hoofdstuk 31

406 7 2
                                    

(Sorry dat het zo lamg duurde voor deze hoofdstuk maar hier is ie dan)

(Kleine cash is de ik persoons kind en cash is cash baker zo dat je niet verward raakt)

Maverick pov:
Cash en ..... gingen naar de keuken voor wat te drinken te halen voor ons allemaal. Terwijl ik en lani gezellig op de bank zaten. Maar ze waren zo lang in de keuken dat ik besloot om eens te gaan kijken.
Mav: ik ga kijken wat ze allemaal aan het doen zijn.
Lani: is goed.
Ik liep naar de keuken en ik zag iets dat ik eerlijk gezegd wel verwacht had. ...... en cash zaten te zoenen. Net zoals vroeger. Ik wist dat cash haar miste. Hij was altijd aan het praten over hoe erg hij haar miste en zo. Maar ik zal maverick niet zijn als ik geen foto maakte. Zo ik pakte me telefoon en maakte een foto. Alleen ik was vergeten dat me flits nog aanstond.

Jou pov:
Ik en cash waren aan het zoenen voor 5 minuten. Het zo amezing. Net als vuurwerk. Alsof ik ben herboren. Maar toen zag ik een flits. En ik wist  al gelijk wie het was. Ik draaide me om en zag maverick. Ik keek hem met een vernietigende ogen aan.
Mav: wat?? Is toch een mooie foto. Zei mav terwijl hij het liet zien.
Cash: bro ik zweer jij gaat dood!
Mav: ik hoop van niet ik wil nog oud worden.
Jij: echt waar mav je veranderd echt nooit.
Iedereen schoot in de lach. En toen kwam lani erbij staan.
Lani: wat is hier gaande. Maar toen keek ze naar cash zn lippen en zag ze een beetje lipclos.
Lani: oh zijn jullie weer samen?
Ik en cash keken vragend naar elkaar zonder antwoord.
Cash: ik heb geen flauw idee zijn we?
Jij: ik heb geen idee.
Mav: kinders doe niet zo moeilijk. Jullie houden van elkaar. Zo ja jullie zijn bijelkaar.
Lani: hehe mav er komt iets nuttigs uit je mond.
Iedereen schoot in de lach. En toen kwam een kleine rat genaamd cash naar onder gerend.
Kleine cash: mama mama mama. Riep cash ongeduldig terwijl hij aan me broek trok.
Jij : wat is er kleine.
Ik tilde hem  op.
Kleine cash: ikke honger.
Jij: ga maar effen met tante lani en oom mav spelen dan gaat mama effe eten koken.
Cash: ik help je wel
Jij: nee liever niet dan onstaat er nog brand
Cash: ey dat is niet aardig. Krijg ik dan wel een kusje? Zei cash met een verdrietige gezicht.
Ik lachte en gaf hem een kus. En maverick houd zijn handen voor kleine cash zijn ogen.
Mav: hallo kleine kinderen in de buurt.
Iedereen begon te lachen en ik ging koken.
Einde pov

*20 minuten later kwam jenna binnen.*
Jenna: ik ben thuis! ..... waar ben je?
Jij: keuken!!!
Jenna kwam de woon kamer binnen en was verast.
Jenna: cash? Lani? Maverick? Wat een verassing wat doen jullie hier?
Lani: hey jenna allang niet meer gezien.
Mav: we zijn weer terug verhuisd naar onze oude huis.
Jenna: o wat gezellig.
Mav: ja toch
Jenna; zo he mav wat ben jij uit gegroeid tot een man. Ik weet nog toen je 5 was.
Mav: thanks
Jenna: en jij ook cash. En jullie hebben jullie haren geverfd?
Cash: ja al een paar jaar terug.
Jenna: oke
Jenna ging zitten op de bank en de kleine cash rent als een gekke maniac naar haar toe.
Kleine  cash: tante tante.
Jenna: ja cash?
Kleine: mama gaf die rare man een zoen. Wie is dat?
Jenna: dat is mama's liefde van toen ze nog jonger waren.
Lani: nou ja ze zijn weer samen?
Jenna: o serious? Zo het is mama's vriendje
Kleine cash: mama vriendje mama vriendje wacht bahhhhhh
Iedereen begon te lachen. En cash liep naar kleine cash en tilde hem op.
Cash: kleine rat.
En cahs begon kleine cash te kietelen.
Kleine cash: mama help mij!
Je liep naar cash toe en pakte zijn arm.
Jij: cash ren!
Kleine cash rende.
Iedereen begon weer te lachen.

vrienden uit het verleden//cash baker// (Nederlandse verhaal)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu