11) Preparation for Christmas

375 51 44
                                    

Oy vermeyi unutmayın 💖
-

31.12.22 Cumartesi Günü-

Wooyoung'ın San ile birlikte kutlayacağı ilk yılbaşıydı bu. Her şeyiyle özel olmasını istiyordu. İkisi için de unutulmaz olmak istiyordu, ki birlikte yaşadıkları her an çok özel ve unutulmazdı.

Sabah San'dan önce uyandı Wooyoung. Sırt üstü yatan sevgilisinin kolundan kalkıp kucağına çıktı. Hâla uyuyan San'ın yanaklarını avuçları arasına alıp yüzünün her bölümüne öpücük bıraktı.

San boynunu huylandıran saçlar yüzünden uyanmıştı. Wooyoung kemirir gibi kendinden izler bırakıyordu altındaki vücuda.

"San-ah teninin tadı çok güzel" Wooyoung oturduğu kucaktan aşağı doğru kayıp diğerinin bacaklarının arasına girdi. "Ama onun tadı daha güzel" eliyle San'ın aletini kavrayıp iç çamaşırnın içinden çıkardı.

"Beni her sabah böyle uyandırmanı isteyeceğim sanırım" San, kendisini ağzına alan küçüğünün saçlarını kavrayıp, kalçasını havaya kaldırırken Wooyoung'ı da kendisine bastırmıştı.

***

Sabah yaşanan ateşli saatlerin sonunda, ne kadar yılbaşı alışveri için erken kalkmış olsalarda, evden çıkabildiklerinde saat öğlen biri geçiyordu.

Wooyoung, San'ın elinden tutup büyük alışveriş merkezinin içinde bir o yana bir bu yana gitmeye başlamıştı. San artık diğerinin çekiştirmeleriyle zar zor yürüyebiliyordu.

"Sevgilim yoruldum" San bir anda durunca Wooyoung da durmuştu. Büyük olan soluklanırken diğeri gözleriyle etrafı incelemeye devam ediyordu.

"Daha ne kadar gezeceğiz? Ben eve gitmek istiyorum"

"Son kez şu dükkana da girip alışveriş yapalım, sonra eve gideriz"

***

İkili aldıklarını arabaya yerleştirmiş, eve dönmek için sabırsızlanıyordu. San dinleneceği için, Wooyoung ise ilk defa evini süsleyeceği için heyecanlıydı.

San o kadar yorulmuştu ki arabayı bile zor kullandığını hissediyordu. Bir anlığına sokağın ortasındaki, süslenmiş çam ağacına dalıp giden Wooyoung'a baktı. Dudaklarında sanki küçük bir çocukmuş gibi heyecanla şehrin kalabalığını izleyen Wooyoung, San'a güç vermişti.

 Dudaklarında sanki küçük bir çocukmuş gibi heyecanla şehrin kalabalığını izleyen Wooyoung, San'a güç vermişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

San arabadayken Mingi ve Seonghwa'yı aramıştı. Onlar da sevgililerini alarak eve gelecekler, hep birlikte yılbaşı kutlayacaklardı. Wooyoung ise Yeosang'ı aramıştı. Anında kabul eden Yeosang ve mızmızlanıp ne işimiz var diyen Jongho'nun küçük atışmasına şahit olmuşlardı.

Şimdi ise herkes Wooyoung'ın evi süslemesine yardım ediyordu. Bir kişi hariç. Mingi elindeki yumuşak süsü San'ın kafasına attı. "Kalk da yardım et"

"Ya yaptınız bitti işte, neyine yardım edeyim"

Wooyoung dudaklarını büzerek gelip koltukta yarı yatar bir vaziyette oturan San'ın kucağına bıraktı. "Ağacı merdivenin altına koymakla iyi mi ettik?"

Yeosang ellerini beline yerleştirdi. Yapay ağacı Wooyoung ile birlikte kurmuşlardı ve çok yorulmuştu. "Bence iyi oldu" Jongho sevgilisine katıldığını belirten sesler çıkardığında ona sarılmıştı. Jongho ve Hongjoong ise ağacın süslemesini yapmıştı.

 Jongho ve Hongjoong ise ağacın süslemesini yapmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


***

Saat beş buçuğu biraz geçerken Seonghwa başta olmak üzere eli lezzetli olanlar yemekleri hazırlamaya başlamışlardı.

San tuvalete gidip geldikten sonra sanki bütün bu hazırlığı kendisi yapmışta yorulmuş gibi kendini koltuğa, Wooyoung'ın yanına bıraktı.

Wooyoung'ın enerjisi hiç tükenmemişti. Hâla oradan oraya koşturuyor herkesin işine yardım ediyordu. Zaten mutfakta yemeklerle ilgileniyordu da Seonghwa yorulduğunu söyleyip mutfaktan kovmuştu onu.

"San! Gelip tabakları masaya taşı!" Seonghwa'nın bir anne edasıyla seslenişi evde yankılanırken San uflaya puflaya onun yanına gitmişti.

Diğerleri hafif müzik eşliğinde kendi halinde takılırken Yeosang ve Wooyoung dedikodu yapmakla meşgullerdi.

Mesaj sesiyle ikisininde dikkati Wooyoung'a döndü. Yanından gelen sesin sahibi olan telefonu sehpanın üzerine koyduğunda kilit ekranı açıldı.

İlk önce telefonun kime ait olduğunu anlamasalar da duvar kağıdında Wooyoung'ı gördüklerinde, gelen mesajın San'a olduğunu anladılar.

İlk önce telefonun kime ait olduğunu anlamasalar da duvar kağıdında Wooyoung'ı gördüklerinde, gelen mesajın San'a olduğunu anladılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Wooyoung'ın ağzından küçük bir 'ne' çıktığında şifresini bildiği telefonu açıp mesajlar kısmına girdi. Gönderen numara kayıtlıydı ve profil fotoğrafında bikinili bir kadın vardı.

Wooyoung'ın o anki şokuna şahit olan Yeosang da en az onun kadar şaşırmıştı. "Bi' açıklaması vardır, Woo... dur"
Ne kadar arkadaşının kolundan tutup oturtmaya çalışsa da Wooyoung sinirli gözleriyle çoktan mutfağa varmıştı.

"Choi San! Bu ne?! Aldatıyor musun beni!?"

Porn Teacher [WOOSAN]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin