15.

1 0 0
                                    

Dus Rose moest heel veel overgeven...

~

"Jack ik denk dat ik zwanger ben..." Zegt Rose zacht. "Zwanger- zwanger?! Oh wat geweldig!" Zegt Jack blij. "Jack- ik ben 17..." Zegt Rose nog steeds zacht. "Ik weet het, maar ik weet zeker dat je het kan!" Zegt Jack en hij geeft haar een knuffel. "Ik weet het niet Jack...." Zegt Rose snikkend. "Hey, hey jij kan dit! Jij bent zo sterk! Alleen omdat je 17 bent zou je niet voor een baby kunnen zorgen? Tuurlijk kan je dat! Jij bent Rose, niet je moeder!" Zegt Jack geruststellend. "Weet je het zeker?" Vraagt Rose snikkend. "100% zeker." Zegt Jack en hij geeft Rose een kus op het hoofd.

~

Even later;

~

Rose is weer een beetje gerust gesteld ze ligt op de bank, ze moet alles even rustig verwerken, ze weet nog niet zo goed of ze de baby wel wil houden. Ze is nog maar 17, 17 jaar dat is toch veel te jong! Wat moeten mensen wel niet van haar denken, maar aan de andere kant, wat kan haar dat nou weer schelen? Ze heeft de man van haar dromen ontmoet, eindelijk en dan wil ze zijn baby niet houden?

~

Jack is boven hij neemt een douche als hij er ook over aan het nadenken is. Rose is dus misschien zwanger, wat geweldig! Maar ik hoop dat ik haar niet gedwongen heb om de baby te houden. Ze is 17, maar ik weet zeker dat ze het kan, maar het is haar lichaam, als zij er nog niet klaar voor is...
Dan stopt Jack met douchen, droogt zich af, trekt z'n kleren aan en gaat naar beneden.

~

Hij is verbaast als Rose met een glimlach voor hem staat.
"Rose, het spijt me. Sorry als ik je heb gedwongen om de baby te houden, ik-"
Rose onderbreekt hem; "sst ik wil de baby houden ik heb er even over nagedacht en het lijkt me fantastisch ik bedoel de baby is van een man waar ik m'n hele leven heb van gedroomd! Dus waarom niet, ja ik ben 17, nou en? Uiteindelijk krijg ik toch een kind!" Zegt Rose blij. Dan krijgt Jack ook een lach op zijn gezicht. "Echt? Wil je- wil je de baby echt houden?!" Vraagt Jack. "Ja." Zegt Rose en ze geeft Jack een kus. Jack twijfeld geen moment en geeft haar een kus terug, een paar minuten later onderbreekt Jack de kus. "Weet je het zeker dat je zwanger bent?" Vraagt Jack. "Nee nog niet, misschien moeten we naar de dokter gaan." Zegt Rose. "Goed idee." Zegt Jack.

~

Hopelijk vond je dit hoofdstuk leuk! Ik hoop dat je verder wil lezen! En heb je nou tips zeg het vooral :)

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 07 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The biggest dream to the biggest nightmare...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu