9.

2 0 0
                                    

Cal stoppte voor hun neuzen. Lees snel verder!

~

Jack en Rose bleven naar beneden kijken, maar er stak een rood plukje van Rose uit haar deken... en ze zag dat. En raakte in paniek, maar liet het niet merken.

~

Gelukkig viel Cal niks op! En liep weer verder. 'Pfieuw, dat scheelde niks' zei Jack. 'Hmhm' zei Rose geschrokken, ook was ze een beetje bleek. 'Gaat het wel?' Vroeg Jack bezorgt. 'Ik ben een beetje erg geschrokken geloof ik.' Zei Rose. 'Snap ik honey.' Zei Jack. 'Kom we gaan ff naar de kamer.' Rose kon niet makkelijk opstaan.

~

'Jack ik zie wazig.' Zegt Rose. 'Probeer rustig te blijven Rose.' Zegt Jack rustig. En dan valt Rose flauw. 'ROSE!? ROSE!? HELP HELP!!' Schreeuwt Jack. Er komen meteen mensen aan om te helpen, uiteindelijk ook een dokter. Rose wordt naar de EHBOkamer gebracht.

~

'Komt dit goed?!' Vraagt Jack bezorgt 'Ja ze heeft waarschijnlijk last van een trauma van alles wat ze heeft meegemaakt, dat is heel normaal. Vooral na alles wat jullie hebben meegemaakt.' Verteld te dokter om Jack rustig te krijgen. 'Ik kom straks weer even terug om te kijken hoe het gaat.' Zegt de dokter.

~

Jack bleef naast Rose zitten en fluisterde zacht; 'Rose doe je vuur weer aan.' En 2 minuten later bewoog Rose ineens, Jack rende naar haar toe. Eventjes later doet Rose haar ogen open. 'Een dokter alsjeblieft.' Schreeuwt Jack. 'W--waar ben ik?' Vraagt Rose zacht. 'Je bent in de EHBO kamer van de Carpathia.' Zegt Jack. 'Hm.' Zegt Rose.

~

'Hallo mrs. Dawson ik ben dokter Miller.' Zei de dokter. 'H-hoi.' Zegt Rose. 'Ik wil u even onderzoeken, kunt u heel even weg mr. Dawson?' Vraagt de dokter. 'N-nee alsje-blieft n-niet!' Zegt Rose. 'Sorry mrs. Dawson, maar het moet even, maar heel eventjes.' Zegt de dokter rustig. 'Het komt goed Rose ik sta achter de deur te wachten.' Zegt Jack om Rose rustig te krijgen. 'O-okay dan.' Zegt Rose.

~

Als Rose is onderzocht Zegt de dokter; 'Het was waarschijnlijk gewoon door alles wat u hebt meegemaakt en alle spanningen die u heeft doorstaan. Niets raars dus.' Zegt de dokter. 'Fijn.' Zegt Rose. 'U mag gaan.' Zegt de dokter. 'Okay doei.' Zegt Rose opgelucht. 'Jack! Jack! Het is allemaal goed met me het komt waarschijnlijk door alle spanningen.' Zegt Rose blij. 'Oooh wat fijn om te horen!' Zegt nu ook Jack blij, hij geeft Rose een dikke kus op haar voorhoofd.

~

Dit was weer een hoofdstuk hopelijk vinden jullie het leuk als jullie nog tips hebben laat het alsjeblieft weten!

The biggest dream to the biggest nightmare...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu