Geceyle Tanışmam

158 20 5
                                    

Sarhoş bir o kadar yorgun... Kendimde olmadığım bir gün geçirmişim belki de.Yağmurun yağdığının farkında değildim.Dışarıya üstümde pileli, askılı elbisemle çıkmıştım.Saçlarım öylesine hafif taranmış,ince zarif topuklu ayakkabılarımın bağcıkları açık.Makyajım akmış,tamamıyla bitmişim.İlerliyordum, elbet bir yere varacaktım ama yol nereye götürürse.Kendimi gecenin yarısında bir yere attım sırf yağmurun durması için bekledim.Gece saat 3 gibi bardan yalnız başıma çıkmıştım.Eve gitmek istemiyordum.Ama mecbur kaldım.Girer girmez yatağa atladım o kadar karışıktı ki kafamın içi ; hiç bir şey düşünmek istemiyordum.Bu olanların sorumlusu ben olamazdım.Her olumsuz şey benim başıma gelemezdi.Chloe'nin ölümü beni bu kadar derinden etkilese de bunu ben yapmamıştım.Yarın hesap günü bu yüzden kendimi dinlendirmem gerekiyordu.Elimden geldiği kadar içtim,eğlendim yalnız kaldım.Ertesi gün ailemin karşısına beni çıkardıkları zaman neler olacak bunu ben bile bilemiyordum.Bana ölmeden önce; ''KİMSE İÇİN YAŞAMA ; YOKSA SENİ O KİŞİ UĞRUNDA FEDA EDERLER.'' demişti.

Belki de onu öldüren kişi,uğruna her şeyini feda ettiği o aptal sevgilisiydi.Nereden benim yaptığım çıkmıştı ? Yoksa beni...

MÜZİKLE İYİ GİDECEĞİNİ DÜŞÜNDÜM DEVAMI GELECEK :) -Takip edin.

Karanlığa YürüyüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin