I

791 55 34
                                    

Merhaba öncellikle eğlencesine yazdığım bir kurgu öncesinden de yazılmasına rağmen kaldırmıştım. Şimdi yeniden yayında bol bol yorum yapmanızı bekliyorum.

Keyifli okumalar.

Yemekhaneye inmek için kısa siyah tişörtümün üzerine hızlıca yeni çıkarmak üzere olduğum siyah deri ceketimi geçirdim.

Odama yeni geldiğim için üzerimi değiştirememiştim ve bu hiç umrumda olmamıştı çünkü yeni geldiğim için oldukça açtım.

Kapıda beni somurtarak bekleyen oldukça asosyal oda arkadaşım Jane'nin yanına yürüdüm.

Kendisi benden kısa bir süre önce gelmişti.

Yanına geldiğimde üzerimi göz ucuyla süzüp göz devirdi.

Tarzımı beğendiğini hiç dile getirmemişti.
Muhtemelen beğenmiyordu.
Pekala sadece asosyal değil, aynı zamanda narsist bir insandı.

Uzun siyah saçlarını savurarak arkasını dönüp yürümeye başladı.

Arkasından kıvrılan şekili kalçasına sırıtırak baktım. Bir kaç adımda ona yetişip koluna girdim.

Bu hareketime karşılık yüzünü buruşturup merdivenlerden inmek için önüne döndü.
Merdivenlerden indiğimizde asansöre binmek için sıra bekleyen insanları görünce sırıtım. Altı katlı binada yemekhane zemin katta olduğu için çoğunluk asansörü tercih ediyordu. Bu yüzden yemek sırasına geç kalıyorlardı ve biz bu sayede ön sıralarda yer buluyorduk.

Merdivenlerden inerken Jane bir leydi gibi yürüdüğünden çokta uyumlu bir şekilde inemezdik bu boyumun Jane'den uzun olmasından da kaynaklı olabilirdi. Bu yüzden Jane'nin kolundan çıktım. Her merdivenlerden inişimizde bunu yaptığım için buna takılmazdı.

Fransa'nın en şöhretli, eski ve geleneksel yatılı okuluna tam bir yıl önce kayıt yaptırmıştım.

Annemin sevgilisi ile dünyayı gezmesi beni Leydi Viktoria(kısaca Müdire Bovari'nin yaramaz çocukları düzeltme ve ıslah ettme kurumu!..) yatılı okuluna kayıt etmesine neden olmuştu.

İlk geldiğimizde şato tarzı mimarisi, koca yeşilliklerle dolu ormanı ve geniş arazisiyle beni kendine ne kadar hayran bıraktıysa, içindeki insanlar da bir o kadar hayal kırıklığına uğratmıştı.

Annem sevgilisi Jackson ile en büyük hayalini gerçekleştirmek için Avusturya'ya giderken ben tam bir örnek evlat olmuş ve hiç sorun çıkartmamıştım.

Özgürlüğümün tadına varmak her ne kadar güzel ve muhteşem olsada fazlasıyla korumacı ve ilgili annemi özlüyordum. Günde iki kez aramasını her ne kadar kınıyor olsamda onu seviyordum.

Bu şatonun içindeki insanlar şatonun İç tasarımı kadar güzel demek isterdim.
Ama maalesef bu pek mümkün değildi.

Leydi Victoria asırlardır kraliyet ailesi üyelerine hizmet vermesiyle tanınıyordu. Kısacası yüksek mevkide yer alan bir aile üyesi ya da bir akrabanız yoksa bu okula girmeniz mümkün değildi.

Babam İngiltere konsolosluğunda olduğu için geleneksel ve soylu ailelerin çok sevgili kızlarının yer aldığı yatılı okula beni rahatlıkla almışlardı.

İlk kayıt yapmaya gittiğimizde okul içinde bir gruplaşmanın olduğunu fark etmiştim bu tamda yerleşmek için bir oda seçtiğim saatlerdeydi. Burada herkes mevkisine ve ailesinin rütbesine göre oda arkadaşını seçiyordu. Bana göre bir çok odada istenmememin sebebi ailemin kraliyeten olmamasıydı her ne kadar Jane tarzıma ve yönelimime bağlamış olsada.

LEYDİ VİCTORİA GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin