Jimin ❤️
Olyan érzés kerített hatalmába hirtelen, mintha valami kicsúszna az ölemből, vagy mintha elejteném az alvó gyermeket. Nem férfihoz méltó tudom, de aprót visítva riadtam fel.
-Nyugi öcsi! - kacagott a nő, olyan jóízűen, hogy szívem szerint melegebb éghajlatra küldtem volna, ha nem ő a nővérem.. – Elbóbiskoltál öledben Jungi-val .. - próbált nyugtatni... - Késő van és indulunk haza, persze visszük őt is magunkkal.. - mire maki felé kaptam a fejem ő már Nam ölében volt, és alszik továbbra sem törődve semmivel. Mellettük áll bonbon is , makit nézte féltő szeretettel, ujjaival szeméből a haját fésülte épp félre..
Istenem annyira jó őket így látni... Szerelmem mintha érezte volna, hogy őt bámulom felém fordult vigyorogva és sejtelmesen rám is kacsintott..
Ahh ennyi volt..., végem is lett újra, fürgén lepattantam a székről és inkább az ikrek keresésére indultam..Meddig lesz még ez így? Mondjuk én nagyon remélem, hogy örökre, de nem vagyok naiv tudom egyszer mindennek vége.. Oké nem úgy értem, mert a szerelem nem eltűnik, el múlik, és a vágy sem csak nem égünk majd egymásért ezerrel... De én dolgozni fogok mindig rajta, és ahogy ismerem bonbont ő is!
És nem is annak van itt az ideje, hogy ezen kezdjek kattogni .-Hol vannak a fiúk? - értetlenül álltam meg Min Jee előtt, de ő csak tovább mosolygott rám... Min mosolyog ez a nő? Folyt a nyálam, vagy égnek áll a hajam.. Gyorsan próbáltam is rendbe szedni magam... – Mi olyan vicces!? - remek már hisztizem is...
-Ne pukkadozz kakukk! átkarolta csípőmet hátulról szerelmem. – Olyan édesen aludtál öledben pajtival, hogy Min Jee csinált is rólatok pár képet. Viszont te pont akkor ébredtél fel, ő meg kínjában csak nevetett, attól tartott, hogy lebukott, mert már tudja mindenki, hogy utálsz fotózkodni... Menten le is higgadtam, vagyis e miatt már mérges nem voltam, de forró lehelete ahogy cirógatta tarkóm, és a fülem...
Teljes más feszültséget ébresztett fel bennem... – Menj előre szépségem, én még bezárok Nam-ékat kikísérem, utána sietek hozzád.. Bele csókolt nyakamba, nyál csíkot hagyva maga után...., És nagyon is jól tudja ezzel engem teljesen kicsinál..
Viszont mielőtt még elengedhetett volna, hirtelen felé fordultam és cinkos vigyorral az arcomon, fürödtem a meghökkent gyönyörű bonbonjaiban..
Ismer már, tudja szeretek neki meglepetést okozni, ezért sikerül újfent a hirtelen mozdulatommal őt kizökkenteni..
De én semmire sem készültem akkor, ott, csak orra hegyére nyomtam egy apró csókot..-Engedek addig vizet bonbon fürdeni... , majd mássz be mellém.. - imádott röfögésével jelezve, tudtam ezzel be találtam nála....
Kölcsön kenyér vissza jár...Azonnal el is léptem tőle majd az ikrekhez mentem , akik már egy boxban bóbiskoltak, ami érthető hiszen késő van, és ma igencsak kifáradtak. Lásd én, aki a bárszéken ülve, húzta a lóbőrt..
Oké nekem betett az a pohár pezsgő is .
Szóval, nem akartam az időt húzni és hosszasan búcsúzkodni, hiszen holnap mennek csak haza, nekem meg még dolgom van mielőtt utánam jönne vőlegényem.. Ezért gyorsan mindenkitől elköszöntem, és virgácsaim szaporázva a lakásba siettem...
De előtte még a pultról egy pár szál rózsát, és egy üveg pezsgőt is elcsentem..
Kurvára bizsergett már csak a gondoltára is mindenem, hogy megfogjuk ünnepelni az évfordulónkat én és szerelmem....Kook ❤️
-Mitől lettél ilyen kelekótya Jk? Csak nem Jimin mondott valamit..- lökte meg viccesen vállamat Nam, amikor harmadszorra sem találtam be a kurva zárba, ugyanis próbáltam menet közben a hátsó ajtót bezárni.. -Mondott e valamit!?? Az a kis mocsok csak a fürdést emlegette megint, én meg teljesen ki is készültem tőle.. Gondolatban már a gyönyörű testének minden miniméterét nyálazom össze..
– Minek zárod be, ha úgyis mész még vissza? -tette fel jogos kérdését barátom jóízűen kacagva...
Baszod...
YOU ARE READING
𝔼𝕦𝕗ó𝕣𝕚𝕒. 𝕁𝕚𝕜𝕠𝕠𝕜. 𝔹𝕝 🔞✔️
FanfictionJungkook és Jimin szerelmének utolsó felvonása. Első rész : Keserédes Második rész : Utopia Harmadik rész : Eufória Ha tetszett az első két rész, és érdekel hogyan alakul az életük, tarts velem! Mamzi ❤️