-TANITIM-

58 9 1
                                    

İki güzel genç kız kardeş.Birisi öldü.Ölmesinin sebebi diğer kardeşi olarak görünüyor.Halbuki sevgilisinin öldürme ihtimali de var. Başrolümüz aşka inanmıyor. Sürekli olarak gizemli olaylar dönmesine rağmen bu olayları başına hiç dert etmemiştir.Bakalım ilerleyen bölümlerde bu umursamazlığı başına neler açacak ? Eğer gerilim,korku ve aşk 3'lemesinin bir arada olduğu bir kitap arıyorsanız buyurun. Doğru kitabın kapağını açtınız.

Karakter analizi yapmam istenmiş buyrunuz ;

Başrol Jonathan: Güzel,nazik ve bakımlı,20lerinde bir hanımefendi.Tek kardeşi olan Chloe'nin başına gelenlerden sonra hayatı değişir.Aşk onun için her zaman imkansız olsa da bir gün karşısına birilerinin çıkacağına emindir.

Chloe: Jonathan'ın kız kardeşi.Sarışın,mavi gözlü tipik bir top model.Hayatını makyaj malzemelerine harcamıştır.Hikayemde öldü olarak anlatılıyor.Peki gizemli kızımız gerçekten öldü mü ?

Jeremmy: Hikaye dahilinde bu karakterimizle haşır neşir olacaksınız.Mesleği polis fakat neredeyse kimse bilmiyor.Bunu ortaya çıkarması nelere mal olacak dersiniz ?

Sydney: En yakın arkadaş.İleride Jonathan'ın tüm sırlarını bilmesi başını derde sokabilir.

Hogan: Sydney kadar olmasa da yanında o olmadığı zaman Jonathan'ın ihtiyaç duyduğu kişilerden birisi.

Becky: Patrona asılan ama arkasından demediğini bırakmayan kız.Jonathan'ı çok kıskanıyor

Gelecek karakterler buraya eklenecektir teşekkürler.

Karanlığa YürüyüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin