Kook ❤️
-Namjoon kérdeztem valamit!
Bevallom őszintén kurvára kiakadtam azon amit az előbb hallottam, és a dühöm egyre csak nő. Mert Nam még mindig nem válaszolt nekem.
Persze az ő élete, úgy éli ahogy akarja, de nem akarom hogy Min Jee újra szenvedjen.
A másik dolog pedig még inkább angyalkám. Hiszen biztos vagyok benne, hogy ő is kiakadna, és nem hiányzik semmi vita feszültség a kapcsolatunkba!-Dehogy is Jungkook ! Szólalt meg végre az a.. - Igen szerettem Yoongi - t hiszen évekig voltunk együtt, és aki miatt szakítottunk vagy veszekedtünk ...Az mindig én voltam, meg a rakoncátlan farkam. Ismersz! Te is láttad mennyi nővel voltam kapcsolatban!
Mondjuk ez igaz, ezért is gondoltam rá hogy esetleg bisex... - Mindig megbocsájtott nekem mert nővel csaltam meg, és nem férfival. Mondjuk az nem is ment volna, mertazóta sem találkoztam hozzá hasonlóval...
Min Jee ! Na őt ahogy a bulin megláttam egyből tudtam ő kell legyen hátralevő életemben a társam. Ő gyönyörű, vicces, okos mindenben tökéletes számomra, komolyan mondom nekem ő egy kincs!Pont mint az öccse, csak ő engem szeret.. Ahogy áradozott, közben szinte ragyogott tudtam igazat mond, őszintén szerelmes.
Megnyugodva veregettem meg a vállát ő intett fejével, hogy menjünk mert már várnak ránk .-Ne haragudj Nam ! Súgtam oda neki.. - Csak ahogy mondtad..
-Oké, én is félreérthető voltam. Sohasem tudnék rád haragudni Kook , te több vagy nekem mint egy barát vagy a diákom!
Hirtelen ért vallomása kurvára meglepett, és jól is esett! De mielőtt még sírva összeborultunk volna erre a nagy vallomásra, nyílt az ajtó és pajti állt meg előttünk, és kiabált vissza a házba.-Min Jee máj jönnek, nem kell hívni a segítséget!
-Milyen segítségre gondolsz kis csibe? Kérdezte egyből Nam , és azonnal ölbe is vette.
Már sokszor, és sok mindenért voltam hálás ennek az embernek, és ez alkalommal ezen a listán ez is szerepelt. Ugyanis a hátsóm sajgása, nem tette lehetővé, hogy pajtim most én emelgessem.- Azt mondta Min Jee , ha nem jöttök be, hív segítséget akik megeszik velünk az ebédet..
Nevetve, az előbbi beszélgetést magunk mögött hagyva léptünk be a házba. Ahogy beléptem angyalkám termett előttem egy pohár vízzel és gyógyszerrel a kezében.
Olyan meglepett, zavart képet produkáltam, hogy szépségem kacagva nyújtotta át nekem.-Azt mondtad az úton, hogy fáj a fejed bonbon!
Kegyesen hazudott, és mellé kacsintott. Látjátok ezért imádom!
Ja hát persze, hogy Nam bazsalygott magában...-Köszönöm szerelmem. Mondott már valamit Min Jee ? Kérdeztem egyből amint a gyógyszert le is nyeltem.
-Nem! Majd ebédnél.. Hiába is próbáltam kiszedni belőle, nála valahogy nem működik a varázsom ami nálad...
Csókot lehelt a számra, majd kézen fogva húzott maga után a konyhába.Még szép, hogy nem!! Gondoltam, közben mosolyogtam magamban.
Jimin ❤️
Min Jee nagyon titokzatos, hiába is ölelgettem, csikiztem, nem sikerült belőle semmit sem kiszednem.
Makim amint beértünk egyből az ikrekkel el is tünt, majd vissza jöttek és kézen fogva Akio és maki a szobájukhoz vezettek.-Nézd Jimin bácsi! Nam csinált nekünk saját szobát! Boldogan újságolták, közben már a kapott játékokat és ágyaikat mutogatták.
Melegség öntötte el a szívem ahogy megláttam a szépen berendezett szobát, és azt, hogy makimnak is van saját kuckója.
Amit akkor éreztem nincsenek szavak arra...-Papi! Jöhetek majd még hozzájuk? Én is kaptam Nam-tól ágyat, cejuzát, és sok- sok könyvet...De én azt szejetem amikor te és apa olvas nekem... Olyan viccesek vagytok!
Ittam minden szavát, és meghatottan térdeltem le a földre karom széttárva... A gyermek egyből rohant hozzám és simult a karomba..
YOU ARE READING
𝔼𝕦𝕗ó𝕣𝕚𝕒. 𝕁𝕚𝕜𝕠𝕠𝕜. 𝔹𝕝 🔞✔️
FanfictionJungkook és Jimin szerelmének utolsó felvonása. Első rész : Keserédes Második rész : Utopia Harmadik rész : Eufória Ha tetszett az első két rész, és érdekel hogyan alakul az életük, tarts velem! Mamzi ❤️