Heyy wat leuk dat je er weer bent lees snel verder hoe dit verder gaat!!
~
Xxx
~
Cal komt de kamer binnen waar Rose inmiddels vast zit gebonden aan een stoel. 'Hier zit onze klein sl€'t!' Zegt Cal.
~
Rose kijkt naar de grond. 'Ik praat tegen je! Kijk me dan aan!' 'Ik kijk geen mensen aan die mij niet in m'n waarden laten!' Cal moet hard lachen. 'In je waarden laten, hé, moet je horen wie het zegt! Je bent vreemdgegaan op mij!!' Cal slaat Rose weer. 'Vind je het gek? Je hebt me nooit met respect behandeld! Ga please trouwen met mn moeder! Zij wil jou alleen voor het geld!!' 'Nee, joun moeder is veel te oud voor mij!' Zegt Cal 'jij bent 13 jaar ouder dan ik!!' Schreeuwt Rose.
~
Jack hoort alles was zeggen. Het enige wat hij hoopt is dat ze Rose niks aan doen, het water is inmiddels nog hoger gegaan, Cal moet hier toch een keer weggaan... Dan hoort Jack dat deur keihard dichtgegooid wordt. En even later is het helemaal stil.
~
'Jack!?' 'Jack?' Schreeuwt Rose zachtjes. 'Jack? Ben je er nog?' 'ROSE! OMG ze hebben je gelukkig niks gedaan!' 'Alleen 1x geslagen.' 'Wat is er eigenlijk gebeurt?' Vraagt Rose. Jack legt het hele verhaal uit aan Rose, als ze even later voetstappen horen op de gang.. is het Cal? De deur bij Rose gaat open.
~
Dit was een kort hoofdstuk. Wie denken jullie dat het is?
Xxx me
JE LEEST
The biggest dream to the biggest nightmare...
FanfictionJe kent vast het verhaal van titanic! Maar wat als het zou worden waar iedereen van heeft gedroomt de "biggest what if" uit zou komen? je leest het hier!!!