Bölüm:25

884 9 3
                                    

Ceren'den;

Üzerimde savaşa attığım iç çamaşır vardı ve onu bekliyordum bir süre sonra kapı deli gibi çalmaya başladığında delikten bakıp Savaş'ın geldiğini görünce gülümseyerek kapıyı açtım.Şaşkın bir şekilde beni süzüyordu,bir anda içeriye çekip kapıyı kapattı.sırtım kapıya dayandığında ağzımdan"ah"diye bir inleme çıktı...İnlememle dudaklarımda olan bakışlarıyla sert bir şekilde yutkundu.

İnlememle dudaklarımda olan bakışlarıyla sert bir şekilde yutkundu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kollarımı boynuna dolayıp"Hoş geldin"dedim cilvekar bir tonda...

Kendini bana yaslayarak konuşmaya başladı"umarım hazırsındır çünkü bugün benim ol istiyorum"dediğinde kendini bana daha da bastırmıştı,zevkle gözlerim kapanırken "ahh..."diye inledim...İnelememle kendini daha çok bastırdı bana...bir kez daha inlediğim de,küfrederek kendini daha çok bana yasladı ve göğsümü okşamaya başladı.Boğuk bir sesle gözlerime bakarak "sorumun cevabını vermedin"dedi...

"Hazırım"dedim inleyerek boğuk bir sesle...

"Başlayalım o zaman güzelim"dediğinde boynuma küçük küçük öpücükler bırakmaya başladı..."Ne yaptın bugün ben yokken ?"diye sordu...Konuşmaya başladığımda kulak mememi dişliyordu"Film izledim ahh...kurabiye yap-ahh...-tım ahh..."derken kendimi ona bastıyordum...Kulak mememi ısırmayı bırakıp dudaklarımı sömürmeye başladı...Hala öpüşmeye devam ederken sırtımı kapıdan çekip kucağına aldı ve koltuğa götürdü,kucağında oturmamı sağladıktan sonra öpmeye devam etti ihtiyaçla kendimi ona sürtüğümde dudaklarımdan ayrılarak beni kucağından indirdi o an elinden şekeri alınmış küçük bir kız çocuğu gibi gözlerine baktım..."Önce beni rahatlatman lazım güzelim ölüyorum"dediğinde gülerek oturduğum koltuktan kalktım ve koltuğa uzanması için yavaşça ittim.Pantolonun üzerinden penisini okşadığımda gözlerini kapatıp derin bir şekilde inledi...Hızla pantolonunu çıkardığımda iç çamaşırını da çıkardım aleti dimdikti ve şişmişti...Dilimi dışarıya çıkartıp penisinin tam ucundan başlayarak yalamaya başladım...Gözlerinin içine bakarak aletini ağzımın içine aldım,penisini ağzımın içine sokup çıkarırken o da saçlarımdan tutup hareketlerimi hızlandırmaya çalışıyordu...bir süre sonra kükreyerek ağzıma patladığında zorlukla hepsini yuttum...başımı aletinden çıkarttığımda ağzımın kenarına akan menilerini parmağımla tekrar ağzıma geri gönderip parmağımı yaladım ona bakarak...Bir anda sırt üstü koltuğa yatırıp üstüme çıktı göğüs oluğumu öpüp yaladı ardından üstümdeki parçayı yırttığında göğüslerim tamamen karşısındaydı...Açıkta kalan göğsümü ağzına alıp emmeye başladığında bir eli belimden aşağıya inmeye başladı...Göğüslerimi emerken aynı zamanda vajinamı okşuyordu zevkten deli gibi inlerken içime girmesi içinyalvarmaya başladım..."Öyle kolay olmayacak güzelim sabahlara kadar altımda kıvrandıracağım seni uyumana bir an bile izin vermeyeceğim ama önce tadına bakmam gerek"diyerek göğüs oluğumu öpmeye başladı...Yavaşça öperken aynı zamanda da yalıyordu...En sonunda vajinama geldiğinde hızla iç çamaşırımı çıkarıp bir köşeye attı...İki elini kalçalarıma koyup sıkarken ağzı da vajinam da beni zevkten havalara uçuruyordu...Arada ağzını çıkartıp yerine parmaklarını sokup G noktama doğru bastırıyordu...Ne zamandır bu haldeydik bilmiyorum ama artık patlamak üzereydim...Tir tir titreyerek patladığım da Savaş ağzını vajinamdan çıkartmadan tüm sıvımı içmişti...ağzının kenarında kalan sıvımı eliyle ağzına götürüp parmağını yaladıktan sonra yanıma göğsüme uzandı ve konuşmaya başladı..."Çok güzeldi ama bu sadece bir ilk gösterimdi güzelim asıl sahne şimdi başlıyor"dediğinde göğsümden kalkıp dudaklarımı sömürmeye başladı...


bitti/son 2 geri sayım başlasın 1 saat içinde yeni bölüm geliecekkkk pamuk eller oyruma yoksa sikerim belanızı ha

HOCAM/+18 MesajlaşmaWhere stories live. Discover now