Były wakacje jak zresztą dobrze wiecie . Mieliśmy jechać na obóz i pojechaliśmy . Ogólnie było mega fajnie dużo zwiedzaliśmy. Lato minęło dosyć szybko mieliśmy bardzo dużo tras koncertowych .Teraz wam opowiem tą najciekawszą . Dzień przed spakowałam wazilke i jak zawsze podjechał po nas bus.Pojechaliśmy do hotelu . Miałam pokój sama tym faktem tom był oburzony . Mieliśmy dużo prób . Zastanawiacie się czemu to właśnie on jest najciekawszy już was mówie. Było tam najwiecej ludzi i był to nasz najwiekszy koncert . Samo podpisywanie plakatów zajeło nam 2 godziny .
Oto co ubrałam na koncert:I tak właśnie minęły nam wakacje .
~1 września ~
Dobrze wiem z czym kojarzy wam się ta data . Były wtedy 16 urodziny tom' a i bill'a.Co im kupiłam dobre pytanie a raczej zrobiłam obraz i bransoletki . Powiedzieli , że piękne to dobrze co nie?Przyszedł czas na torta wszyscy zaczęliśmy śpiewać" sto lat sto lat ".
Tak wyglądał tort :Był pyszny . Ogólinie było mega fajnie , ale wszystko co dobre szybko się kończy.Musiałam isć do domu pożegnałam się . Gdy wróciłam do domu przebrałam się w piżamę i poszłam spać.Następnego dnia poszłam na spacer do parku . Pewnie się zastaniawiacie czemu nie ma mnie w szkole .Już wyjaśniam . W polsce jest inaczej i tu jest inaczej . Mamy rozpoczęcie roku szkolnego 5 września . Po spacerze poszłam do tom'a. Miło spedziłam z nim czas .
Notatka od autora :
Przepraszam , że tak w połowie daje info . W tym rozdziale będzie bardzo dużo wydarzeń .Życzę miłego czytania .💕💕💕💕~ Rozpoczęcie roku szkolnego ~
Wstałam rano ubrałam strój galowy .Tym razem inny niż wcześniej .
Oto co ubrałam:Miałam iść z tom'em i bill'em . W drodze do szkoły zastanawialiśmy się co znowu odwali Tina.Weszliśmy do szkoły .Tina nic nie odwaliła nawet na nas nie spojrzała . Szczerze bardzo dobrze. Na drugi dzień mieliśmy normalnie iść do szkoły .W roku szkolnym uczyłam się i nie tylko , bo mieliśmy koncerty .Wszystko było dobrze .Tom kochał polę ,a pola jego.
To tyle jeśli chodzi o tą książkę . Bardzo dziękuje za przeczytanie i za każdy głos .
K O N I E C
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
CZYTASZ
enemies and friendship\ tom Kaulitz
Novela JuvenilMiłego czytania 💕 Opowiada o Poli , która od samego poczatku jest w zespole Tokio hotel.Bill to jej przyjaciel , a tom wrogiem Przepraszam za błędy❤💕