"Seungmin, bana da tost ısmarla ya. "
Elimi Hyunjin'e para istermiş gibi uzattım
"Ver lan para. Alırım o zaman"
"Oğlum kaç yıllık arkadaşız bir tostu çok görüyorsun!"
Elimi geri çekip cebime koyarak ukala bir tavırla:
"Şaka yapıyorum ya. Alır gelirim şimdi. Sizin istediğiniz birşey var mı?"
Kantinde cam kenarına yakın tarafta oturan bizimkilere yönelik sorduğum sorudan hayır cevapları ile ayrıldım.
Okulun ilk günleri olduğundan olsa gerek kantinde sıra azdı.Bende sıraya geçtiğimde önünmde duran Chaeryoung hızla döndü.
"Naber aslan parçası?"
"İyidir Chaeryoung, senden?"
"İyi benden de ama sana söylemem gereken birşey var"
Hızlı ve heyecanlı konuşan Chaeryoung'a 'söyle' anlamında çatık kaşlarımla başımı salladım.
''Öğle arasından beri dikkatimi çekiyordu da arkadaşların vardı söyleyemedim"
"Lafı dolandırma Chaeryoung, noldu?"
Derin bir nefes alarak başıyla hafifçe iki masa solumuzda olan Yunjin'i işaret etti.
''Kızın adı neydi ya Yeji? Yok yok Yuq-"
"Yunjin"
Lafını bölerek düzelliğim Chaeryoung aynı heyecan ile devam etti.
"Kantine girdiğinizden beri seni izliyordu. Yanlış anlama ama küçük bir gülümseme ile hatta."
"Eee?"
Chaeyoung biraz daha yüzünü kulağıma yaklaştırıp biraz daha kısık bir ses ile konuştu
"Yanına bir çocuk oturdu. Daha önce ilk defa gördüğüm biri. Her neyse, kulağına birşey söyledi."
Biraz daha kısık bir sesle
"Ne söylediğini bilmiyorum ama elini yumruk şeklinde sıkacak kadar sinirlendirdi veya üzdü. Sonra sana bakmayı kesti"
"Peki bana neden bunu anlatıyorsun?"
Chaeryoun elini sert olmayacak şekilde anlına vurarak azarlar tonda konuşmaya başladı
"Aptal, o çocuk sana düşman kesilmiş olabilir diye söylüyorum. Kuzenimi düşünüyorum ya burada!"
"Sağol Chaeryoung ama kim neden bana düşman kesilsin ki?"
"Orasını bilmem ama dikkatli ol, herke-"
"Ya yeter ilerlesenize iki saattir bekliyoruz be abla!"
"İyi be!"
Chaeryoung sinirle önünde bitmiş sıradan ilerleyip gitti.
Bende alacaklarımı alıp bizimkilerin yanına geri döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Will Come Back 'Chanmin
Adventure"Romeo ve Juliet gibi olacaksınız Chris, beni unutmak için Juliet'ini kullanacaksın." 1939 yılında eşcinsel olmak suçundan idam edilen Bang Christopher, bu hikayeyi okuyup arkadaşları ile Bang Christopher'ın ruhunu çağıran, korkuya bir hâli aşık Kim...