3.Bölüm

473 65 81
                                    

Yıl 2023 Haziran 17

Beleşci Varoşlar

Siz:
AGAAGAGGAGAGAGGA
GAGAGAGAGGAGAGAG
AGAGAGGGAGAGAG
AGAGGAGAGAG
[İletildi:06.43]
[Görüldü:06.47]

Hyunjin:
Noluyo ya sabahın
Köründe

Jeongin:
Hyung
Işıl Işık yorumunu mu
Beğendi

Hyunjin:
Ne alaka ki

Minho:
4 ay önce Işıl cevap
verdi diye beynimizi sikmişti

Siz:
Yaklaştınız
OUIJA TAHTAM GELDI
GECE 3 TE BIZE GELIN CAGIRAK

Hyunjin:
Off o vardı birde dimi

Minho:
Maalesef

Siz:
Bunu evet sayıyorum😌

Jeongin:
Hyung bende gelirim de
Ya musallat olursa?

Siz:
Yok ya karşısında mükemmel
Kim Seungmin varken birde
Musallat mı olucak
Hah cok guldum

Hyunjin:
Ruhtan da korkan ne bilim yani

Minho:
Hyun
Iddia ya girelim mi

Hyunjin:
Ne iddiası

Minho:
Eğer oynarken korkmazsan
bizim gruba yemek ısmarlicam
Ama ben kazanirsam sen
ısmarlıyacaksın
Var mısın

Hyunjin:
Varım lan

Siz:
Yani bizdesiniz bu akşam
YEYY HAHAHAHAHHA
SHJSJSJJSJSJSJJSUXEYJS
HDUSIWCOKMUTLUYUMSUAN
HXHSJSJSJBENDENMUTLUSUYOK
SJJSJSJJSJSJSISILABLAYLA
DJJSEVLENCEMDNJSJ

Minho:
Takıntılı psikopat

* * *
Yıl 2023 Haziran 18
Saat 03:46

"Hyung ASLA parmağınızı kaldırmayacaksınız"

Dedim Hyunjin'e. Onlar gelmeden önce odama mumlarımı dizmiş, bebeklerimi mumlarımın biraz arkasına koymuştum.

"Min hyung başlicak mıyız?" Jeong'un sorusuna karşılık "Hepiniz anladıysanız başlayalım" dedim.

Herkesten onaylıyan mırıltılar alınca hepimiz işaret ve orta parmağımızı çok bastırmayacak şekilde üçgen tahtaya koyduk. Ve ben soru sormaya başladım.

"Are you a good being?" (Sen iyi bir varlık mısın?) İlk başta oynama olmasada üçgen kısım yavaş yavaş oynamaya başladı.

"Hyun sen yapıyorsun dimi. Sen yapıyorsan döverim seni" diye Minho'dan ses gelince Hyunjin hemen

"Ben yapmıyorum oğlum. Seung'un dediği gibi hafif dokunuyorum" dedi Hyunjin. Tam onlara susmalarını söyliyecekken üçgen kısım 'yes' in olduğu kısma gitti. Tabi içimize su serpildi.
Ben sorularımı sormaya devam ettim.

"What is your name?" (Adın nedir?) Diye soru yönelttim. Chris olma ihtimali yüksekti çünkü ouija tahtasını açmadan önce Chris'in ruhunu çağırmıştık. Tabi çağırabildiysek.
Üçgen kısım 'C' harfine gidince sevinmindik.
'Chris' ismini oluşturunca sevinç çığlıkları attık.

"At what age were you executed?'' (Kaç yaşında idam edildin?) Bu sorunun cevabını bilsemde onun olduğundan emin olmak istiyordum. Üçgen kısmı sırayla '2' ve '6' kısmına gidince emin olmuştuk. O Chris'ti.

Bu sefer başka birşey sorucaktım ki 'Işıl Işık Paranormal Hikayeler' kitabım devrildi.

"Ya niye Işıl ablanın kitabını atıyon ruh bozuntusu! Onun yerine lambayı patlatsan daha iyi olu-" diyiyordum ki ışıklar gitti.

"SALAK MIN NE DIYE RUH'A KAFA TUTUYON" oda devirmeseymiş canım.
Elektrikler geri gelince odağımız tekrar ouija tahtası oldu.

"In the story you said 'I will comeI' is this true?" (Hikaye de 'geri döneceğim' demişsin bu doğru mu?) Diye sorunca üçgen tahta sırasıyla; 'm-a-y-b-e' (b-e-l-k-i) harflerine yönlendirdi. Bu ne demekti?

Oyunu drama queenlik yapıp ağlayan Hyun sayesinde 'good bye' diyip sonlandırdık. Ama hepimizin kafasında sondaki 'maybe' takmıştı. Ben gözlerini korkutmak için dediğini sanıyordum ama bu cevapla fikirlerim çorba olmuştu.

Ortalığı toplayıp uykuya geçtik. Jeong benim yatağımda benimle, içeride koltukta da Hyun ve Minho vardı.
Aklım hâlâ son olanlarda olduğu için uyuyamamıştım.Kafamı dağıtmak için Instagram da dolaşmaya başladım. Dikkatimi karşıma çıkan hesap çekti.

"Botlarını nerden almıştır acaba? Sorsam belki link atar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Botlarını nerden almıştır acaba? Sorsam belki link atar."

* * *

I Will Come Back 'ChanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin