'...bana bebeğim diyen dilini kesmek, beni öpen dudaklarını koparmak, bana elleyen ellerini kırmak, bana bakan gözlerini oymak istiyorum şu embesilin!
Nasıl bir şansım var benim ya!? Nefret ettiğim kişi ile aynı sıradayım birde...
Acaba şikayet mi etsem ya?'Diye Seungmin içinden Minseo'yu öldürme planları kurarken:
"Noldu Kim? Bana aşık mı oldun yoksa?"
Sanırım fazla yüzüne baktı ki derse odaklanan Minseo'da Seungmin'in bakışlarını fark etti.
"Ne aşkı be!?"
Kıkırdadı. Elini, avcuna yaslamış halde ona kızgın gözlerle bakan çocuğa uzatıp saçını okşadı.
Seungmin hemen elini ittirdi."Ne yapıyorsun lan!!?"
"Hey, neden kızıyorsun Kim(?)"
Seungmin her geçen gün Minseo'nun dalga geçerek konuşmasına daha sinir oluyordu."Saçıma bir daha ellersen var ya..!"
Seungmin'in bu çıkışmasını tatlı bulup burnundan güldü."Ne olurmuş?(!)"
Seungmin sabırlı olmaya çalışıyordu. O numarayı istemeden önce sessiz, nazik ve akıllı biri diye düşündüğü sıra arkadaşı yüzünden az kalsın disiplinlik oluyordu.
Ama şuan disiplini dinlemeden yüzüne geçirmek istiyordu."Sus Minseo!"
Minseo somurttu daha da kızdırmak adına."Neden ama bebeğim, ne güzel konuşuyorduk."
Ve bu söz Seungmin'in içinde tuttuğu siniri sabrını geçti."Senin ben amına koyayım!"
Bütün sinirini Minseo'nun yüzünde dindirmek istiyordu. Ve şuan o kadar dolmuştu ki isteğini gerçekleştirdi."Napıyorsunuz çocuklar!!?"
Bayan Seongi -müzik öğretmeni- koşarak en arka sıraya geldi.
Bir kaç kişi Minseo'nun üzerindeki Seungmin'i durdurmaya çalışıyor -ki ne kadar fayda ediyorsa- , birkaç kişi ise dudağı ve kaşı patlamış olan Minseo'yu kurtarmaya çalışıyordu."Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz!? Dursanıza!"
Bayan Seongi'nin bağırışı üzerine kendine gelen Seungmin hızla karnına oturup yumrukladığı Minseo'nun üzerinden kalktı.
O bile şaşırmış olacak ki şaheserine bakıyordu."Siz ikiniz benimle revire geliyorsunuz. Sunoo, sınıf sana emanet"
"Peki hocam"
Bayan Seongi bir tarafına Minseo'yu bir tarafına Seungmin'i alarak revire yol aldı."İki dakika çıkmanızı rica edeceğim"
Bayan Seongi revirde oturup çay içen hemşirelere ricada bulundu. Hemşireler çıkınca kapıyı kapatıp yüzü yere dönük olan gençlere karşı konuştu.
"Neden kavga ettiniz?"
İkisinden de ses gelmedi ilk birkaç dakika.
Sonra ikisi de aynı anda konuşmaya başladı:"Hocam herşeyi Seungmin başlattı!"
"Hocam bana uygunsuz kelimler kullandı!"
"Ben birşey demedim!"
"Sürekli sinirimi bozuyorsun!"
"Ben dersle ilgilenirken beni izleyen sendin!"
İkisinin aynı anda konuşması yüzünden Bayan Seongi daha da kızıyordu.
"Yeter susun artık! İlkokul çocuğu musunuz siz!?"
İkisi de tekrar susup yer ile göz temasına girdi Bayan Seongi'nin sözünden sonra."Okul açıldığından beri dördüncü kavganız bu. Jay olmasa çoktan disiplin almıştınız"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Will Come Back 'Chanmin
Adventure"Romeo ve Juliet gibi olacaksınız Chris, beni unutmak için Juliet'ini kullanacaksın." 1939 yılında eşcinsel olmak suçundan idam edilen Bang Christopher, bu hikayeyi okuyup arkadaşları ile Bang Christopher'ın ruhunu çağıran, korkuya bir hâli aşık Kim...