Bölüm:32

632 8 7
                                    

Savaş Çaplı;

Tam bir ay olmuştu,Ceren o camdan düştüğü andan beri tam bir ay geçmişti ama o hala uyanmamıştı doktorlar bitkisel hayata girdiğini söylüyordu belki de uyanmayacağını ama bekliyordum bir umut belki uyanır diye belki beni duyar diye her gün konuşuyordum onunla ama tepki yoktu...Bu bir ayda o kadar çok şey oldu ki hangisini anlatacağımı ben bile bilemiyorum ama sanırım sizlere kısaca da olsa anlatmalıyım sonuçta sizler Ceren'in emanetisiniz...

Bir ay önce hastaneye geldiğimizde Ceren uyanır gibi oldu bir ara ama asla uyanmadı...

Her gün anonime mesaj atıyordum çünkü yapacak bir şeyim yoktu, o benim sığınabileceğim tek kişiydi ama ona ulaşamıyordum sürekli mesaj atıyordum ama yoktu...

2 hafta kadar geçtikten sonra hemşire girdi odaya elinde telefon vardı telefonu bana uzatıp Ceren'in olduğu ve sürekli birinden mesaj geldiğini söyledi telefonu aldım ve açtım şifre yoktu şaşırmıştım mesajın kimden geldiğine baktığımda atan kişinin ben olduğunu gördüm o an kalbim sıkıştı o kız bana aşıktı ve benim yüzümden içeride öylece yatıyordu galerisine girdim...

Tek bir fotoğraf bile yoktu boştu sadece bir video vardı videoyu açtım ve izlemeye başladım ağlayarak videoyu bitirdiğimde kendimi çok yalnız hissettim ve o kıza yaptıklarım için bir kere daha lanet okudum kendime...

"Bu videoyu sevgili hocam Savaş için hazırladım umarım ben öldükten sonra bu video onun eline geçebilir...Biliyorum hocam siz beni asla sevmediniz ama lütfen ölü bedenime saygı duyun ve videonun sonuna kadar bana katlanmaya çalışın...Bir buçuk yıl önceydi sizi ilk gördüğümde biraz zorlarsanız eğer hatırlarsınız parkta zorbalardan koruduğunuz kızı.Parkta oturuyordum "Şeker Portakalı"okuyordum biliyorum çok seversiniz sizde neyse sonra bir anda o çocuklar geldi annem yoktu ve babam sevmiyordu beni bu yüzden bütün çocukların hedefi bendim her zaman ki dövmeye başladılar çaresizce çevredeki büyüklerden yardım istedim ama kimse duymadı yardım çığlıklarımı duysalar da görmezden geldiler sonra arkadan bir silüet belirdi sizdiniz o bütün çocukları uzaklaştırıp bana yardım ettiniz o an bütün hayatım renklendi...Biliyorum hatalıyım size aşık olmamalıydım ama oldum özür dilerim içimde tutamadım size yazdım ancak dayanamıyorum lütfen yanlış anlamayın sizi ömrümün sonuna kadar seveceğim ancak siz ben ölene kadar bunu asla bilmeyeceksiniz...Bir buçuk yıl sonra sizi karşımda gördüğümde çok mutluydum ama siz beni hatırlamıyordunuz bir de üstüne benden ne olduğunu anlamasam da nefret ediyordunuz neyse bu videonun amacı size sizi ne kadar sevdiğimi anlatmaktı...Özür dilerim hocam,sizi seviyorum,hep sevdim e sevmeye devam edeceğim için..."

O küçük kız Ceren'di  zorbalardan kurtardığım o kız...

Ama bilmediği bir şey vardı ben onu asla unutmamıştım...


bitti/lütfen ağzıma sışmayın bunu yapmam gerekiyordu...neyse siz yorum atın ben kaçar


HOCAM/+18 MesajlaşmaWhere stories live. Discover now