0.1

347 29 187
                                    

Selammm... Ben geldim 💜

Taslaktaki ikinci bölümü de salalım bakalım 😋

justmelike_ bebeğime şifa niyetineee 🙈😚

Bakalım bizimkiler geçmişte nasıl bir araya gelmiş..

Hadi başlayalım 🍀

Yıldıza basmayı ve tabi ki yorum yapmayı unutmayın canlarımm 🌸

****

Kızıl sıkıntıyla babasının bilgisayardan sonuçlarını kontrol etmesini beklerken alayla gülümseyerek göz devirdi. Her ay şuraya gelmek zorunda mıydı gerçekten ?

Resul:
" Tamam! Kan testlerin de EKG'nde gayet temiz! Hiçbir sıkıntı görülmüyor çok şükür!"

Berk:
" Eee ben sana diyorum baba! Bir sıkıntım bir şikayetim yok! Ben niye her ay geliyorum buraya ya?! Taş gibi kalbim işte maşallah!!"

Resul:
" Maşallah oğlum maşallah da çok konuşma! Her ay geleceksin buraya kontrole bitti. Şimdi git gelecek ay için randevu al hadi!"

Berk:
" Ya sen bu hastanede doktor değil misin ya?! Alırsın beni işte bir ara! Randevu işiyle uğraştırma beni gözünü seveyim. Valla gelmem bak gelecek aya!"

Resul:
" Oğlumsun diye kıyak geçemem sana Berk. Alacaksın sıranı, bekleyeceksin. Haa ben gelmem diye tehtit de ediyorsan harçlığını azalttığımda ağlama sakın tamam mı oğlum?"

Berk:
" Y-Yoo yoo! Yapamazsın!"

Resul:
" İzle bakalım nasıl yapıyorum. Bir yerden alışveriş yaptıktan sonra kartın limit yediğinde anlarsın artık."

Berk:
" Sen nasıl bir babasın ya? Koskoca cerrahsın, yurtdışında ayrı elin kolun var. Tek bir tane oğlun, evladın var senin! Bak tek bir diyorum! Ondan da paranı sakınıyorsun ya. Utanmaz baba!"

Adam başını önüne eğip gülümserken tam da tahmin ettiği gibi oğlu pazarlık arayışlarına başlamıştı bile.

Berk:
" Bari 3 ay sonra geleyim baba ya! Valla sıkıldım şu vıcık şeyi üzerime yapıştırmalarından.

Resul:
"..."

Berk:
" Hâlâ cevap yok. Eee bari 2 olsun!"

Resul:
" Berk zorlama oğlum."

Berk:
" Öfff!! Kesersen kes be Resul Özkaya. İnat değil mi gelmiyorum. Ben de bir ay alışveriş yapmam."

Kızıl ayağa kalkıp gururla gülümseyerek babasına baktı. Kararından geri dönmeyecekti ve bir ay için bile olsa kurtulacaktı onun bu sıkı sağlık yönetiminden.

Berk:
" Görüşürüz babacığım! Ama en az 2 ay sonra. Hadi ben kaçtım!!"

Resul:
" Görüşürüz oğlum."

Kızıl kapının önüne geldiğinde babasının rahatlığıyla kuşkuyla arkasına döndü. Ne vardı acaba o kafasının içinde?

Berk:
" Hiç gülerek cevap verme bana gelmeyeceğim. Görürsün!"

Resul:
" Hadi bakalım!"

Berk:
" Hadi bakalım!"

Babasına bakarak kapıyı açıp sinirle odadan çıktığı an da çarptığı beden ve koridoru saran çığlıkla birlikte panikle önüne döndü genç adam.

Ateşe Düştüm /AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin