Savaş Çaplı;
Ceren'i görmemle büyülenmiştim o çok güzeldi...
Ben bir peri masalına aşığım...
Yavaş adımlarla yanına gittim elinin üzerini öptüm ve oturması için sandalyeyi çektim ve kulağına"Vous êtes une très belle femme(Çok güzelsiniz bayan)"diye fısıldadım,kıkırdadı ve "Merci monsieur, vous êtes aussi très stylé(Teşekkür ederim efendim, siz de çok şıksınız)"diyerek karşılık verdi gülümsedim ve yerime oturdum...
Yemeklerimiz bitmişti şimdi ise tatlı yiyorduk gerçi ben onu izliyordum ama...
Ayağa kalktım hareketlerimi izliyordu oda yanına gidip elinden tuttum ve ayağa kaldırdım yüzü cebimden çıkarıp yavaşça diz çöktüm "Veux-tu m'épouser, belle dame ?(Benimle evlenir misin güzel bayan ?)bekledim,bekledim,bekledim ama cevap vermedi belki de onun için çok erken bir şeydi bu diye düşündüm yüzüm düştü tam kalkacakken"Je vois que vous avez essayé de partir tout de suite, monsieur. Est-ce ce qui se passera lorsque vous vous marierez ?(Görüyorum ki hemen ayrılmaya çalışmışsınız efendim. Evlenince böyle mi olacak?)Hızla ayağa kalktım heyecanla"Nasıl yani kabul ediyor musun ?"diye sordum"EVET,EVET,EVET"diyerek boynuma atladı...
Ceren-Yüzük çok güzel
-Senin kadar değil
Ceren-Hakkında çok şey biliyordum ama Fransızca konuşabildiğini bilmiyordum
-Sürpriz yapmayı severim
Ceren-Biz şimdi evlenek miyiz ?
-Evet tam 1 yıl sonra evleneceğiz
Ceren-1 yıl mı ?
-Evet tam 1 yıl sonra sana karım diyeceğim
Ceren'den;
Bu hikayeyi başlatan bendim şimdi bitirecek de ben olmalıyım sanırım...Siz zaten benim hikayemi biliyorsunuz Savaş'a anonim olarak yazdım aylar önce ve şimdi ise karısı olacağım tam bir yıl sonra...Bizim hikayemiz şimdilik burada bitti ancak bir yıl sonra tekrar görüşürüz...
Cerenimoo:Cet homme m'a proposé...(Bu adam bana evlilik teklifi etti)
11K Beğeni
7K Yorum/Ss-Hayırlı olsun...
Usersj-Ooo helal o adama
Ahsen0magazin:Hayırlı olsun,bir yıl sonra görüşürüz...
bitti/bu hikayenin de sonuna geldik arkadaşlar hayırlı olsun belki bu son bildiğimiz son değildir hadi görüşürüz...
YOU ARE READING
HOCAM/+18 Mesajlaşma
Романтика+18 sahneler içermektedir rahatsız olanlar uzayın amk,18 yaşından küçükler için uygun değildir ama yazar 16 yaşında yani keyfiniz bilir...