het is nu 2 jaar later. je en cash zijn nu 17 maverick is nu 20 en lani 21. jullie hebben niet meer echt contact meer je bent teveel bezig met je zoontje cash die nou 4 is. je gaat nog school. maar word nog steeds gepest. je hebt niemand behalve cash en je tante. je bent heel erg veranderd je hebt nu een beugel. en je bent weer over gegaan naar lenzen. je bent ook iets van 10cm gegroeid. cash is niet meer gegroeid maar hij heeft nu geen beugel meer. lani en maverick zijn ook veranderd.
jou pov:
het was weer eens tijd voor de hell. oftewel school. ik haat het daar maar ik moet het nog anderhalf jaar volhouden. ik heb niet echt vrienden en het is ook beter. als ik met iemand bevriend zou raken zou ie zelf ook gepest worden. en dat gun ik niemand. ik stond op en deed een witte Adidas shirt aan met een zwarte vest erover. en een zwarte broek met gaten zoals gewoonlijk. ik ging naar de kamer van cash en ging op zijn bed zitten. het is zo schattig hij kan al een beetje praten.
einde pov
jij: wakker worden schatje. zei je met een rustige stem. cash opende zijn ogen en wreef er in.
cash: oi mama. zei cash en ging recht zitten.
jij: heb je lekker geslapen?
cash: ja en jij mama?
jij: ja mama heeft ook goed geslapen.
cash: mama ga jij me naar school brengen?
jij: nee tante jenna gaat je brengen. mama moet zelf ook zo naar school.
cash: okeeee. en hij sprong uit bed.
jij: hohoho eerst effen omkleden jongen man.
cash liep weer naar je toe en je helpt hem met omkleden. je doet hem een blauwe spijker broek met een dikke zwarte trui aan en cars schoentjes. want het was best koud.
jij: zo ga maar.
blij rent cash naar onder. je liep lachend achter hem aan. hij rende naar jenna.
cash: tante mij naar school brengen.
jenna: ja ik breng je zo ongeduldige!
je begon te lachen en tilde hem op.
jij: eerst effen brood opeten.
cash: oke mama
je zetten hem in de stoel en gaf hem een broodje met pasta. en je ging naar jenna.
jenna: echt grappig he nu willen ze naar school maar als ongeveer 11 12 zijn willen ze niks anders dan weg gaan van school.
jij: ja zoals ik bedoel je.
jenna: ja inderdaad. hij lijkt veel op jou.
jij: ja dat klopt.
jenna: en heb je al met cash gebeld?
jij: tante jenna je weet dat cash nog geen tefefoon mag.
jenna: ik bedoel cash baker. de jongen waar je stapel verliefd op bent?
jij: wat bedoel je? stapel op ben? ik was ja maar het is verleden tijd.
jenna: waarom heb je dan nog steeds de zelfde achtergrond dan jaar terug. geef toe je vind hem nog leuk!
jij: oke ja en dat zal altijd zo zijn. hij was me aller eerste liefde. en me aller beste vriend. maar zoals ik zei het is verleden tijd. hij zal niks voor mij voelen.
jenna: zag dat niet. bel hem en je komt erachter.
jij: ik zal erover naar denken. maar je moet gaan. anders komt cash nog telaat.
jenna: jaja rustig ik ga al. maar jij moet ook gaan.
jou pov:
je pakte je spullen zwaaide cash uit en ging weer naar de hell. bij de hell aangekomen liep ik naar mijn kluisje. hopend dat er niemand is. ik loop de zaal in waar alle kluisje staan. er staan een paar kinderen die ik niet ken maar that's it. ik liep naar me kluisje. en deed hem open. ik goef gelukkig niet de bukken. het is precies op me lengte. ik pakte me boeken. en wild hem dicht doen maar zie dan dat ik nog steeds de foto van mij lani cash en maverick. in me kluisje heb hangen. een verloren traan zwerft over me gezicht. ik veeg hem snel weg wanneer ik zie dat iemand me kluisje met een harde knal dicht probeert te doen. ik kijk opzij en zie charles en tess. oftewel de hoofdpesters.
einde pov
tess: zozozo wie hebben we hier onze kleine sletje.
charles: en hoe gaat het met het kindje van onze slet?
je wild je omdraaien maar je ziet dat je bent ingesloten. want aan de andere kant staan. sem en liv. de meelopers.
sem: ja hoe gaat het met hem ben ook wel benieuwd?
liv: ja ik ook hij hete cash toch? net als je ''ex'' cash baker.
tess: kan nog steeds niet geloven dat een famous met z'n sletje als jou is gegaan.
sem: hij deed het waarschijnlijk alleen maar voor de sex.
liv: het kan ook niet anders.
je duwde liv weg om vrij te komen en wilde weg rennen. maar charles houd je vast en drukt je tegen de kluisjes en fluister in je oor.
charles: waar denk je dat je heen gaat? we zijn nog lang niet klaar.
je begint bang te worden niet alweer denk je. je bereid je al voor. en dan voel je een paar klappen overal over je hele lichaam. naar 5 minuten komt er een jongen aangelopen.
?????: HEY! LAAT HAAR GAAN!
de pesters draaien zich om.
tess: jongens laat maar los. we handelen het later wel af.
charles liep naar de vreemde jongen toe.
charles: met jou moet ik ook nog gaan beginnen!
?????: ik ben niet bang kom maar op!
de pester liepen weg en de vreemde jongen komt op je aflopen. en helpt je met opstaan. je hebt veel pijn aan je buik en grijpt er gelijk naar.
??????: gaat het?
jij: ja. je hoefde me niet te helpen.
JE LEEST
vrienden uit het verleden//cash baker// (Nederlandse verhaal)
Romanstoen je 2 was verhuisde je naar Oklahoma. En je word beste vrienden met je buren cash maverick en lani. je beschouwd ze als familie en ze betekenen alles voor je. maar op een dag krijg je te horen dat ze verhuizen naar la je was toen maar 11 . cash...