere tekrar çöktüm. Tekrar ağlamaya başladım.

.....................................................................

Sabahı orda yapmıştım. Uykusuzlukla evin yolunu tuttum. Gelen geçen bana bakıyor ardından işine devam ediyordu. Açıkçası iyi göründüğümü sanmıyordum. Hızla eve girdim. Odama girip üzerimi degiştirdim ve dün akan makyajımı temizledim. Saçlarımıda tarayıp çantamı aldım. Ayakkabılarımı da giyip evden çıktım

Hızla okula gittim. Ancak geç uyandığım için çok geç kalmıştım. Onlar şu an 2. Dersin ortasındaydılar. Okula girip sınıfa çıktım. Derin bir nefes alıp kapıyı tıklattım. İcerden hocanın onayı gelince içeri girdim. "Hayrola Asya. 2. Derste gelmeyi lütfetmişsiniz bize." Yutkunup gozlerimi kaçırdım. "Bana bak Asya!" Hocanın sert komutuyla tekrar ona baktım. "Utanmıyor musun şu yaptıgından? 2. Derste gelmek ne demek! Ne yapıyordun o saate kadar da böyle bir saatte dersi böldün!" Yine gözlerim dolmuştu. "Yine gecesi bi erkekle geçmiştir." Wony nin dediğiyle herkes gülmeye başlamiştı. "Şu haline bakın cidden öyle görünüyor!" Bir başka kız ise yorumunu yapıştırmıştı yine. Dolan gözlerim artık kendini tutamayıp bir bir yanaklarımdan süzülmeye başlamıştı.

"Kesin sesinizi!" Hocanın sesiyle herkes sustu. "Asya sende çık sınıfımdan." Afalladım. "N-ne?" Sıkılmış bir şekilde nefesini verdi. "Çık diyorum kızım anlamadın mı? Dersi bölemezsin. Git geç kağıdı al. Umarım iyi bir bahanen vardır." Hızla sınıftan çıkıp rehberliğe gittim. Kapıyı çalıp içeri girdim. Lia hoca ve Seungmin hoca beraber oturuyorlardı. Girdiğimi görünce ikiside kaşlarını çattı. "Asya bi sorun mu var?" Yutkundum. "Şey hocam ben geç kağıdı almaya geldim." Başıni salladı ve masaya geçti.

Dosyaların arasından bir kagıt cıkardı. "Geç kalma gerekçen ne kızım?" Görünüşüm yüzünden vericeğim cevabi biliyor gibiydi. Sınıftakilerle aynı düşüncesi olduğuna emindim. Dizlerimin titrediğini hissettim. Seungmin hoca gelip elimi tuttu. "Asya iyi olduğuna emin misin?" Başımı salladım. "H-hocam akşam eve gidemedim..." ikiside ritmik bir sekilde kaşlarını çattı. "Neden?" Diye sordu Lia hoca. "Sokakta.. kaldım.." ikisiininde yüz ifadesi iyice çatıldı. "Sebep?" Diye sordu bu sefer Seungmin hoca. "Evde ağlasam anem yine döverdi. Eve gidemedim. Sokakta kaldım. Ordada uyuya kalmışım. Alarm olmadığı içinde geç uyandım. S-sonra hızla okula geldim. Ö-özür dilerim" sonlara doğru ağlamaya başlamıştım. Seungmin hoca bana sarıldı. "Sakin ol Asya sorun yok." Başımı salladım. Biraz daha kendime geldiğimde hocadan ayrıldım. "Bana ceza vericek misiniz?" Lia hoca gülümsedi. "Hayır Asya'cım. Sen şimdi kağıdını al ve sınıfına git." Gülümseyip kağıdı aldım. Hızla sınıfıma gittim.

my beautiful daughter [hyunlix]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin