12.Bölüm

320 47 85
                                    

''Chris? Gerçekten beni bırakacak mısın? Hani beni seviyordun? Hm? Yalan mıydı hepsi?"

Chris göz yaşı akıtan Min-seo'nun her göz yaşını sabırla baş parmağı ile silip karşısındaki sevdiğine gülümsedi.
Şuan en sevdiği manzaranın önündelerdi.
Min-seo onu buraya çağırmış ve aşkını itiraf etmişti. Ama istediği karşılığı Chris'den alamamıştı. Onun yerine
'bir daha aynı hatayı yapamam' lafını işitince göz yaşlarını serbest bırakmiştı.

''Cevap versene Chris. Sevmiyor musun artık beni?''

Diyip kollarını Chris'in beline sardı. Chris ilk şaşırsa sonra elini Min'in saçlarına atıp okşadı.

Peki, tekrar onunla olmasina izin verip denese ne zarar gelirdi?
Belki canı çok yanacaktı ama aşk bu değil mi?

Uçurumun başında, yağmurun altında, yalanın ortasında yaşanır aşk.

Chris hâlâ daha göz yaşı akıtan Min'in belindeki ellerini tutup hafif eğildi ve yüzlerini eşitledi.

''Tekrar? Ama söz ver, bir daha yapmayacağına ve seveceğine?''

Karşısındaki hızla başını sallayıp yanıtladı

''Söz! Söz veriyorum sonsuza kadar, ölene kadar.''

Aşk için her şeyi göze mi aldın?

Uçurumdan düştün, yağmurdan hastalandın, aşkla yalanlandın.

Chris eliyle karşısındaki Min'in çenesini kavradı.
Yaklaştı, yaklaştı, yaklaştı

Değdiriyordu ki...

* * *

Hızla yattığım yerden doğruldum.
Bu hafta 4 defa aynı rüyayı görmüştüm. Çıkmıyordu aklımdan.

Sessizce göz yaşlarım gözlerimden firar etti. Kendime çektiğim bacaklarıma sardım kollarımı.

Aşk, kalpte açan en büyük yaradır. Ve doğru kişi değilse o bir hatadır.

Hâlâ göz yaşlarımı sessizce akıtırken elime telefonumu aldım. Saat 03.47'ydi.
Her gün bu rüyayı görüyordum ve aynı saatte.

Kendime gelmek adına yüzümü yıkamak için kalkıyordum ki yan odanın yani Felix'in odasının açılma sesini duydum.
Hemen kalktığım yere tekrar yatıp gözlerimi kapattım.

Kapım sessizce açıldı. Yatağımdaki haraketliliği hissedince Felix'in yanıma oturduğunu anladım.

''Abim. Ağlayarak yatmış yine.''

Elleriyle saçımla oynarken söyledi.
Huzur vericiydi; sesi, dokunuşları.
Derin bir nefes verip yavaşça kalkıp çıktı odadan. Kardeşim çıkınca göz yaşlarımı akıtmaya devam ettim.

* * *

"Abi. ABİ!"

Duyduğum sesle yerimden hoplayarak uyandım. Karşımda elini anlına vuran Felix'i gördüm.

''İki saattir sana sesleniyorum kış uykusuna mı yattın Chris''

Belimi yatağın başlığına yasladım kucağıma yastığımı alıp tekrar uykulu gözlerimi kapattım.

I Will Come Back 'ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin