5 hónapja mintha csak eltünt volna.
Nem volt valami jó kedvem, de próbáltam tartani magam. Hiszen megígértem neki.
Éjjel valahogy nem koppantak le a szemeim. A félhomájban néztem a temérdek posztert. Mégha az embernek több is van mindig akad egy kedvenc.
Az a kép ahol csak Chan áll. A szőke hajával amivel mindenkit megbolondít.
Mosolyogva figyeltem őt.
Tényleg Kia? Tényleg egy ismeretlen az egyettlen kibaszott ember aki jobb kedvre tud deríteni?
Szorosan magamhoz öleltem a Wolf Chan Skzoo-mat.
Ááá nem vagyok gyerekes! Én? Soha!
Amióta beléptem a stay világba sok minden változott meg. Például a rasszista énem. Amióta minden második Ázsiait vonzónak találoi nem nagyon jön, hogy most rasszistáskodjak. Nem mondom, hogy sose szoktam, mert azért a Niggereket nem bírom... mármint, hogy a sötétebb bőrüeket... öhmm... Na szóval még az is, hogy mindenkinek meglátom a jó oldalát.
Tudom, hogy csak azért utál mindenki mert azokat a "Kínai buzikat" szeretem, de nekem aztán igazán nics ellenemre ha a pick me osztálttársaim leszolnak a "rossz stílusom" miatt, miközben ők szerintem lemaradtak az én kicsi pónim, meg a Barbie-zenéjénél.
De amugy kaj... az ilyen csajok vajon nem arra az elismerésre várnak, hogy "Váó! Jó lett az unikornis ruhád"
Ezektől az igazán normális este 3-i gondolatoktól kitőrt belöllem egy jól eső nevetés amit nem tapasztaltam... mióta is? Ja igen. 5 hónapja.
Koreában most lehet reggel. Mi lenne ha...
Hirtelen ötlettől vezényelve a laptopomat az ölembe vettem és az SMS-re mentem rá.
Még nem olyan rég az egyik barátom segített megszerezni mindenkinek a telószámát akinek csak akartam. Azt már nem tudom, hogy, hogy, vagy, hogy ő honnan tud ilyeneket, de remélem nem egy idegennek írom azt amit.
Arra a névre ami elméletileg Chan, volt az én telefonomban mégis:
❤Channie❤Khmm... nem kellenek a kérdések!
Szóval gondoltam írok neki.
A laptop felett tartottam a kezem.
Vajon emlékszik még rám? Vagy neki az csak pár biztató szó volt, mert én is egy rajongó vagyok és nem akar minket elveszíteni?
Mégis csak 8000-nél is több kilóméter táv van közöttünk.
Nem akartam túl nyomulós lenni.
"Helo"
Ennél többet nem akartam. Láttam ahogy lassan elküdi a levelet ami ilyen távban sem tart több mint 2 másodpercbe.
Látta.
Nagy levegővételekkel vártam a fojtatást.
❤Channie❤:
Helo? Öhmm... ismerlek?
Ön:
Te tényleg visszaírtál? Wow. Na igen! Hát, ismerhetsz. Mármint nem szeméjesen, de az utolsó Chanie's Room-ba válaszoltál a kommentemre!❤Channie❤:
Igen? Na és mejiket írtad te?Ön:
Hát... az nem fontos! Tényleg te vagy az igazi Chan?
YOU ARE READING
A melegséged a hidegem ellen || BangChan FF
RomanceEgy rajongóból többé válni? Ez lehetséges? Tiktok: hungarian_skz_stories