0.7

224 22 71
                                    

Selamm... Ben geldim 💜

Bir avuç kişide olsak ateşe düştüme bölüm bekleyen birileri de illa vardır be dedim 🐣

Meselaaa zeynep_hyacinth ve jalle2006 aşklarım gibii 😘

Medyadaki şarkı 😍 nasıl da bizim evren ama...

Bölüm sizlere emanet! Yetim bırakmıyoruz değil mi bebeğimizi 💛

Hadi başlayalım...

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın canlarımm 🌸

****
Resul mutfaktan gelen ıslık sesleriyle birlikte merakla basamaklarını inip görüş açısına giren oğlunun yanına adımladı gülümseyerek.

Dün gece morali bozuk olsa da sabaha yine toparlayacak bir şeyler bulmuştu anlaşılan.

Resul:
" Günaydın küçük bey! Hayrolsun sabah sabah?! Hem de bu saatte?"

Berk:
" Baba? Uyandın mı günaydın! Bak on numara sofra hazırladım senin için!"

Resul:
" Hmm.. Baya iştah açıcı görünüyor ellerine sağlık. O tezgâhın üzerindeki bir yığın meyve ne onu anlamadım ama. Bir de yıkamışsın galiba?"

Berk:
" Evet yıkadım.. Hem de birkaç tur. Birazdan da streçleyeceğim tek tek. Yani çok işim var babacığım sen beni bekleme otur sofraya!"

Resul:
" Tek tek streçleyeceksin bir de? Ben zorla yıkatırdım sana şimdi nereden çıktı bu hijyen takın- "

Berk:
" Aybike için yapıyorum..."

Resul:
" Aybike mi?"

Kızıl tost makinesinin kapağını kapatıp burukça babasına döndü.

Berk:
" Sen söyledin çok iyi beslenmesi lazım. Bağışıklığı çok zayıf.. Yanında onunla ilgilenecek kimsesi de yok. Ben de kolları sıvadım işte.

Sabah kalktım Ayşe teyzeyi tuttuğum gibi markete gittik. Biliyorsun ben anlamam tam olarak hangi meyvenin mevsimi, hangisi taze..

Sağolsun seçtik beraber. Her çeşitten almaya çalıştım. İşe yarar değil mi bunlardaki vitamin? Biraz olsun toparlar vücudu?"

Resul:
" Y-Yaramaz mı ? Tabiki yarar oğlum. Ama Aybike.. Kabul etmez bu kadar yardımı biliyorsun değil mi?"

Berk:
" Biliyorum baba.. O yüzden bu kadar erken kalktım ya. Ona görünmeden yurda sokmaya çalışacağım. Kapıdaki görevliye veririm o da götürür içeriye. Diğer kızlara yetecek kadar da var hem. Topluca yerken de bunu kim aldı diye de sormaz herhalde o cadı?!"

Adam oğlunun sondaki kıkırtıları ile gülümseyerek omzunu sıktı. Anlaşılan dün öğrendiği gerçekten sonra ona bir şey olmasın diye ekstra çabalayacaktı.

Resul:
" Valla konu o cadıyken işkillenmemesi olası değil ama bakalım. Belki de gitmez tuhafına.."

Berk:
" Baba? Ara sıra bana onun çocukluğunu anlatır mısın? Çok merak ediyorum yine böyle asi miydi? Yoksa uysal mı? Nasıl?"

Resul:
" Anlatırım tabi! Ama aramızda sır olarak saklamadıklarımızı.. Sözüm var onlar olmaz."

Berk:
" Ama şimdi onları daha çok merak ettim ben! Söylemeyeceksen niye merak ettiriyorsun ki baba ya?! Off!"

Resul:
" Hahaha! Ağlama ağlama hadi! Streç nerede ben de yardım edeyim hemen! Geç kalma sonra.."

Berk:
" Fırının üst kısmındaki dolap- DURR!!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ateşe Düştüm /AyBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin