Bu şarkı yeni olduğu için klibi bulamadım yinede dinleyin
1 hafta sonra:
(Bu bölüm 3. Kişinin ağzından ilerliyecek güzel olursa bu şekilde devam edicez.)Asya eve iyice alışmıştı. Babaları ise yaptığı hiçbirşeye kızmıyordu o günden sonra. Kızlarını tekrar ağlarken görmek istemiyorlardı. Önce onun güvenini kazanmaları gerekiyordu ki bağları kuvvetli olsun.
Yinede Asya hayla pek alışamamıştı bu hayata. Ama hoşuna gitmiyor da değildi. Babalarına karşı büyük bir sevgi beslemeye başlamıştı bile. Özellikle Hyunjin'e karşı daha yakın hissediyordu kendini. Felix'in sesi ona göre korkutucuydu ve ona pek yanaşmıyordu bu sebeple. Babası alışamadığını düşünsede Asya babasına alışmış, üstelik onu çokta sevmişti.
Ve artık hazırdı. Age-play sürecine girmek için kendini hazır hissediyordu. Bu gün o gündü. Babalarına hazır olduğunu söyliyecekti.
Sabah saçlarında hissettiği ellerle uyandı. Bu babası Felix'ti. Bebeğinin uyandığını görünce gülüsedi. "Günaydın bebeğim" küçük olan onu anlamakta zorluk çekmişti çünkü daha yeni uyanmıştı. Babasıda bunu farkederek kıkırdamış ve kızını kucağına alarak alt kata inmişti. Hyun da kanepede oturmuş telefonuyla ugraşıyordu. Eşinin ve kızının geldiğini görünce hızla telefonu kapatmış ve ayağa kalkarak yanlarına gelmişti.
"Minik bebek uyanmış mı?" Asya başını salladı. Aslında şu an söylerse tüm bu yük üstünden kalkıcaktı. Derin bir nefes aldı ve kendini hazırladı.
"Ben hazırım" iki babasıda kaşlarını çatmıştı. Kızlarının neyden bahsettiğini anlamamışlardı. "Neye hazırsın bebeğim?" Ilk konuşan Hyun olmuştu. Asya ise çoktan utanmıştı bile. Elleriyle oynamaya ve gözleriyle halıyı izlemeye başlamıştı. "Ben bebek olmaya hazırım!" Hızla ve aniden söylediği sozle utanarak elleriyle yüzünü kapatmıştı.
Babaları ise mutluluktan duyduklarının gerçek olup olmadığını anlamaya çalışıyordu. Ve yine ilk kendine gelen Hyun olmuştu. Hızla bebeğini kucağına alıp etrafında döndürmüştü. Felixte kendine gelip onlara sarılmıştı.
"Asya bebeğim asla üzülmiceğine yemin ederim" asya aldığı tepkilere karşı şaşırmıştı. Yinede o da mutluydu. Babalarını böyle mutlu etmek hoşuna gitmişti.
"O zaman kuralları konuşalım."
"Yine ne kuralı ya?"
"Age-play kuralı Asya"
"I-ıh ben istemem banane"
"Sormadım."
Üçü beraber koltuklara oturmuşlardı. Asya Hyunun kucağındaydı. "Bebeğim sana sert kurallar koymayız merak etme. Sadece temel kurallar o kadar." Asya hafifçe başını salladı.
"İlk olarak bez kullanıcaksın artık tuvalet yok. İkinci olarak odanda değişecek. Yani tam bir bebek olucaksın. Artık r harfinide kullanmayacaksın. Kendi başına yürümeyeceksin. Verdiğimiz yemekleri itiraz etmeden yiyeceksin."
Asya sadece başını salladı. Bez dışında hepsine okeydi. Elleriyle oynarken utanarak sordu. "Bez kullanmasam?"
"Hayır"
"Hayır"İki babasıda aynanda onu reddetmişti. Ofladı ve dudaklarını büzdü. "Büzme dudaklarını şu andan itibaren herşey başladı." Asya anladığı için babasını onayladı.
"Baba yemeekk" asyanın bu kadar çabuk role girmesine karşın iki babasıda gülümsemişti. "I-ıh önce aşı" Asyanın gözleri büyümüştü. "Hayır aşı istememmm"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my beautiful daughter [hyunlix]
ChickLitHyunlix shipi vardır~ eşcinsel kurgudur~ age-play barındırır~ homofobikler uzak dursun. Asya 16 yaşında şiddet gören bir kızdı. Babası öldükten sonra annesinin sevgilileri oluyordu. Anneside sevgilisinden geçiniyordu. Ama sevgilisiyle ayrılınca par...