Anonim'den;
Okula bir tek Savaş hoca için geliyordum,bir tek onun dersleri önemliydi benim için her ne kadar sınıftayken sikin de bile olmasam da gene de geliyor ve beni görmesi için uğraşıyordum...
Artık son iki derse girmiştik Savaş hocanın dersiydi derse girdiği Melisa'ya gülümseyip yanına çağırmış ve yoklama işlemlerini halletmişti ama başkan bendim bunları yapan ben olmalıydım ama her zaman ki gibi beni görmüyordu tam karşısında adımı söylemesini bekliyordum ben o ise Melisa diyordu har zaman ki gibi...
İkinci derse girmiştik ve grip olduğum için kafamı sıraya koyup dinlenmeye karar verdim zaten kendimi de yırtsam asla beni görmüyor ve duymuyordu...
Ne kadar süredir yatıyordum bilmiyorum ama Savaş hocanın bir anda elini masama vurarak bağırmasıyla korkuyla baktığımda göz-göze geldik.Ben o her baktığında erirken o ise sinirle nefes alıp veriyordu...
Gene olmuştu asla beni görmeyip sonra bir hatamda hemen fark etmişti beni...
Savaş-NİYE YATIYORSUN LAN!
Savaş-BEN BURADA BOŞA MI DERS ANLATIYORUM,SONRA DA SINAVDA BİR BOK YAPAMIYORSUN
Savaş-TOPLA EŞYALARINI SINIFTAN ÇIK YOK YAZACAĞIM
-Hocam hep yok yazıyorsunuz bir şey yapmadığım halde,yapmayın ne olur son yılım kalmak istemiyorum öğretmen olacağım ben
Savaş-Öğretmen mi olacaksın?HAH,uyuyarak mıI!DEFOL MÜDÜRÜN ODASINA BANA KARŞI GELEMEZSİN!
Ağlayarak sınıftan çıktım boş yere sürekli beni yok yazıyordu,devamsızlığım yarım gün yarım gün birik sınıra ulaşmıştı neredeyse,üstelik her defasında babam çok kızıyordu defalarca babamın yaptıklarını anlatıp boş yere yok yazmasını engellemeye çalışsam da asla dinlemedi ve her şeye göz yumdu hem de o ateşe odun atan ta kendisiydi...
bitti/Savaş tam bir piç ama seviyoruz be napalım abi
YOU ARE READING
HOCAM/+18 Mesajlaşma
Romantizm+18 sahneler içermektedir rahatsız olanlar uzayın amk,18 yaşından küçükler için uygun değildir ama yazar 16 yaşında yani keyfiniz bilir...