Ceren'den;
-1 Ay 3 Gün sonra-
Bugün okulun som günüydü sok kez gidecektim,aslında gitmek için bir sebebim yoktu neden gidiyordum bende bilmiyordum ama içimden bir ses gitmemi söylüyordu o yüzden kalktım ve duş aldım sonra da karneler için erkenden okula giden Savaş'a kombinimde yardım etmesi için mesaj attım...
-Aşkımmm
Hocam-Efendim bebeğim
-Ben kombini mi seçemedim de vaktin varsa yarım edebilir misin ?
Hocam-Sorman hata yavrum,at bakayım
-Ya yerim senii,beke atıyorum
-Sence hangisi aşkım ?
Hocam-Yavrum pantolon tişörte garezin mi var ?
-of ne var be
Hocam-Haddinden fazla güzelsin yavrum
-Ölürüm sana be adam,ee hangisi ?
Hocam-Son attığın çok güzel onu giy yavrum
-Tamam sevgilim görüşürüz gelirim birazdan
Hocam-Dikkatli o
-okey(görüldü)
Üstümü giydikten sonra makyaj yapmaya kara verdim nedensizce bugün çok özeniyordum...
Makyajımı da yaptıktan sonra aklıma Savaş'ın aldığı kolye geldi ve onu da takmaya kara verdim...
Takılarımı taktıktan sonra ayakkabı seçmediğimi fark edip hemen beyaz Converse giydim...
Tamamen hazır olduğumda ayndan kendimi süzüp öpücük attıktan sonra fotoğraf çekip instagrama attım ve yürüyerek okula gitmeye başladım...
-kendi kombini ile hayel ediniz-
Tam okula giriyorum ki arkamdan Melisa'nın arkadaşı Büşra konuşmaya başladı"Ooo prenses hazretleri de sonunda okula giriş yaptı ha!"Alaycı bir gülümsemeyle ona döndüm"Ben döndüm ama ben yancısı olduğun arkadaşı göremedim o nerede ?"diye sordum alayla"Senin yüzünden hapse atıldı o"Kahkaha attım"Öyle mi ?Kamera kayıtları da zaten öyle diyordu eğer Melisa beni itmeseydi hiç bir şey olmazdı seçim onundu"dedim ve ekledim"Ha bu arada hangi ceza evinde acaba ?Geçmiş olsuna gideceğim de."dedim ve cevap vermesini beklemeden okula girdim ve sınıfa çıktım...
Her kes benim hakkımda konuşuyordu ki normaldi herkesin okuldaki aşkı ile sevgiliydim...
Hocanın yani Savaş'ın gelmesini beklerken Esra yanıma oturdu o da Melisanın yancılarından biriydi oflayarak ona doğru döndüm"Oturabilir miyim ?"diye sorunca yana kaydım sanki başka yer yoktu...
Esra-Bak biliyorum hiç iyi anılarımız yok ama
Ceren-Evet tatlım,hiç iyi anılarımız yok o yüzden de konuşacak hiç bir şeyimiz de yok
Esra-Ceren beni lütfen dinle,uzun zamandır seninle konuşmak istiyorum ben hatta hastaneye de geldim ama Savaş hoca sana yaklaşmama izin vermedi geri gönderdi...
Savaş'ın böyle bir şey yapması istemsizce gülmeme sebep olmuştu ama bozuntuya vermeden tekrar ciddi halime geri döndüm...
Ceren-Ne istiyorsun Allah aşkına Esra ?
Esra-Özür dilerim...ben hiç bir zaman bilerek zorbalık yapmadım onlar zorladı beni,zorbalanmak istemedim korktum...
Ceren-Bana ne kızım senin zorbalanmandan,ben zorba olmayı seçtim mi ha ?Bunca yıldır tam 7 yaşımdan beri zorbalığa uğramama rağmen ne anne ne de baba sevgisi görmeme rağmen kötü biri oldum mu ben ?
Ceren-Ben sizin zorbalığınız yüzünden ölüyordum lan,siz benim başımdan aşağı buz gibi su dökmediniz mi kışın ortasında her şeyi geçtim beni okulun terasından ittiğiniz günü hatırlıyor musun ?Ya da bodrum kata 1 hafta boyunca kitleyip asla açmadığınızı ?Peki ormana götürüp beni döverek bayıltıp sonra çırılçıplak bırakıp önce tacize uğramamı izleyip sonra da çıplak bir şekilde üstümde tek bir parça şey bile olmadan ağaca bağladınız ardından türlü türlü işkencelerle tacize uğramamı gördünüz siz o gün 5 tane erkek beni kullandı sizin yüzünüzden defalarca hemde işleri bitince de gözünüzün önünde sırtıma baş harflerini kazıdılar onlar çakıyla ben orada acıdan ölürken siz izlediniz...
Ceren-Sonra ne oldu biliyor musun Sırf tacize uğradım diye babam beni dövdü hemde öyle böyle değil,bir babam kullanmamıştı vücudumu o günden sonra o da oldu ben öz babam tarafından taciz edildim bunu bile bile benimle dalga geçtiniz hepinizin yeri Cehennem...
Sözümü bitirdiğim an adım ağlamaklı bir şekilde duyulduğunda yerimde donup kaldım...
bitti/ayy çok heyecanlandım yeni bölüm yazacağım
YOU ARE READING
HOCAM/+18 Mesajlaşma
Romansa+18 sahneler içermektedir rahatsız olanlar uzayın amk,18 yaşından küçükler için uygun değildir ama yazar 16 yaşında yani keyfiniz bilir...