Geceyle Tanışmam-2

127 15 3
                                    

Bu kadar çaresiz olarak gördükleri için mi bu tehlikeye atıyorlardı ? Saçma. Sadece tek bildiğim ve düşündüğüm yarın ailemin yanında her şeyi açıklamak zorunda olan bir Jer olacağı. Size aptal aşıklardan bahsetmiştim.İşte bu çocuğun adı Jeremmy.Ben kısaca Jer diyorum.Esmer,uzun boylu,zayıf.Tam bir genç kız vakası.Chloe'miz biraz fazla kaptırmıştı kendini.Ama çocuk zengin züppe,ayrıca katil.Tabi bu katil lakabınıda ben taktım ona. Çünkü ben kimseyi öldürmem,bunu kız kardeşime asla yapmam.Yapacak olan varsa Jer'dir. Fazla konuştum kendi kendime galiba.Şimdi uyuma zamanı.Yarın her şey açığa çıkacak elbet.



*******************************************************************************


Ertesi Gün

Uyanır uyanmaz saatin 9 olduğunu gördüm ve hemen fırladım.Herkes çoktan gitmiş beni bekliyordur.Üstüme resmi olabilmesi için -ki en nefret ettiğim giyim stili- gömlekle siyah kumaş pantolonumu taktım.Saçlarımla uğraşmama vakit bile yoktu.İlk kez bu kadar bakımsız hissettim kendimi.Arabaya koştum.Çok trafik olmadığından duruşma salonuna çabucak vardım ve tahminlerim doğru çıkmıştı.Jer ve Ailem oradaydı.Annemi görüp ona dokunamamak o kadar içimi acıttı ki.Bana ''SEN KATİLSİN KIZIMI SEN ÖLDÜRDÜN SENİ AŞAĞILIK !'' dediğinde ona sadece bakıp yüzümü çevirebildim. Jer ise sinsi sinsi bana bakıyor gözlerini kısıyordu.Avukatım elinde bir kaç uyduruk dosyayla yanıma geldi.''Nasılsınız Bayan Jonathan ?'' İyiyim diye geçiştirdim.Hakim klasik soruyu sordu;

''Chloe'nin ölümü ile suçlanıyorsunuz,bu konuda ne biliyorsanız anlatın.Aksi taktirde olacaklardan hiç kimse sorumlu olmayacak bayan.''

''Ben o gün orada yoktum,hatta Chloe erkek arkadaşı Jeremmy ile birlikte bir yemek yiyeceğinden bahsetmişti.Bunu benim yapmış olmam sizce nasıl olabilir ? Gün içerisinde hiç görüşmedik.Ben katilin Jeremmy olduğunu söylemek isterim sadece bu kadar.''

''Ya siz Jeremmy ? ''

'' İnsan neden sevdiğini bu kadar vahşi bir şekilde öldürsün Sayın Hakim ? Hemde yemek yemeye çıktığımız gün içerisinde.Ben onu evine kadar götürdüm saat gece 3'te o çoktan yatmıştır.Ben o saatte evin etrafında bile dolaşmadım.''

Kardeşimin ölüm şekli ise gerçekten biraz hazin olmuştu.Hiç kimsenin aklına o şekilde ölüm yolları olabileceği gelmezdi.Bu konuda şuan konuşmak istemiyorum.Dava mı ? Dava ise inceleme ve takip altına alınacağı söylendikten sonra şimdilik kapandı.Çünkü ailem gereksizce bir dava açıp bizi ortaya sürmüşlerdi.Ellerinde kanıt olmadan kimse bir sonuca varamayacağından şimdilik unutulup gitti.Çıktığımızda annem hala katilin ben olduğum konusunda varsayımlarda bulunuyordu. Jeremmy ise bunun hesabını bana verecekti.


Gece 11:00

Evde tek kalmaya başladığımdan beri biraz değişik şeyler olmaya başladı.Ya da ben mi öyle görüyorum bilmiyorum. Hele Chloe'nin başına gelenlerden sonra iyice korkmaya başladım tek yaşamaktan.Zaten bu yağmur zamanında ürkmek daha kolay oluyo.Elimde kahve bardağım,pencerenin önüne oturdum.Çatı katının en güzel yanı bu olsa gerek.Ocağın altını kapatmıştım ama bir baktım tekrar yanmaya başlamış kalkıp kapattığımda tencerede bir not kağıdı olduğunu gördüm.Adeta ağzım açık kaldı ve kağıdı açmaya korktum.Olduğu gibi çöpe attım.Kahvem buz gibi olmuştu,yüzümün rengi attı.Ve şömineyi yakmaya gittim.Değişik tuzaklar kuruluydu resmen evde.Ne kadar alışsamda bu tuzaklar çok sıkıyo insanı.Koltukta battaniyem örtülü duruyordu oysa ben onu katlayıp koymuştum.Televizyonun fişi çekilmişti ve her şey sırayla gitti.Telefon çaldı,özel numara bir not bırakmıştı.


''Korkma canım,daha her şey yeni başlıyor.Sana zarar vermeyeceğim.Ama benimle biraz oyalanman gerekiyor.Talimatlarımı yerine getir,ikimizde istediği şeyi alalım.Ne dersin ?''


~Devamı için yorum bekliyorum :)

Karanlığa YürüyüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin