je draaide je om en zag kenna op een tafel staan. en schreeuwde door de hele aula.
DAMENS EN HEREN. IK WIL JULLIE IETS OBIECHTEN OVER ..... ZE HEEFT EEN GROOT GEHEIM. EN HOE KUNNEN WE NOU IEMAND VERTROUWEN DIE ALTIJD TEGEN ONS GELOGEN HEEFT. HAAR GEHEIM IS DAT ...... EEN KIND HEEFT VAN 1 JAAR. DAT BETEKEND ZE WAS ZWANGER OP HAAR 13e. HOE KUNNEN WE ZO EEN SLET NOU VERTROUWEN!!!!!
iedereen keek je aan. je keek naar cash en rende weg maar dan ook heel hard. lani en maverick waren ook in de aula en kregen alles mee. lani en maverick gingen naar cash.
lani: oehh! ik ga die bitch klappen.
cash: waarom doet ze dit.
mav: doe je ding lani. grijp haar!
lani liep naar kenna toe.
lani: HEY BITCH!
kenna: kijk eens wie we hier hebben de beste vriendin van onze sletje.
lani: ze mag misschien wel een kind hebben. maar ze heeft tenminste een hart. een hart van goud, en die van jou is puur zwart. jij weet niet wat liefde is!
kenna: ach germ kan onze arme sletje zich zelf niet beschermen!
lani: ze is geen slet!!!
lani trekt kenna van de tafel en duwt haar tegen de muur. iedereen kwam in een rondje erom heen staan.
cash: je kunt het lani!
kenna: sla me maar. ik geef toch geen flikker om ..... en mijn neefje en ik geef helemaal niks om jullie!
mav: neefje?
kenna: o heb ik dat nog niet verteld. het was mijn broer die haar zwanger maakte.
lani wilde slaan maar werd onderbroken.
jij: lani wacht!
lani: .... why ik wil haar tanden uit haar bek slaan!
jij: wacht laat mij praten.
je liep naar kenna toe. en je hoorde mensen rodelen.
jij: why kenna? why? wat doe je in la. wil je net als je broer ook me leven gaan verpesten.
kenna: ik wist niet eens dat je hier woonde maar toen ik erachter kwam wel ja.
jij: wat is er mis met jou hele familie! jullie sporen niet!
kenna: ga toch bij lin janken man! o nee wacht kan niet!
je werd helemaal rood van de woeden. en pakte haar bij de kraag. en sloeg haar zo hard dat ze knock out licht.
jij: auw! en bedankt nu doet me hand pijn.
iedereen zat te lachen.
maverick: iedereen kan weer weggaan show is afgelopen!
lani: wij gaan naar huis en je gaat met ons praten en je gaat alles aan ons uitleggen!
je knikte en jullie liepen naar mavericks zijn auto. toen jullie thuis aankwamen gingen jullie op de bank zitten.
cash: waarom heb je ons niet verteld over je kind?
lani: ja we hadden je gesteund!maverick: inderdaad we hadden elkaar belooft om elkaar altijd te steunen maakt niet uit wat er aan de hand is.
jij: ik was gewoon bang als jullie het zouden weten dat jullie me zouden laten stikken enzo.
cash: why? best friends for live do you remember?
jij: ja!
lani: oke vertel ons maar alles.
jij: oke. toen jullie verhuisd waren was ik 2 jaar lang alleen ik werd gepest ik had geen vrienden. maar ik heb het nooit tegen jullie gezegd. maar toen ik 13 was onmoeten ik een jongen julian. ik wist dat hij een zus had genaamd kenna. maar heb nooit echt met haar gesproken of gezien. ik en julian werden vrienden. dat dacht ik iedergeval. hij was toen 15. maar toen op 1 dag. was me zus bij haar vrienden en me ouders waren werken. en julian kwam langs. hij hij...
mav: hij deed wat?
jij: hij rande me aan. ik wilde me verzetten maar hij was veelste sterk.
cash: omg .... het spijt me zo erg. ik ga hem killen!
lani: en toen raakte je zeker zwanger?
jij: ja ik raakte zwanger van een jongen. hij woont bij me tante tot dat ik oud genoeg ben om voor hem te zorgen. als hij 4 is komt ie bij mij wonen. het is echt een schatje.
mav: dit is echt erg!
jij: ja, maar ik kon hem gewoon niet laten weg halen.
lani: snap het. dus dit was ook de reden waarom je veel bent veranderd? je bent gewoon een moeder!
jij: ja.
lani: hoe heet hij?
jij: ik heb hem eigenlijk naar cash vernoemd.
cash: serieus?
jij: ja *glimlacht*
cash: nou ik voel me vereerd *lacht terug*
maverick: ik kan niet wachten om hem te zien maar nog 1 vraag?
jij: ja?
maverick: wat bedoelde lin met ga janken bij lin o wacht dat kan niet?
jij: lin- lin- lin.... licht in coma en woord waarschijnlijk nooit meer wakker. je begon weer te huilen.
iedereen geeft je een knuffel.
jij: jongens ik moet weg van la. ik moet naar me zus toe. ik wil erbij zijn als ik afscheid zal moeten nemen
lani: dat snappen we!
JE LEEST
vrienden uit het verleden//cash baker// (Nederlandse verhaal)
Romancetoen je 2 was verhuisde je naar Oklahoma. En je word beste vrienden met je buren cash maverick en lani. je beschouwd ze als familie en ze betekenen alles voor je. maar op een dag krijg je te horen dat ze verhuizen naar la je was toen maar 11 . cash...