10) Mistake

392 65 41
                                    

Oylar düştü, oy vermeyi unutmayın, bu bölümden sonra 20 oy gelince yb atacağım
_________________________________________

01.11.22 Salı Günü-

Bugün kurulun toplanacağı ve okul mahkemesinde cezalarını alacakları gündü.

San sandalyelerden birine oturmuş, ayaktaki Wooyoung'ın arkasından bakıyordu karşısındaki kurul üyelerine.

"Size yemin ederim ki... o videodaki Choi San değil" Wooyoung yalvarırcasına konuştu.
San onu bozmamak için hiç bir tepki vermemişti ama içten içe nefretle yanıyordu, küçüğüne yalan söyleten bu adamlara karşı.

Wooyoung eğer o videodakinin San olduğunu inkar ederse küçük bir cezayla bu işten sıyrılabileceklerini düşünüyordu. Dün gece uyuyamadığı için bu planı yapıp San'a anlatmıştı.

Ne kadar bunun işe yaramayacağını söylesebile Wooyoung'ın fikrini değiştirememiş, bu plana uyacağına söz vermişti.

Hepsini teker teker boğazlama fikri aklına doluşurken, Wooyoung'ın acımasızca söylediği, kalbini acıtan sözleri duydu.

"Matematik öğretmenimiz, onunla yatacak kadar ilgimi çekmiyor. Ses kaydındaki başka biri, itiraf sayfasına yazılan şey, bir aptalın attığı iftira sadece."

Wooyoung onu ima etmese de, o ortamdaki herkes ses kaydında Wooyoung ve başka birinin olduğunu düşünmüştü, San da dahilinde.

"Woo..." San kendisinin bile zor duyduğu bir sesle seslendi sevdiğine. Wooyoung hızlıca ona dönüp baktığında, yanlış anlaşıldığını anladı, San’ın dolmaya başlayan gözlerinden.

"San, hayır yani evet" Wooyoung panikle saçmalamaya başlamışken kurulun önünde olduklarını ve yargılandıklarını unutmuş kendini San'a açıklamaya çalışıyordu.

San hışımla ayağa kalktığında Wooyoung onun gideceğini sanmıştı. Ona doğru bir adım attığında San elini küçük olanın boynuna sarıp kendine çekti.

"Biz, size, ya gizleyin ya bitirin dedik, siz... siz ise gözümüzün önünde öpüşüyorsunuz!" Diyerek ayağa kalktı oradaki en yetkili kişi.

"Karar verilmiştir!" Müdür kendinden emin bir şekilde sesini yükselttiğinde, ortamdaki herkesin bakışları ona dönmüştü.

Eğitim müdürü olan adam elindeki kalemi sallayarak ayağa kalktı. "Okulda cinsel ilişkiye girdiğiniz için ikinize de ağır bir ceza verilecek. Sen Choi San... öğrencinle ilişkin olduğu ve saygısız bir şekilde herkesin içinde bu ilişkiyi yaşadığın için, öğretmenliğine son verilmesini kararına vardım."

Daha sonra elindeki kalemi Wooyoung'a doğrulttu. "Ve sen Jung Wooyoung, bir haftalık okuldan uzaklaştırma almanı ve geri döndüğünde de başka bir okula nakledilmeni talep ediyorum."

***

Yeosang kapının önünde San ve Wooyoung'ın okuldan çıkmasını bekliyordu. Jongho da geç kalmıştı. Sıkılarak kollarını önünde birleştirdiği sırada Hanbyeon'un ara sokağa doğru yürüdüğünü gördü.

"Yeo..." Jongho diğerinin dudaklarına hafif bir öpücük bırakarak baktığı yerdeki odağının kaybolmasını sağladı. "Ne oldu? Nereye bakıyorsun öyle?"

"Jongho senden bir şey istesem yapar mısın?"

"Soru mu bu sevgilim, tabi ki yaparım" Jongho gülümseyerek konuştu. Ama duydukları gülüşünün yüzünde donmasını sağladı.

***

Hanbyeon peşindekilerden habersiz evine kısa yoldan giden sokağa girdiğinde cebinden sigarasını çıkarıp yürürken içmeye başladı.

Jongho, Yeosang'ı arkasında bırakarak Hanbyeon'a yaklaştı arkadan. Aralarında iki üç metre kaldığında "Bana bak lan orospunun evladı!" Diye bağırdı.

Hanbyeon şaşkınlıkla etrafına baktı. Kendisinden başka kimse yoktu dar sokakta. Arkasına dönüp "Ben mi?" Diye sordu kendisini göstererek.

"Seni ananın amından çıkaran ebenin, babasının karısını aldattığı kadının, torununu sikeyim! Ne sikime yapıyorsun böyle şeyleri anlamıyorum ki, bok beyinli piç"

"S-sen nereden biliyorsun" diye korkuyla sordu Hanbyeon.

"Siktiğimin salağı orospu annen ağzını tutamıyor ki sen bir taraflarını tutasın"

Ondan sonrasında kaç dakika boyunca dayak yedi Jongho'dan bilmiyordu ama Yeosang'ın yüzüne tükürmesiyle birlikte ikisi de uzaklaşmaya başlamıştı.

Hanbyeon yerde kıvranırken Yeosang dayanamayarak Jongho'nun kolunu bıraktı ve yerde yatan bedene doğru yürüdü. Sürünerek kaçmaya çalışan bedene rastgele bir kaç tekme salladığında, Jongho onu belinden kavrayıp dar sokaktan çıkarmıştı.

Porn Teacher [WOOSAN]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin