4. Bölüm

186 13 0
                                    

Ben geldim:)

Hep böyle ilerlerse birkaç bölüm sonra artık sınır koymayı bırakıp her cumartesi bölüm yayınlayacağım.

Ama bu aralar yoğunum malûm sınavlar başlıyor çalışmam gerek yetişemiyorum.

Her an bir sürpriz yapıp iki bölüm birden yayınlayabilirim kim bilir.☺️

Verdiğiniz oylar için teşekkür ederim ayrıca kitabımı güzel bulmanız ve yaptığınız güzel yorumlar beni çok mutlu ediyor.

İyi okumalar dilerim.💖

Bölüm şarkısı: Evin Sarıboğa: Ax u eman
___________________________________________
...
Aram abim gelmişti.

Onunla beraber bağıran tanıdık seslerse beni daha çok duygulandırmıştı.

Sadece Aram abim değil, annem ve kardeşlerimde gelmişti.

Beni almak için gelmişlerdi fakat,

Ben artık onlardan biri değildim..

Ama onların soyadını taşımasam bile, ben hâlâ annemin kızı, kardeşlerimin ablasıydım.

Bu gerçeği, hiç kimse değiştiremezdi.

"Hayırdır inşallah?!" Diye kapıya koşuşturup aceleyle kapıyı açan çalışanlardan biri geriye doğru çekilince içeriye ilk aram abim büyük adımlarla, sonrasında annem ve kardeşlerim girmişti.
...

İkizlerin içeri girmesiyle birbirine bakakalan çiftlerin ardından Diyar hızla Mirza'ya döndü. "Sen söyledin değil mi?" Bunu duyan Behram sinirle soluyarak Mirza'ya bakmış fakat Mirza'nın gözü hayal kırıklığı ile Delal'in üzerindeydi.

Delal onda olan bir çift gözün ardından mahçup hissetsede yinede buna göz yumamazdı.
Kısa süre içinde çekmişti gözlerini ona bakan kırılmış adamın gözlerinden.

Adam ona güvenmişti, bunu beklemiyordu. Belki de onlar gittikten sonra her türlü zarar sadece Mirza'ya dokunacaktı.
Adamın düşündüğü bu değildi aslında, ona güvenmesine rağmen gidip herkese söylemesiydi sorun.

Zelal ise Diyara bir önceki gün yaşanan olayı hatırlamamak adına bakmamaya çalışıyordu.

Ama Diyar, bakışlarını Zelal'e dikmişti.
Ve kesmeye niyeti yok gibi görünüyordu.

"Hayırdır Aram ağa? Neden geldin kapıma?" Bir saat öncesine kadar kızlarını zorla evinden alıp dakikalar önce nikah kıyan o değilmiş gibi konuşuyordu. Tek derdi o aileyi sinir etmekti. Sevdiği kadını yanında tuta tuta deli edecekti o aşireti..

"Neden geleceğim lan senin kapına ben! Kızı almış götürmüşsün, bir de nedenini mi soruyorsun!" Bu kavganın başlangıcı çıkmak üzere olan yangının kıvılcımlarıydı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 14, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YÜREKTEN GELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin