8.

166 12 31
                                    

Pohled Ashley Werington

,,Holky, ti blbečci to popletli! Máme odjíždět už dnes!" oznámila nám Vanessa a my se na ni nechápavě koukli
,,Pff.., co už, jdeme se zbalit" řekla jsem a šla na můj hotelový pokoj.

Po asi půl hodině jsem měla zbaleno a moje kamarádky taky.

Vzala jsem si své věci a šla čekat na recepci na ostatní.

,,Kdo s kým jede?" ptala se Erika
,,Já vezu Ash a El" oznámila nám Vaness
,,Ok, takže já beru Kristy a Laylu" dodala Erika a rozešly jsme se k jejich autům.

Všechny věci jsme si daly do kufru a vyjely. Cesta trvala asi hodinu a půl.
Spala jsem, protože jsem byla celkem unavená. Jako první jsme vysadily El a pak jsem byla na řadě já.

,,Tak ahoj zlatko" pozdravila mě Vaness a obejmuly jsme se.

Před domem stálo cizí auto, ale bylo mi povědomé.

Vzala jsem si všechny moje zavazadla, vytáhla klíče a odemčela. Vyzula jsem si boty, tašky nechala v předsíni a vydala se do obýváku, kde jsem viděla Viktora a nějakého muže. Viděla jsem ho jen ze zadu, do obličeje jsem mu neviděla, byl ke mně otočený zády.

,,Ahoj, zlato" pozdravil mě Viktor, když mě zaregistroval a dal mi polibek.
Otočila jsem se na toho neznámého a hned ho poznala.

,,Tome?" stála jsem tam jak opařená a v zápětí se na něj vrhla.
Skoro jsem ho nepoznala. Vypadá úplně jinak, ale ty oči bych poznala vždycky.
,,Chyběl jsi mi" zamumlala jsem a už mi tekly slzy po tváři
,,Ty mně taky" dodal a přitiskl si mě k němu víc. Je mi jedno, co si teď Viktor myslí. Je dost žárlivý, tak možná bude dělat scény.

,,Jaktože jsi se neozvala?" ptal se Tom, když jsme se odtrhli.

,,Někdo se mi naboural do mobilu a musela jsem si kompletně změnit všechny údaje a vše zablokovat, tudíž jsem ztratila všechny kontakty, adresy a tak dále" objasnila jsem situaci

,,Aha, já myslel, že to bylo schválně, aby jsi se nás zbavila" zavtipkoval a smáli jsme se všichni.

Povídali jsme si tam. Tom mi chyběl..moc. Změnil se, hodně, ty vlasy, ten piercing, to oblečení..ale jedno se nezměnilo..ty jeho nádherné hnědé oči, do kterých bych se mohla koukat neustále. A taky jeho chování a smysl pro humor.

Mám teď Viktora, ale nikdy jsem se s ním necítila jako s Tomem. Ten ale nejspíš spí s jinýma a užívá si život hvězdy. Nějaká blbá blondýna mu je beztak ukradená.

Viktor byl spíš takové rozptýlení od Toma. Myslela jsem si, že když se odstěhuju bude to lepší, Toma jsem milovala a pak mi bylo blbý se vrátit zpět. Bylo to pro mě těžký, nemohla jsem na něj přestat myslet. Ale náhodou jsem natrefila na Viktora, který se mi začal líbit, v našem vztahu jsem ale vždycky myslela na Toma a přála si, aby to byl on..

,,A jak se má Bill?" zeptala jsem se Toma
,,Dobře, ale taky se mu po tobě stýskalo, určitě by tě chtěl vidět" odpověděl
,,Já jeho určitě taky" přidala jsem se

,,Jen taková malá otázečka. Odkud se vy dva znáte?" ptala jsem se
,,To je na trochu delší povídání. Ve zkratce, Viktor nás s klukama fotil" odpověděl Tom a já jen pokývala hlavou.

,,Hele, už bych měl jet. Tak zas někdy, ahoj" rozloučil se s námi Tom a odešel.

,,Poslyš, Ash. Co máš, nebo jsi měla s Tomem?" zeptal se mě Viktor hned po tom, co Tom zabouchl dveře
,,Co?" ptala jsem se, protože tohle jsem opravdu nečekala
,,Nehraj, že nevíš. Koukali jste na sebe jak na svaté obrázy. Tak to vyklop!" to už trochu zvýšil hlas. Nesnáším, když na mě někdo zvýšuje hlas.
,,Nic jsme spolu neměli ani nemáme, dlouho jsme se neviděli, jsme kamarádi!" odpověděla jsem a taky na něj trochu zvýšila hlas, v tom mi přiletěla facka

,,Nelži mi kurva! Na mě se zvyšovat
hlas nebude!" zařval a já se chytla za tvář.
,,Ty jsi mi dal facku?!" vyjela jsem po něm, protože tohle nikdy předtím neudělal ,,Jo a udělám to znova, jestli mi budeš lhát!" přiblížil se ke mně
,,S Tomem ti zakazuju se stýkat, i s těmi jeho kamarády" dodal a já pootevřela pusu a chtěla něco říct
,,Pšt, nic neříkej," umlčel mě a odešel do koupelny. ,,Tohle není fér!" zašeptala jsem si pro sebe a šla do ložnice.

,,Zítra jedu do Polska na focení, budu tam na čtyři dny," oznámil mi Viktor, když přišel do ložnice a já zakývala hlavou a koukla se do země
,,Ani neodpovíš?" ptal se trochu podrážděně
,,A co bych ti asi měla odpovědět?
Jo, super, to je skvělý?" ptala jsem se stejným tónem
,,Nebuď drzá" napomenul mě a já jen protočila očima.

Zvedla jsem se z postele, na které jsem doposud seděla, vzala si pyžamo a šla do koupelny. Na obličeji jsem měla obtisk Viktorovy ruky. Mrzí mě to. Sice jsem mu lhala, ale to mu nedává žádné právo mě mlátit!

Svlékla jsem se, zapla si sprchu a vlezla do ní. Užívala jsem si teplou vodu, která po mně stékala. Jsem na Viktora naštvaná, ale nemůžu se na něj zlobit věčně.

Vypla jsem vodu, osušila se a oblékla se do pyžama. Vyčistila jsem si zuby a šla do ložnice, kde si Viktor balil kufr.

Sedla jsem si na postel a koukala do zdi
,,No tak, už se na mě nezlob" chytl mě ze zadu a začal líbat na krku
,,Promiň" dodal a já se k němu otočila čelem a dala mu pusu
,,Nezlobím se, ale ta facka být nemusela" řekla jsem a znova ho políbila.

      𓆝 𓆟 𓆞 𓆝 𓆟
    

We Met On The Street AgainKde žijí příběhy. Začni objevovat