Savaş Çaplı;
Ceren-Savaş durdur arabayı!
Ne olduğunu anlamasam da sağa çekip arabayı durdurdum,kemerini çıkardı ve benim de çıkarmamı istedi ne olduğunu gerçekten anlamıyordum ama yapıyordum kemerimi çıkarttığım an kucağıma oturup beni öpücüklere boğması bir oldu..."Kız dur ne oluyor" dedim gülerek "yerim seni çocuk"dediğinde güldüm sonunda kucağımdan inmişti tekrar kemerlerimizi taktık ve yola devam ettik...
Bir mağazanın önünde durduğumda sevinçle arabadan indi ve zıplayarak mağazaya girdi.Onun bu haline gülüp bende içeri girdim ve elbiselere bakmaya başladık...
Yarım saat geçmişti ama hala elbise beğenemiyorduk benim beğendiklerimi o,onun beğendiklerine ben bir kusur buluyordum...Kırmızı kalçasında biten derin göğüs dekoltesi olan bir elbise giyip kabinden çıktığında hızla onu kabine geri soktum...
Ceren-Savaş salak mısın,ne yapıyorsun ?
-İndir şunu sikerim belanı,bu ne kızım ?
Ceren-Elbise bebeğim
Dediğini taklit ettiğimde güldü ve dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu...
Ceren-Benim sevgilim beni mi kıskanıyor kıyamam ya
-Kıskanıyorum o yüzden giyme
Ceren-Ama çok güzel
-İyi de yavrum hem bu balo uzun kabarık elbise giymen lazım
Ceren-Ama bu çok güzel
Dudaklarını bükerek baktı o baktıkça benim içim gitti...olmadı yapmadım bir türlü kıyamadım şu kıza...
-İyi tamam bunu da alalım ama şimdi baloya uygun bir şeyler bulalım olur mu ?
"Olleyy bee"diye üstüme atladı saçlarından öptüm ve kabinden çıktım ve farklı elbiseler aramaya başladım...
Ceren'den;
Bir buçuk saatin ardından sonunda aradığım gibi bir elbise bulmuştum ama daha çok işimiz ayakkabı,takı ve tırnaklarımı yaptıracaktım ama önce acıktığımız için yemek yemeye karar verdik...
Savaş-Doydun mu güzelim
-Evett
Savaş-Peki,sırada ne var ?
-Ayakkabı,çanta,takı ha birde bugün gidip tırnaklarımı yaptıracağım randevu aldım 4 saat sonraya
Savaş-Peki kalkalım mı o zaman
-Kalkalım hayatım,bir an önce bitsin işimiz
Artık saat 20.01 de ve biz bitmiştik ama sonunda Savaş'ta bende yarın için hazırdık yemeği dışarıda yediğimiz için eve geldiğimiz gibi duş aldık ve film izledik ardından çektiğimiz fotoğrafları instagramda paylaştık ve sarılarak uyuduk...
bitti/diğer bölüm hazırlık olacak kızın kombinini falan koyacam bays okuyanlar yorum attın pleasee
YOU ARE READING
HOCAM/+18 Mesajlaşma
Romance+18 sahneler içermektedir rahatsız olanlar uzayın amk,18 yaşından küçükler için uygun değildir ama yazar 16 yaşında yani keyfiniz bilir...