Het is 1 dag later naar tot ik achter ben gekomen tot ik zwanger ben. Ik kan het niet geloven. Ik ben 18 verloofd en heb al een zoontje. Dit is te snel voor mij. Hoe kan ik nou zorgen voor nog 1 kind? En beter gezegd hoe vertel ik dit aan cash. Zoveel dingen gaan door mijn hoofd en ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik bedoel hoe kan dit? Misschien was dit wel een valse test. Ik blijf maar piekeren en piekeren tot een bekende stem mij uit mijn focus haalde. Cash begon te gapen.
Cash: goedemorgen princess.
En geeft mij zachte kusjes in mijn nek
Ik: Goedemorgen schat.
Zei ik terug met een vervalste lach.
Cash:Zal ik pannenkoeken maken?
Zei hij terwijl hij me vast pakt en knuffelt. Ik kijk hem aan en geef hem een kus.
ik:Dat klinkt goed.
Cash rolt zijn bed uit en doet zijn kleren eren.
Cash: je weet tot ik van je hou toch?
Zegt ie terwijl hij naar voren leunt met een kus.
ik: ik weet het Cash. En ik hou ook van jou. Always!
Cash geeft een glimlach en loopt naar beneden. Op dat moment voelde ik mij spontaan niet lekker en rende naar de Wc. En begon te kotsen. Deze ochtend misselijk is echt niet fijn. Wat nou als Cash erachter komt? Terwijl ik aan het kotsen ben komt kleine cash naar de badkamer toe.
Kleine cash: Mama?
Ik kijk hem aan en door mijn hormonen begin ik al te huilen. Mijn kleine knul wordt volgende week al 6 jaar. De tijd gaat veelste snel.
Ik: Ja baby?
Ik pak veeg mijn mond met een handdoek.
Kleine cash: Ben jij ziek?
Ik: Zoeits schat maar komt wel goed oke?
Kleine cash: Ik ga voor jou zorgen. Papa is eten maken kom je mee?
Hij pakt mijn hand vast. En we lopen samen naar de keuken. Ik ben nog altijd in mijn pjms.
Cash: Net optijd lieverds. Eten is zo klaar.
Kleine cash: Jeeej pannenkoeken!!
Kleine Cash ging al gelijk aan tafel zitten en ik ging een glas pakken en liep naar de kraam op het te vullen. Op dat moment komt Cash achter me staan en omhelst me van achter.
Cash: Schat wat is er toch met je? Je doet anders?
Ik nam een grote slok en leunde me hoofd terug naar achter. Een traan verliet mijn gezicht. Wat als Cash dit niet wilt en me ervoor gaat verlaten?
Ik: Er is niks schat ik zweer.
Ik draaide me om en keek hem aan.
Cash: Schat ik hoorde je net weer overgeven is het niet tijd om naar de dokter te gaan? Je voelt je al tijdje niet lekker.
Ik: Ik denk tot het door de stress komt. Dingen die nog gedaan moet worden voor de bruiloft en de verjaardag van cash. Maar het gaat wel schat.
Cash: Doe rustig aan oke.
We gingen aan tafel zitten en aten onze pannenkoeken. Toen we bijna klaar zijn ging de deur bel. Cash maakte open en Lani en Maverick komen de keuken binnen gelopen.
Kleine cash: Oompie Mav Tantie Lani.
Kleine cash rende op hun af met een knuffel. Maverick tilde hem op en zette hem op zijn neck.
Mav: Hey spook wat wordt jij groot.
Kleine cash: Jaaa nog effe en ben even groot als jou.
Ik gaf een kleine glimlach maar tegelijker tijd verlaat er ook een traan mijn gezicht.
ik liep naar Lani en gaf haar een knuffel.
Ik: Hey guys. Wat doen jullie hier?
Mav: Ik kom cash ophalen.
Lani: En ik kom een dag met jou door brengen.
Ik: Cash ophalen?
Cash: Ohja vergeten te zeggen babe. Ik ga effe met Mav wat doen ik ben voor het avond eten terug oke?
Ik: Oke schat.
Hij gaf me een kus en gingen er vandoor. Ik hoorde de deur dicht gaan.
Lani: Oke dus ik heb een afspraak gemaakt bij de dokter voor je om te kijken als je echt zwanger bent hoe ver je bent. Mijn vriendin is zo hier om op Cash te letten daar hoef je je geen druk om te maken. Ze is zelf een moeder en kan goed omgaan met kids.
Ik begon te huilen en gaaf haar een knuffel.
Ik: Dankjewel Lani. Had niet gehoeven.
Op dat moment ging de deurbel en de oppas was gearriveerd ik liet haar in en legde een paar dingen uit. Ernaar gingen we naar de dokters afspraak.
Bij de afspraak aangekomen namen we plaats in de wachtkamer.
Lani: Maak je geen zorgen. Het komt allemaal goed.
Ik: Hoe weet je dat nou zeker. Wat als cash dit nog niet wilt en klaar voor is. Wat als hij me verlaat.
Lani: Are u focking kidding me? Cash zijn droom is altijd om een gezin te creëren. En kijk hoe hij met de kleine is? Waarom zou je dan niet verlieten als hij je helpt opvoeden met een andere kind? Hij zal zijn best doen en een geweldige vader worden zo is Cash.
Ik: Je hebt gelijk. Maar misschien ben ik er nog niet klaar voor. Ik bedoel we zijn net verloofd.
Lani: Ik snap je schat. Maar zijn we allemaal wel klaar om ouders te worden?
Ik keek lani aan en op dat moment hoorde ik me naam. ik stond op en liep met lani de kamer binnen waar een dokter mij groete.
Dokter: Ga maar liggen ik ga een echo doen om te kijken het kan een beetje koud aanvullen dus er niet van schrikken.
Ik ging liggen en deed mijn shirt omhoog en hield de hand van Lani vast. Ik voelde iets kouds en keek naar het schermpje. Ik kreeg weer een traan.
Lani: Is dat de baby?
Dokter: Ja dat is hem
Ik: Wat prachtig.
Dokter: Wacht eens ff
De dokter keek goed naar de beeld.
Ik: Wat? Is er iets mis?
Dokter: Nee.. Alleen lijkt het erop tot je een tweeling krijg?
Ik: Een tweeling?
Ik keek Lani aan.
Lani: Ik wordt tante van een tweeling.
Glimlachte ze.
Ik: Hoe ver ben ik?
Dokter: Zo ongeveer 10 weken.
Ik glimlachte terwijl ik naar de fotos keek.
Dokter: Je wil fotos?
Ik: Ja natuurlijk
De dokters gaf de echo fotos en we gingen weer naar huis. We krijgen gewoon een tweeling...
JE LEEST
vrienden uit het verleden//cash baker// (Nederlandse verhaal)
Romancetoen je 2 was verhuisde je naar Oklahoma. En je word beste vrienden met je buren cash maverick en lani. je beschouwd ze als familie en ze betekenen alles voor je. maar op een dag krijg je te horen dat ze verhuizen naar la je was toen maar 11 . cash...