1.

22 0 0
                                    

We wouden allemaal dat het zo was gelopen. Dus gebeurt het in dit verhaal. Maar ook Gebeuren er dingen die we allemaal liever niet wouden... Dit verhaal begint met dat Rose opzoek is naar Jack, die inmiddels gevangen zit....
~
Veel plezier met lezen xxx

~

Rose is opzoek naar Jack, ze heeft van mr. Lovejoy gehoord dat Jack hier ergens zit. Alleen er is 1 ding dat Rose niet begrijpt waarom zei hij dat tegen haar? Ze hebben hem express vast gezet om hem van Rose weg te houden. Toch zoekt ze door met een onderbuik gevoel. 'Jack Jack?!' Schreeuwt ze.

~

Jacks POV;
Wat is dat? Hoor ik dat goed schreeuwt iemand m'n naam? Is dat Rose? Of is dat iemand anders? Ja het is Rose! Jack schud met z'n handen heen en weer tegen de paal waar hij tegen de paal waar hij aan vast zit.
'Rose!' 'Rose ik zit hier!'

~

Rose hoort Jack z'n geluid en rent naar de kamer waar Jack zit. 'Oh Jack, het spijt me zo!' Zegt Rose. 'Hoe wist je dat ik onschuldig was?' 'Ik wist het altijd al!' Stilte*

'Zoek naar een klein zilveren sleuteltje Rose.' Rose gaat zoeken, in laatjes, in het water, maar er is geen sleutel te vinden. 'Kijk in die kast Rose!' Rose kijkt in een kast waar allemaal sleutels hangen, maar het zijn alleen maar koperen. 'Dit zijn alleen maar koperen sleutels!' Zegt Rose.

~

'Hoe wist je trouwens dat ik hier zat?' Vraagt Jack. 'Dat vertelde Mr. Lovejoy, aan mij.' 'Waarom zou hij dat tegen jou zeggen?' 'Dat snap ik zelf ook n... Wat is er Jack?!'

~

Wat zou er gebeuren denken jullie? Ik hoop dat jullie net zoveel plezier hebben met het lezen, als ik het met schrijven heb

~

Xxx me

The biggest dream to the biggest nightmare...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu