9.

237 14 8
                                    

A hangtól kissé megijedve, de álva az idegennel a szemkontaktust ültem ott, de már nem volt a spontán vízbefulladás a bakkancslistámon ezen az estén.

- Ki vagy? - kérdeztem újra, mert először nem kaptam választ.

- Kang-Dae. - válaszolt halkan.

- Aha, az fasza. Na én Kia vagyok és mostmár nyugodtan elengedhetsz. - szóltam, de nem nagyon engedett a szoritásból.

- Megigéred, hogyha elengedlek nem próbálsz újra öngyilkos lenni? - nézett rám, de a sötétben nem voltak kivehetőek a szemei. Biztos korom fekete a haja és a szeme is.

- Persze! És az elöbbiről... Úgyse tettem volna meg! Túlságosan beszari vagyok! - simítottam végig a tarkómon az igazság keserves felfedése után.

- Tehát akkor nem ez az első alkalom mikor ilyen jut az eszedbe? - mondta és végre szabadjára engedte csuklómat ami már-már kezdett teljesen kifehéredni.

- Hát ja. Még otthon... Nagyon elegem volt mindenkiből és úgy gondoltam, hogy majd kiállok egy kocsi elé... - mondtam el ennek az idegennek azt amit még senkinek, mert tulságosan szégyeltem. - De mikor ténylegesen feltűnt egy kocsi a láthatáron bepánikoltam és gyorsan visszafutottam a járdára. Őrület, mi? - nevettem a saját magam hülyeségén.

Viszont ő komoly maradt. Komoly. A tekintete... Van valami új benne. Talán...

Aggódó a tekintete?

Ilyent is rég nem tapasztaltam, hogy valaki aggódjon értem.

- Szerintem ez nagyon is komoly! - jelentette ki, de nem tudta megállni egy mosoly nélkül. - Kivel vagy itt egyáltalán? És az a valaki miért nincs itt veled mikor ekkora szükséged lenne rá? - hitetlenkedett tovább, de én cuki nak tartottam ezt a törődő stílusu fiút. Pont olyan mint Chan.

Chan. Chan... Chan. Ő is ilyen, ugye? Nem csak a kamerákon át... vagy mégsem? Hagyna egyedül elmenni két taggal akikről leri, hogy úgy sem figyelnek majd rám? Oké tiltakozott, de azzal a szexi kis szájával talán többet is tehetett volna. Mármint, hogy ne menjek Lix-ékkel! Nem gondoltam másra, oké? Nem, nem, nem! Most verd ki azt a gondolatot a fejecskédből! A szájas dolog csak a beszéd! Eskű! 🙄

- Az az ember gondolom valahol éppen karaokézik 5 gyerekével akikkel amúgy csak pár év külömbség választja el. - válaszoltam a számat elhúzva.

- Húú az durva! Nem is akarom megkérdezni, hogy lehetnek csak pár évvel fiatalabb gyerekei valakinek és, hogy 5???!!! Ezért nem is fogom. Ha már így elhagytak a barátaid nem jössz velem? Ha akarod sétálhatunk a tenger partján, de csak ha biztos vagy benne, hogy nem kapsz kedvet ahoz, hogy mondjuk beleugorj, és engem se lökj be, oké? - kérte mire egy mosollyal az arcomon bólintottam, de eszembe jutott, hogy sötétben biztos nem látja így beszédet is tettek hozzá.

- Ja. - kuncogtam. - Mondjuk, hogy én hagytam el őket, de azért kösz. Rám férne egy séta! - áltam fel.

Ahogy a lámpák alá értünk végre megláthattam, hogy, hogy is néz ki.

A haja korom barna (ahogy sejtettem), pár hajszál a homlokába lógva, de elrendezve, inkább hosszú mint rövid. A szeme ugyancsak fekete és halványan, de látszik a fekete karikákból a szeme alatt, hogy már jó ideje nem aludt egy jól. A száján pedig... Egy karika virít.

Ahogy látja, hogy nagyon bámulom felém mosolyog.

- Na mi az? Elvitte a cica a nyelvészek? - kérdezte kuncogva a reakciómon.

- Gőzöm sincs miről beszélsz. - fontam össze a karomat magam előtt és inkább a fejemet a tenger vize felé fordítottam.

- Na akkor kik ezek az alakok akik itt hagytak a fejemre egy fura lányt akinek a neve is különös. "Kia". - nézett úgy mintha még sose hallotta volna ezt a nevet.

- A becsületes nevem Kiara! - néztem rá morcosan. - És azok a "barátaim" éppen egy nagyon feltörekvő bandának tagjai! A Stray Kids! - néztem rá gúnyosan, de egyből a szám elé kaptam a kezem. Ezt nem szabadott volna. Ez egy titok.

Jaj, ne...

Nevetésben tőrt ki ami más esetben fájt volna, de most megkönnyebített.

- Azt mondod, hogy te az Skz-val vagy, ők meg itt hagytak? - mondta és látszott rajta, hogy nem hisz nekem. Nem akartam, hogy hazugnak tartson, de azért azt se, hogy tudomást szerezzen bármiről is.

- Hah! Csak vicceltem! - nevettem mintha tényleg csak viccnek szántam volna. - De mondjuk a sztori stimmel.

- Azta... és meddig maradsz Seul-ban? - kérdezte ahogy gondosan rendezett hajába túrt, ezzel összekócolva azt.

- Új évig terveztem, de ki tudja! - vontam vállat.

Az úton sokat tudtunk meg egymásról. Kang-Dae akit mindenki a becenevén szólít: Kang-e (Mikor kicsi volt a testvére sehogy sem tudta kimondani a teljes nevét és mára már úgy ráragadt, hogy sehogy sem lehetne másképp szólítani. Így lett Kang-e.)

Egy introvertált srác, de ha közeledsz hamar megnyílik és felfedi a hülyéskedő énjét amit nekem már az első 10 percben szerencsém volt látni. Neki kevés dolgot árultak el. Eddig.

- Kang-e... mennem kell! Már biztos aggódnak! - áltam meg valahol a part közelében félbeszakítva monológját.

- Nehogy azt hidd, hogy ezek után egyedül elengedlek kislány! - vigyorgott rám és kissé meghajolt.

- Nem vagyok kislány! 25 éves felnőtt nő vagyok! - jelentettem ki ugyancsak karba font kezekkel a melkasom előtt. (Kedvenc pózom lol)

Még mindig kicsit meghajolva, de jól láttam a pajkós mosolyt az arcán.

- Az a hat év külömbség felhatalmaz arra, hogy nyugodtan nevezzelek kislánynak. - jelentette ki diadalittasan és a kezét nyújtotta. - Hova megyünk kislány?

A telómat előkotorászva mutattam meg neki az úticélt mire ő valami földönkívüli gyorsasággal meg is jegyezte és bólogatóan hajolt el a kis képernyőtől.

- Jolvan. Akkor oda megyünk. - jelentette ki és megfogta a kezem, mire durcásan, de követtem.

- Van valami autód vagy valami amivel kevesebb mint 3 óra alatt odaérünk? - néztem körbe.

- Kocsi nincs... - lépett egy gyanúsan valamit lefedő sötétszürke müanyag paplan szerű anyaghoz amit ahogy lerántott, hát... én nem akarok hinni a szememnek. -, de elfurikázhatlak ezzel a szépséggel. - simította végig újjait a fekete-szürke motor gerincén.

- Jesszus atyám... - nem jutottam szóhoz és az ilyenekből eddig csak rossz tapasztalatot szereztem. - Te nem vagy komplett Kang-e...

A motoros srácok...

By. Channies_Rooms

Lett egy barátunk! 😍 (Szigorúan csak barát!) Mégis csak egy BangChan ff-et írok, de ígérem, hogy ennek a palinak is még lesz jó pár fontos pillanatba a sztoriban!

Remélem várjátok a fojtatást!!
🖤💜💙

2023.November.28

A melegséged a hidegem ellen || BangChan FFWhere stories live. Discover now