Bölüm:12

983 10 1
                                    

Savaş Çaplı;

Okula geldiğimizde Ceren ile aynı aramadan çıkmamız öğrenciler ve öğretmenler arasından konuşulmaya başlamıştı.Teker teker benden büyük bütün öğretmenler gelip bu işin olmayacağını onu tek bırakmamı,bir kız aynı evde tek yaşamamam gerektiği gibi şeyler söyleyip darlamışlardı ama ne yazık ki sorun beni darlamaları değil Ceren'i darlamalarıydı bahçe nöbetçisi olduğum için yanlarına gidememiştim,ne öğretmenlerin ne de öğrencilerin onu bu konu hakkında sıkıştırmalarını istemiyordum...

Sonunda son dersteydik bütün gün kafamı derslere veremediğim gibi öğrencilere de yansıtıyordum bunu tek düşündüğüm şey Ceren'di onu bütün gün görmemiştim ve şuan nasıldı bilmiyordum son ders öğrencileri boş bırakıp zamanın akıp gitmesini bekledim...

Tam 10 dakikadır Ceren'i bekliyordum zil çalınca lavaboda işi olduğunu 5 dakikaya geleceğini söylemişti ama hala ortalıkta yoktu mesajından lavaboya gideceğini söylediği için sıkıştırmak istemiyordum ama korkmaya başlamıştım arabadan inip tekrar okulun bahçesine doğru gitmeye başladığımda cam kırılma sesi geldi okuldan ardından ise herkes tek bir noktaya toplanmaya başladığında hızla oraya gittiğimde nutkum tutulmuştu...


bitti/kıyamma Savaş aşkıma yaa burnu boktan çıkamayacak gibi gözüküyor


HOCAM/+18 MesajlaşmaWhere stories live. Discover now