Az utcai lámpák alatt suhanok az újonnan szerzett barátommal aki a legnagyobb rémálmomból előmászó motort vezeti. Mindig is féltem a motoroktól sajátos ügy miatt.
- Váóó... Te itt várod az új évet? Nem semmi. - fékezett le a tényleg óriási ház előtt.
- Aha. Jó, mi? - mosolyogtam rá cseppet sem szerényen.
- Az bizony... Na, de meg sem köszönöd, hogy a város másik felébe furikáztalak az éjjel közepén? - fonta maga előtt össze karjait.
- Jövök neked eggyel. De ha még egyszer felültetsz arra a száguldó izére én esküszöm, hogy nem állok jót magamért. - mondtam szúrósan és a bejárathoz sétáltam.
- Ezt mondjuk, hogy meg sem hallottam. Mindenesetre jó éjt hercegnő. - indította be a motorját újra.
- Nem kértem beceneveket. De neked is jó éjt Kang-e. - válaszoltam és beléptem.
Nem volt semmi időm lereagálni ami bent történt. A két srác akivel én is haza kellett volna jönnöm most éppen a kanapén... várj így, most ez így mi?
Nem zavartatva magukat Hwang Hyunjin és Lee Felix a szoba kanapéján egy elég mély smárolásban találtam.
Ledermedtem, majd mikor Lix észrevett ők is követték a példámat. Percekig szó nélkül bámultunk egymásra majd megköszörültem a torkom.
- A többiek? - kérdeztem véletlenül sem akarva visszatérni az előző eseményekre.
- Még nem jöttek haza... és te? Azt hittük velünk jöttél. Lemaradtál? Ennyire? - nézett furcsán Hyunjin.
- Nem... csak tettem egy... kitérőt. - válaszoltam édes keveset elárulva igazi célomról, de ez látszólag a legkevésbé sem érdekelte őket.
- Tudjátok mit... sok BL-t néztem és a tapasztalataim azt sugallják, hogy most van az az idő, hogy felmenyjek és azt mondjam, hogy "Neeem, én nem láttam semmit." - mosolyogtam, de inkább egy kínos mosoly volt mint igazi.
Gyorsan fogtam a cuccaim és felrohantam. Emésztettem magam, hogy, hogy voltam olyan hülye, hogy elszúrtam nekik. Egyszer csak egy Lix jött és ült le mellém.
- Figyi én tényleg nagyon, nagyon sajnálom! Nem tudtam, hogy ez vár majd rám amikor belépek és én tényleg nem... - próbáltam szabadkézi, de ő csak megrázta a fejét.
- Nem gond Kia. Nem tudhattad és ez még nekünk is elég új. - vallotta be. - Hyunjin meg én... nem több mint két hete járunk. Csak úgy megtörtént.
- Akkor is hibásnak érzem magam. - temettem arcom a tenyerembe.
- Hé... - tette rá kezét a vállamara. - Ha már ennyire sajnálod... talán nincs valami tanácsod? Mind a ketten nagyon bénák vagyunk ebben és te mondtad hogy sok BL-t néztél... - nézett rám félénken mire felcsillant a szemem.
Végre valami amihez értek.
- Nos Lix... ha elmeséled a kapcsolatotok háterét szívesen adok profi tanácsokat. - mosolyogtam.
- Jolvan hát... - nyelt egyet. - Szóval az egéssz két hete kezdődött. Hyunjin részegen jött haza és én voltam az egyetlen aki ébren volt, így megpróbáltam egyedül elvinni az ágyába csak hogy amikor mentem volna ki megint nyöszörögni kezdett és kérte, hogy maradjak. Hát az igazat megvallva már egy jó ideje tetszett így nem ellenezte, be feküdtem mellé. Reggel a karjaiban ébredtem és nagyon jó érzés volt, viszont az a nap után kissé lelassultak az események. Nem aludtunk egy szobában és mindig volt valaki az egyikünk dorm-jában így csak kevés idő akadt kettőnkre. Ma pedig csak ketten lettünk volna és így megengedtük magunknak, hogy egy érzelem k-drama mellett összebujjunk csakhogy hirtelen csókolni kezdett majd jöttél te... - köhécselt egy kicsit.
- Ez nagyon úgy hangzik, hogy én csesztem el... - vágtam fancsali képet.
- Nem. Igazából meg is akartam köszönni... - már fojtatta volna de értetlenül beleszoltam.
- Azt, hogy nem lehettél több ideig a pasiddal? - húztam fel az egyik szemöldököm.
- Fojtathatom? - kérdezte kedvesen.
- Ja, persze.
- Szóval attól félek, hogy Hyunjin túl gyorsan akar haladni én meg túl lassan, de semelyik sem jó egy érett kapcsolathoz, szóval köszi, hogy leállítottad Hyunjin-t. Lehet, hogy olyan dolgokat is akart volna csinálni amire én még nem állok készen... - mondta, de én pontosan megértettem hogy mire is gondol.
- Ez esetben... Szivesen! - mosolyogtam mostmár büszkén.
- Szóval valami tipp? - kérdezte azt amiért ugye elmesélte nekem ezt.
- Na igen. Ha a lassú tempónál akarsz maradni jó döntésnek látom őt kihívni egy randira. Mit gondolsz? - mosolyogtam mire a "randi" szóra a feje egy konkrét paradicsomá vált. - Szóval azt szívesen állítod, hogy Hyunjin ha nem jöttem volna oda akkor talán megmutatta volna, hogy milyen is a gay sex, de ha a randiról van szó már egyből pirulsz? Nem nagyon értelek ember. - csóváltam meg a fejem.
- Jogos, de akkor is... mivan, ha egy rajongó meglát, kiposztolja az internetre és az a kicsi is ami a magánéletünkből maradt elveszik. Ha ez mind az én hibám lesz Chan majd biztos mérges lesz rám és, és... - akarta folytatni, de én a mutató ujjamat a szája elé emelve halgatattam el.
- Majd álcázzák magatokat, de bízz bennem! Egy olyan ember mint Hyunjin szeretheti a flancos éttermeket. Vigyed el őt és majd lehet többre fogja tartani a kapcsolatotokat egy gyors filmnézés közbeni sex-nél.
- Most ki kéne akadnom, hogy, hogy feltételezel ilyet Hyunjin-ról, de attól tartok, hogy igazad van. Meg amúgy hogyan tudsz ennyit Hyunjin-ról? - nézett rám kérdőn mire csak elnevettem magam.
- Természetesen mint minden Skz Stan én is megnéztem quizekben, hogy eggyes idol-ok Type-ja lennék-e. - áltam fel és már indultam volna a közös szobámba, mikor inkább még hátra szóltam valamit. - Amúgy Chan jött ki a Seulmate-emnek... 87%-ékban. - mondtam mire most ő kezdett vigyorogni.
- Ti nagggyon össze illetek. Úgy beszélsz mint Chan, csak ő az apukám te meg az anyukám. - mondta én meg kuncogva intettem búcsút Lix-nek aki szerintem még azóta is azt gyakorolja a tükör előtt, hogy, hogy hívja Hyunjin-t randira.
Nem viccelek. Hallottam is ahogy levezeti a monológját ami hol túl hosszú, hol meg túl rövid volt. Majd elalszok, csak az a baj, hogy Lix-ék ágyán.
Nem maradhat ki egy sztorim ból sem az idol-ok shippelése 🙃
A kövi részben tali! Pápá mindenki 😘2023.December.11
YOU ARE READING
A melegséged a hidegem ellen || BangChan FF
RomanceEgy rajongóból többé válni? Ez lehetséges? Tiktok: hungarian_skz_stories