2.

5 0 0
                                    

Hoi, hier is hoofdstuk 2 hopelijk vonden jullie het 1e deel leuk! Lees snel hoe dit verder gaat!!
Xxx
~
Jack kijkt geschrokken naar de deur. Rose kijkt om, het zijn Cal, Mr Lovejoy en 2 hele sterke mannen. Rose schrikt. 'W-w-wat doen jullie hier?' Zegt Rose. 'Denkt u echt dat we u zomaar naar deze "poor boy" laten gaan?' zegt Mr. Lovejoy.
~
'Cal, wat wil je hiermee bereiken?' Zegt Rose. 'Dat je weet dat je niet van me af zal komen! Je gaat met mij trouwen!' Zegt Cal. 'Ze houd niet meer van je Cal accepteer dat! Ze houd van mij' zegt Jack. Cal word boos, en loopt langzaam naar Jack toe, Rose probeert hem tegen te houden. Maar Cal is te sterk voor Rose, en slaat haar in
haar gezicht.
~
'ROSE?! WAAROM DOE JE DAT, WAT BEZIELD JOU!' Zegt Jack. Cal slaat Jack bij z'n zwakke plek. Jack krimpt in elkaar. 'CAL! STOP! LAAT HEM HEM MET RUST!!!! JIJ BENT ZO FK SNEU!!' Cal slaat Rose keihard in haar gezicht waardoor ze op de grond valt, ze beweegt niet meer.
~
'ROSE! CAL JIJ BENT ECHT ZO SNEU!! WAAROM DOE JE DIT ALLEMAAL LAAT ONS GEWOON BIJ ELKAAR ZIJN!' Schreeuwt Jack. Cal slaat nu ook Jack keihard.
~
'Denk jij dat je mij kan verslaan, dat gaat je never nooit lukken!' Cal fluit naar de 2 sterke mannen. Jack begint een beetje zenuwachtig te worden, maar laat het niet merken. 'Pak die h0€r van een vrouw op en breng haar naar de kamer hiernaast!' Zegt Cal. 'Nee, doe haar niks! Zij heeft niks gedaan!! ROSE WORDT WAKKER PLEASE!' Zegt Jack.
~
'Je gaat het wel zien!' Zegt Cal. Dan lopen ze alle 4 de kamer uit. Jack probeert te luisteren wat er allemaal gebeurt. Maar hij hoort niks. Het water komt steeds hoger. ' "this gonna be bad" ' zegt Jack zachtjes.
~
Bedankt voor het lezen zie jullie in het volgende hoofdstuk!!!
~
Xx me

The biggest dream to the biggest nightmare...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu