hoofdstuk 29

444 6 3
                                    

????: dat moest ik wel het zijn een stel idioten.

jij: maar nu gaan ze je ervoor terug pakken.

????: laat ze maar komen!

????: trouwens ik ben cash.  

jij: ik ben ..... maar het is het beste dat je niet met me omgaat.

cash: why not?

jij: omdat ik een slet ben. en ik niet wil dat je door mij gepest word.

je rende weg. naar je les. je ziet dat de nieuwe jongen cash hete die binnen kwam. hij zit dus in de zelfde klas. hij gaat helemaal achterin zitten. hij komt je bekend voor maar je kan het je niet plaatsen waarvan. 

*einde van de dag*

het is de einde van de dag en je loopt een naar buiten naar je fiets. je moet je zoontje van school halen dat had je jenna belooft. ze moest tot laat werken dus je kon ook niet anders. je haalt hem van de slot af. en liep de schoolplein af. je zag daar cash staan met nog 1 jongen en meisje. ze kwamen je erg bekend voor maar alweer kan je het niet plaatsen. je loopt langs ze af.

meisje: hey wacht effe.

jij: wie ik?

meisje: ja ik heb een vraag voor je.

jij: laat me raden waarom ben je een slet en die dingen die vragen hoef ik niet te horen dus doei.

jongen: o nee wacht dat is niet wat ze wilde weten.

cash: hi ..... alles goed? vroeg cash toen hij je zag.

jongen: ey heet je ..... dat is toevallig we zoeken en meisje met de zelfde naam. ken je haar toevallig.

meisje: of als je ooit van haar hoord zeg dat we weer terug zijn.

jij: oke hoe ziet ze eruit.

cash: ze is eigenlijk me ex. ik heb nog een foto van ons van de dag tot ze vertrok. 

ze is 18 jaar. ze heeft in een tijdje in la gewoont bij ons.

wat cash allemaal vertelde kwam bekend voor en toen liet hij de foto zien.

wat cash allemaal vertelde kwam bekend voor en toen liet hij de foto zien

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Doe alsof je lani ben)

je was helemaal bevroren en keek recht voor je uit.

cash: wat is er ken je haar? is er iets gebeurt?

meisje: o god zeg dat alles goed met haar gaat.

jongen: please say something.

jij: d-d-d....at ben ik. serieus is dit weer een van die stomme geintjes van sem. om me echt te laten geloven dat hun terug zijn. ik het al opgegeven. zo zeg maar tegen sem en zijn sletten dat ik er niet intrapte en laat me metrust.

meisje: wacht ..... ik ben het lani. please geloof ons.

jij: als jij lani ben dan moet je vast en zeker  weten waarom ik terug naar hier ben gekomen.

vrienden uit het verleden//cash baker// (Nederlandse verhaal)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu