10.Bölüm

354 42 80
                                    

"Jeongin, alışveriş merkezine gidiyoruz düğüne değil!''

Hyunjin'i onaylar şekilde başımı salladım. Jeongin damatlıkla alışveriş merkezine gitmek istiyordu ve bu...

Saçma?

''Ama hyung, Changbin'de gelicekmiş. Ne yapıcam ben. Ya rezil olursam, ya benden tiksinirse, ya benden iğrenirse? Napacağım hyung lütfen yardım edin.''

Yere oturup belini yatağa yaslayan Jeongin'e sarıldım.
Son aşkı bir felaket olmuştu ve Jeongin artık sevmekten korkuyordu..

Hyun'da bize sarıldı. Tam bir aile gibiydik ama birkaç şahıs şuan evde değildi.

''Bu sarılmayı sonra tekrarlayacağız tamam mı bebek? Hadi ayağa.''
Hyunjin'in dediği gibi sonra tekrarlamalıydık ama 6 kişilik ailemiz ile.

Belki Chan ve Changbin ile de 8

''Yardım edin hyunglarım. Ne giymeliyim''
Jeongin'i kendine getirme zamanı geldi de geçiyor.

Yanında sarkıttığı kollarını tutup eskiye dönmesi için başladım

''Jeongin, biliyorum korkuların var ve bu seni çok etkiliyor ama hayatını etkilememeli. Yeni bir hayat yeni arkadaşlar ve en önemlisi yeni bir aşk. Sen sen olmazsan sevilmezsin çünkü senin benliğini, kişiliğini yanlış tanımış olucak. Seni gerçekten seviyor veya sevicek ise eğer senin davranış ve kişiliklerine aşık olur. Poşet bile giysen seni sever. O kişi senin hatan değildir. Aşk bir hata veya günah değildir.''

Jeongin aşktan çok çekti. Saf sevgiyle severse acı çekmez öyle değil mi?

''Yanımda olduğunuz için hepinize teşekkür ederim. Dediğin gibi benliğimle sevicem, benliğimle sevilicem.''

Hyunjin ikimize birden hem sarılıp hem sarsarken bir yandan da Jeongin'e özgüven yüklemeye çalışıyordu.

''JEONGIN'I SEVMEYENI SIKERIZ AGA! GUL TOPU GIBI COCUK GUL GIBI COCUGA ASIK OLDU! YAPARSIN JEONG! FIFGTING!"

"FIFGTING!"

"FIFGTING!"
aynı anda ikimiz yumruğumuzu kaldırıp bağırdık
Allah'tan Jeongin'lerdeydik yoksa Aysel teyzeden şikayet alıcaktık.

''Tamam o halde sizi odanın dışına buyur ediyorum. Kendi tarzımda seçicem.''

Bizi kapı dışırı eden Jeong'a Hyunjin gözdevirdi. Beraber salona geçip oturduk ve konuşmaya başladık.

''Jeongin'in tarzına güveniyorum. Sevdiği birşeyi seçecektir''

''Dimi, birde yeşil çok yakışıyor''

''Öyle cidden.''

10 dakikanın arasından Jeongin geldi-
Bir dakika üzerinde siyah poşet mi var!?

''Jeongin bu ne çocuğum?''
Şaşkın gözlerle sorunca Jeongin de üstüne çevirdi bakışlarını

''E siz demediniz mi poşet bile giysen sever diye? Poşet seviyorsa garantiye almak adına giydim. Olmuş bence''

Hyunjin ile aynı anda avcumuzu anlımıza vurup kafamızı sağa sola salladık.

Deli çocuk

''Senin beynini sikeyim Jeongin. Cidden sikeyim. Eğer cidden seviyorsa dış görünüşü önemsemez anlamında dedik sana. Allah'ım sabır ver''

Hyunjin, bir papatya çayı alır mısın kardeşim?

''Olmamış mı? Şeffaf poşette va-"

"Jeong taşıcak bak sinirim. Mecaz anlamda söyledik. Git üzerine herzamanki kombininden giy.''

I Will Come Back 'ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin