het is al 1 week verder en cash mag eindelijk naar huis.
dokter: ik heb nieuws voor je. je mag naar huis. maar je moet wel veel rusten.
cash: dank u dokter.
de dokter loopt weg en op dat moment komt maverick lani en jij naar binnen.
lani: klaar om naar huis te gaan?
cash: nou en of bitch.
jij: wat aardig van je om lani een bitch te noemen.
cash: ja he vind ik ook
mav: pak je spullen maar.
cash pakt zn spullen. en 2 uur later zijn we thuis.
jij: ey cash moet ik helpen met je spullen?
cash: ja graag!
jij en cash lopen naar cash's kamer. je zet zn spullen neer en helpt hem met kleren op te ruimen.
10 minuten later zijn jullie klaar en cash zit op zn bed.
cash: o ey ... waarom heb je eigenlijk zo lang elke dag bij mij gezeten?
je gaat naast hem zitten op bed.
jij: cash je bent me allerbeste vriend. ik kwam hier wonen om bij jullie te zijn. toen jullie gingen verhuizen was ik kapot ervan. ik was bang om je nog eens kwijt te raken. maar dan voor altijd. ik geef veel om je en dat zal nooit veranderen.
cash: je betekent ook veel voor mij. en ik hou ook van jou.
jij: wat bedoel je cash?
cash: toen ik wakker werd hoorde ik jou zeggen ik hou van jou. ik wou het terug zeggen maar ik had de kracht er niet voor. en ik hou echt van je .... al vanaf dat ik je leerde kennen. je was altijd de ware voor mij. en dat is nooit veranderd. maar toen ging ik verhuizen. en ik durfde het niet te zeggen. maar ik hou van je en dat zal nooit veranderen.
jij: cash ik hou ook van jou. weetje hoe erg ik er naar uitkeek om jou weer te zien. je was altijd me beste vriend geweest. bijvoorbeeld toen met de paarse verf. jij was de enige die loog en zei dat het mooi was. terwijl helemaal niet uit zag. je loog tegen mij zodat ik me niet belachelijk zal voelen.
cash: ja i know het zag er totaal niet uit. (lacht cash)
lani: guys waar blijven jullie zo lang.
jij en cash hoorde het niet. en cash gaf je een kus en je gaf hem ook terug.
cash: ... wil je me vriendin zijn?
jij: ja cash dat wil ik.
cash tilde je op en draaide je rond. toen hij stil stond gaf hij je een knuffel.
op dat moment maakte maverick een foto.
mav: die gaat zo op insta.
lani: betekent dit dat jullie een stel zijn?
cash: ja dat zijn we
lani gilde.
lani: na al die jaren heb ik een schoonzusje. ik ben echt blij voor jullie.
mav: ik ook
jij: aww lani ik hoef niet doof. maar bedankt
(sorry voor deze korte hoofdstuk ik zal proberen weer wat langere te plaatsen)
JE LEEST
vrienden uit het verleden//cash baker// (Nederlandse verhaal)
Romancetoen je 2 was verhuisde je naar Oklahoma. En je word beste vrienden met je buren cash maverick en lani. je beschouwd ze als familie en ze betekenen alles voor je. maar op een dag krijg je te horen dat ze verhuizen naar la je was toen maar 11 . cash...