Oke dus de titanic is aan het zinken, Rose en Jack zijn over de reling geklommen. Oke lees snel verder!
~
De titanic zinkt. En verdwijnt langzaam naar de bodem van de Atlantische oceaan. ' "The ship is gonna suck us down, take a deep breath when I say." '
Zegt Jack. Rose schud ja. ' "dont let go my hand okay?" ' Zegt Jack 'Okay Jack.' Zegt Rose 'Okay nu!' Jack en Rose nemen een diepe hap lucht terwijl de titanic in her water verdwijnt.~
Rose houdt Jacks hand stevig vast, maar ineens voelt ze z'n hand niet meer. Rose zwemt snel naar boven! 'Jack?!' 'Jack!!' Schreeuwt Rose. Ineens duwt iemand haar onder water. 'NEE!' Schreeuwt Rose. 'JACK!?' Schreeuwt Rose nogmaals. 'ROSE?!' Schreeuwt Jack terug. Hij ziet dat Rose onder water wordt gedrukt en slaat de man 'BLIJF VAN HAAR AF!' 'Zwem Rose, zwem.' Zegt Jack gehaast.
~
Even later als ze verder weg zijn van alle mensen, zien ze een deur liggen! Ze proberen er samen op te klimmen, maar het lukt niet. 'Ga jij maar.' Zegt Jack. Rose klimt erop. 'Kom erbij Jack, please.' Zegt Rose. 'Nee, ik kan er niet bij op. Dat wordt te zwaar.' Zegt Jack.
'We wisselen af, okay?' Zegt Rose. 'Nee Rose je blijft liggen, de boten komen terug het duurt even om te klaar te maken.' Zegt Jack.~
Een uur later is het helemaal stil in 'the north atlantic' Rose hoort alleen nog maar het water heen en weer gaan, ze heeft een tijdje geslapen. Ze zingt zacht; 'Come Josephine on my flying machine going up she goes up she goes...' dan schijnt er ineens licht op Rose haar gezicht! Van wie is dat? Is dat van de boot? En dan hoort Rose vaag iemand schreeuwen; 'IS ANYBODY ALIVE OUT THERE? HELLO CAN YOU HEAR ME?!
Rose hoort het eerst niet goed, maar als de man het nog een keer schreeuwt hoort ze het! Rose draait zich om. 'Jack? Jack!? Theres a boat Jack! Jack? Jack?' Zegt Rose zacht. Maar Jack wordt niet wakker...~
Wat nu? Wordt Jack wakker? Laat het weten wat jullie denken en of jullie een goed idee hebben laat het altijd weten! Als je kan verder lezen? Wat doe je hier nog ga naar het volgende hoofdstuk! Zo niet test je geduld!
~
Xxx me
JE LEEST
The biggest dream to the biggest nightmare...
FanfictionJe kent vast het verhaal van titanic! Maar wat als het zou worden waar iedereen van heeft gedroomt de "biggest what if" uit zou komen? je leest het hier!!!