*11*

97 9 0
                                    

A havazás nem hagyott alább, az utca, és a környék érintetlen részeit már fehérbe öltöztetve csak hullott tovább. Azonban a gyermeket akkor ez mégsem érdekelte!
Pedig reggel még rátapadt arccal az üvegre, és a havazást figyelte...

Jung Hyun a két hősét akiket rajongásig szeret, egy percre sem engedte, persze Akio és Hiroto is újdonsült vezérükkel, kicsi Anna-el szintén a közelükben foglaltak helyet.

Oké az első hitvesi csóknál mi ugyan leragadtunk, és megvallom őszintén Kook és Jimin is szívesen.. ment volna tovább...
Viszont a név kötelez, és hősiesen vették az akadályt!Bár az első pillantásukkal levetkőztették egymást, tartják magukat és várják a nászéjszakát.

És, hogy miért is hősök?

Mert egy – egy puszin, szerelmes suttogáson, és lopott simogatáson kívül, nem történt köztük semmi más.
Most nem vonultak félre egy eldugott zugba, szerelmes szavakat suttogva, vagy őrületbe kergetve egymást ahogy kezeik elkalandoznak a másik domborulatán..

Eljön mindennek az ideje...és ezt ők is tudták.
Ismerve őket, náluk pedig ez igencsak haladás..

Jimin talán még mindig sokkos állapotban van, és azt a képet játssza vissza ami retinájába égett. A látványt ahogy szerelmét az oltár előtt meglátta, és nézett rá epekedő, szerelmes tekintettel.. Chao bácsi fiúk öltönyének rá szabott másában, ahogy könnyes szemmel már csak rá várt .
Majd előtte mondhatták ki azt ami számunkra a mindent jelenti!
Az Igen-t...
Egy biztos, ezt sohasem felejti el.

Jungkook ? Végre ő is felfogta ez a valóság, nem csupán egy álom, vízió ami játszik vele.. Mégis angyalkája kezét egy pillanatra sem engedve foglaltak helyet az asztalfőre.
Így a gratulációk, ölelések és a
sok – sok könnycsepp után már javában tart, a buli.

De a két fiú, az újdonsült házaspár még mindig nem fogták fel, amilyen esküvőt és meglepetést szerveztek nekik !

Egy kikötése volt csupán Jimin-nek mielőtt Min Jee szervezkedni kezdett!
Arra kérte a lányt, hogy az asztalokat egy körben helyezze el, hogy mindenki ott legyen hozzájuk közel..

Így az ifjú pár ült közepén mellettük a gyerekek két-két szélen , majd pót apjuk, Min Jee , Nam , a tanúik Aoi és Kai, és nem utolsó sorban barátaik.. a család.
Sőt a második fogás után Jimin még Jackson - t is az asztalhoz hívta, hiszen neki köszönhető a finom vacsora..
Az említett meg is lepődött, mert ilyenre még nem volt példa, de örömmel foglalt helyet a számára is szimpatikus társaságba. - Igaza volt Aoi-nak, tényleg fantasztikus emberek.. Gondolta a séf, és mint új barát bele is olvadt a idilli képbe,hangulatba.

Normál esetben Kook biztos féltékeny lett volna, de most nagyon el volt ő is varázsolva.
Így csak büszkén mosolygott angyalkájára..

Vidáman, felszabadultan beszélgettek, majd mindenki aki készült elmondott egy - egy megható beszédet.

Kérdem én, ki bírta volna ki könnyek nélkül, még ha azok néha öröm könnyek voltak is!?
Még Taehyung sem amikor saját monológját mondta, pedig rá nem igazán számítottak.


-Pajti köszönjük szépen! Büszke vagyok rád, nagyon tetszett nekünk a meglepetés... Suttogta a gyermek fülébe hőse , mire a másik is bőszen bólogatott, hiszen ő is erre gondolt. Viszont a gyermek értetlenül nézet hőseire , látszott rajta valamit forgat még a szép fejében.

-Apa, papi lesz még megjepetés. Majd le ugrott a székről, nehogy faggatni kezdjék , és Anna–el karöltve szaladtak a mosdók felé.

-Mire készülnek szépségem..

    𝔼𝕦𝕗ó𝕣𝕚𝕒. 𝕁𝕚𝕜𝕠𝕠𝕜. 𝔹𝕝 🔞✔️Where stories live. Discover now