hoofdstuk 32

446 8 4
                                    


je wilde zelf ook weg lopen maar viel over een schoen op cash zijn schoot.

cash: hey schoonheid. * cash lachte.*

jij: o hi. *zei je met een akward lachje*

je wilde weer wegrennen. maar toen voelde je dat iemand zijn handen om je heupen deed. je keek om en zag dat cash achter je stond.

cash: waar denk jij dat je heen gaat. *zei hij in je oor*

jij: uhh uhhh naar kleine cash.

cash: die is met maverick aan spelen zo je hoeft nergens heen te gaan.

jij: uuh uhhh jawel naar tante jenna.

jenna: nope blijf maar daar. *lachte ze*

jij: damnit je hoort me te helpen.

iedereen begon te lachen en cash tilde je op.

jij: OMGGGG ZET ME NEER!!!

iedereen starte te lachen en cash legde je neer op de bank en begon je te kietelen.

jij: OMNMGGGG NOOOO DONT KILL MEEEE!

kleine cash: mama mag niet schreeuwen.

jij: mama word gekilt. cash help mama.

kleine cash draaide zijn kont naar je toe en schude ermee en liep naar zijn kamer.

jij: die onthoud ik!

iedereen begon te lachen. en cash bleef maar te kietelen. naar een tijdje stopte hij en zat je naast hem op de bank. 

cash:  babe niet boos zijn.

je keek de andere kant op.

jij: je kilde me bijna! *zei je nep boos

cash lifte je hoofd richting zijne.

cash: hoe kan ik het goed maken? *zei hij met een sad voice*

jij: niet ass!

cash begon je te zoenen.

cash: oke het is je vergeven.

iedereen begon te lachen.

lani: gasten neem een kamer!

jij en cash lachte en stonden op. je liep naar je kamer en cash achtervolgde je.

cash: die kleine van je is echt een grote rat geworden.

jij: i know right! *kijkt weg*

cash: babe wat is er? *hij liep naar je toe en pakte je handen*

jij: het is gewoon dat ik niet weet als ik een goede moeder zal zijn over een tijdje is jenna er niet meer om me te helpen. en dan ben ik alleen. hij heeft een vader nodig. maar die is een eikel!

cash: nee joh! je bent een fantastische moeder. hoe je met die kleine omgaat is geweldig. hij moet blij zijn.

jij: denk je?

cash:ja absoluut, en ik ben er nu voor je. en ik weet dat ik niet zijn echte vader ben. maar ik wil wel zo'n figuur voor hem zijn. ik wil je helpen.

jij: serieus?

cash: ja serieus. *lachte*
jij: je bent te beste!

cash: ja i know!

jij: *rolt ogen*

cash: dat zag ik!

jij: idc..... ass

cash: die onthoud ik.

cash duwde je tegen de muur en begon je te zoenen. dan word er tegen de deur geklopt en je stopt al gelijk.

jij: wie is dat en wat moet je?

mav: its me maverick wie anders de paashaas?

je rolde je ogen en liet maverick in. 

jij: wat moe tje?

mav: ik moet iets aan cash geven.

maverick liep naar binnen en pakte uit zijn zak een condoom en fluisterde in cash zijn oor.

mav: alles voor de veiligheid. *hij deed de condoom in cash zijn handen en liep weg.*

cash: wouw serieus!

jij: wat?

cash liet het zien en jullie schoten in de lach. cash kwam dicht tegen je op staan.

cash: zo waar waren we?

jij: in mijn kamer.

cash rolde zijn ogen en begon je weer te zoenen met passie en veel liefde. hij vroeg om toestemming en je gaf hem niet. cash beet op je onderlip. waardoor je mond open ging en hij snel erin glipte. naar 1 minuut trok je terug .

jij: dit is niet eerlijk!

cash: ik vind van wel.

hij begon je weer te zoenen en duwde je op bed. hij ging naar je hals en zoog op je mark. je trok zijn trui uit en hij deed het zelfde met de jouwe. (en zo gaat het wel wat verder)

*2 uur later*

je lag nog steeds in bed en je werd wakker. je zag dat cash niet meer in bed lag. je stond op maar je voelde dat je geslachtsdeel vet veel pijn deed. je liep maar heel langzaam naar de badkamer. je trok je kleren aan en keek naar je hals aar je 12 zuigzoenen telt.

jij: wat een varken!

cash: en bedankt.

je draaide je om en zag cash met een lolly in zijn mond tegen de deur staan. hij liep naar je toe en hield je vast bij de heupen. 

cash: mine *zei cash en vreef over de zuigzoenen.*

jij: varken!

cash lachte en hij liet zijn nek zien. daar waren ook een stuk of 10 zuigzoenen. je begon te blozen en trok weg.

cash: nog even over de bijnaam?

jij: donder op!

jou pov:

cash en ik hadden weer eens een ''leuke'' tijd. die dick heeft me frieking 12 zuigzoenen gegeven!. en ik heb fucking veel pijn aan me geslachtsdeel. maar het ergste was dat ik hem daddy heb genoemd. fucking daddy! ik ga dood!

einde pov:

cash: daddy cash klinkt goed.

je gaf hem een klein duwtje en begon te lachen.  je liep samen met cash hand in hand naar de woonkamer. waar de andere nog steeds zaten.

lani: hehe eindelijk klaar?

je begon te blozen.

iedereen starte te lachen. 

vrienden uit het verleden//cash baker// (Nederlandse verhaal)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu