8.Bölüm

360 48 110
                                    

"Ama-"

"Aması yok. Sende yapacaksın hadi hadi." Minho'nun dedikleriyle inat etmeyi bırakıp beni sürüklemesine izin verdim. Neymiş efendim okul açılıyormuş biraz farklılık güzel olurmuş.

Önünde durduğumuz erkek kuaförüne iğrenerek bakıyordum şuan. GÜZELİM SAÇLARIMI BOYAMAMI ISTIYORLAR ŞEREFSIZLER.

Şimdi de diğerlerinin gelmesini bekliyecektik.

''Gel şuradaki parkta oturalım'' Minho hyungun bahsettiği parkta bir banka oturduk.

''Jeong nerde kaldı ya. İyi ki bir cips istedim''
İyi insan lafın üzerine gelirmiş. Bu yüzden Jeong gelmedi.

''Al hyung... cipsin'' soluklanan Jeongin'den cipsi alıp teşekkür ettim. Tabi soluklanan çocuk ne kadar duyduysa artık.

Jeongin'de diğer tarafıma oturunca ağzına cips attım.
''Ee hyung. Diğerleri ne zaman gelicek?''

''Gelirler birazdan.'' Minho cevap verir vermez onunda ağzına cips attım.

İyi insan lafın üzerine gelirmiş. Bu yüzden Jisung geldi.

''Selam''

''Hoşgeldin yenge'' ağzımdan çıkanı kulağım duysun be kardeşim.

''He?''
Yanakları daha şimdiden kızardı Jisung'un. Oha, kim olduğunu bile söylememiştim be gülüm.
Bir dakika, Jeongin'den mi hoşlanıyor yoksa. Olmaz lan. Jeong'u Chang'a yapıcam ben.

''Seung ağzına bir tane yapıştırırım, görürsün.'' Ağzıma cips atıp omuz silktim.

Jisung'da yanımıza sıkıştı. Mükemmel ortam. 10/10 şuan.

Jisung'un da ağzına cips yolladım.
Jeongin'e de vermek için dönmemle yüzyüze geldik.

''Napıyon oğlum?''

''En sevdiğim hyungum, canım hyungum, biricik hyungum. Diyorum ki kitapçıya mı girsek?''

Yalaka. Kırıldım açıkçası

''İyi, gel gidelim''

''EN İYİ HYUNG!''

''Jeongin ne bağrıyon!''
Minho'nun uyarısı üzerine sustu. Ayaklanıp bileğinden tutarak onu da kaldırdım.

''Hyungların bir tanesi'' kulağıma fısıldamasıyla gülümsedim. Jeongin'i mutlu etmek bu kadar kolay.

Tabi manga almak kolay değil, yani Jeongin ile.

''Hyung bu yeni çıkmış nasıl sence?''
Jeonginin gösterdiği 24.manga bu.

''Güzel''

''Ya hyung geçiştirme beni düzgün cevap ver''

''Konusu ne?''

''İki erkeğin aynı kıza aşık olması''
Güzelmiş aslında.

''Alsana bunu, senden sonra bende okurum''
Jeong net bir cevap almanın mutluluğu ile yumruğunu kaldırıp kasaya koştu.

Gerçek bir bebek

Manganın parasını ödeyip dışarı çıktık. Jeongin'in mangaya bakışı benim Jeongin'e bakışım kadar masum.

Eh tabi ikimizde dalınca yapıştık bir yere.

''Ağh''

''İyi misin Jeongin?''
Ayağı kalkıp kafasının çarptığı yeri ovalayan Jeongin'e elimi uzattım.

''İyiyim hyung'' dedi elimin yardımıyla kalkarken.

Mangasıyla kalkıp yapıştığımız yere baktık. Koca bir çınar ağacıymış.

I Will Come Back 'ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin